Passerati » 2019/Jūl/16, 19:10
Tātad problēma.
No rītiem un pēc darba (kad ilgāk pastāv) motors jāgriež vairākas sekundes. Paterins- 7...7.5litri uz 100 (mērīju pēc uzpildes un odometra- kompis rāda 8.7 pec 3000 nobrauktiem kilometriem) saprotu, ka kvatra utt, bet man ir 70% šoseja un 30% meža ceļi+pilsēta.
Otra problēma- bremžu pedālis tāds ciets. Čomam tāds pats passats, bet viņam bremzes ļoti labas un jutīgas. Šie 3 simptomi liek vainu uz tandemnieku, jo CSDD ari pateica, ka būtu vēlams viņu nomainīt.
Skaidrs ir tas, ka bremzes cietas ir dēļ viņa, bet vai ari startēšanu un patēriņu viņs paceļ, kad iet uz miršanas pusi?
Papildus info- VCDS sprauslu rādījumi ir nulle kommats robežās. Bet injected quantity ir 8-9mg/str. Mēģināju tos ciparus pamainīt, bet kā stāvēja uz tiem 8-9 tā stāvēja.
Vel problēma ir, ka zem 2000rpm ļoti slikti ceļ (bet tā gan jau nav tandēmnieka problēma)
Startēšanas problēma sākās pēc sprauslu maiņas. Varbūt, ka džeks neriktīgi salika.
Droši uzklausīšu visu info. Gribas lai mašīnai viss būtu čiki piki.