VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Vārstu blīvju maiņa!

VW Passat

Vārstu blīvju maiņa!

Reklāma
 

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 21:43

Marrtins rakstīja:Paldies par info! Tagad tik atliek jaukt ārā un skatīties kā tas viss darāms!
Vajadzēja laikam fotosesiju sataisīt kad pats to dariju. :( Mācies no manām kļūdām un sataisi bildes lai pārējie ar saprastu ja rastos tāda vajadzība
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 21:44

:lol: redz cik daudz info! :lol:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 21:44

Marrtins rakstīja:To vai virzulis augšā var vnk pamērīt! :)

Vārstus caurumā var noturēt ar gaisa spiedienu - kompresoru

Trokšņaini, elektrību dārgo rij padaudz, šļauka pa kājām maisās :D Lētāk un mierīgāk ir ar kādu līku naglu divsimtnieci :D ;)
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 21:45

lauriko rakstīja::lol: redz cik daudz info! :lol:

Man jau nav žēl pastāstīt cilekam ja es ar to esu saskāries un pats darijis ;)
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 21:47

Man ar nav! 8)
Bet sev es noteikti rautu galvu nost tad viss ir vienkāršāk! Man ta ir 16V :lol: Un arī kad galva bij uz galda salikšanas process nebija no vieglākajiem kur nu vēl ja stāv iekš auto! :roll:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt Stalins » 2008/Mai/21, 21:52

Paldies par padomiem, tagad teorētiski ir skaidrs, prakse rādīs teorijas pareizību :P
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 21:54

lauriko rakstīja:Man ar nav! 8)
Bet sev es noteikti rautu galvu nost tad viss ir vienkāršāk! Man ta ir 16V :lol: Un arī kad galva bij uz galda salikšanas process nebija no vieglākajiem kur nu vēl ja stāv iekš auto! :roll:
16v ir jautrāk tas viss pasāciens :twisted: Uz galda grūtāk tapē ka grūtāk piespiest. Vajadzēja vienā galā uztaisīt tādu kā cilpu kas galvu tur pie galda tad būtu bijis vieglāk ;)
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 21:57

Jā bij tāda doma jo galds tieši tam paredzēt jau caurums ir bet netradu tik garu skrūvi! :lol:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 21:58

lauriko rakstīja:Jā bij tāda doma jo galds tieši tam paredzēt jau caurums ir bet netradu tik garu skrūvi! :lol:
cilpu no drošības jostas varēj uztaisīt ;)
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt Stalins » 2008/Mai/21, 21:59

Āā, atsperu saspiešanai instruments kaut kāds speciāls?
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 22:01

Jā speciāls, internetā nevienu bildi neatradu, es izmantoju paštaisītu!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 22:02

Stalins rakstīja:Āā, atsperu saspiešanai instruments kaut kāds speciāls?

Sviras princips
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 22:02

lauriko rakstīja:Jā speciāls, internetā nevienu bildi neatradu, es izmantoju paštaisītu!

Man ar bij paštaisitais. Bildi ar neatradu
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt 16vLietotājs » 2008/Mai/21, 22:05

Nu nekas ubersarežģīts jau nav:
- noņem zobeni (``metkas, noteikti atrodam ``metkas``. Ja nav uztaisi pats)
-noņem vārstu vāku
-noņem sadaleni
-izravē kompensatorus (ar magnētu vai lielām plaķenēm)
-izskrūvē sveces
-iebaž pa sveces caurumu cilindrā skrūvgriezi, tad aiz kloķvārpstas gala grozot noliek virzuli augšējā miera stāvoklī (to kad ir šis stavoklis redz pēc jau minētā skrūvgrieža)
* virzulis augsējā miera stavoklī parasti neļauj vārstiem iekrist iekšā un vārsti pret to atbalstās.
* šaja momentā sak kļūt nepieciešams specinstruments ar kuru atspiež vārstu atsperes, lai varētu izņemt t.s. ``suharus``(aizmirsu kā latviski pareizi sauc :) divdaļīgs-konusiņš-kas-notur-vietā-vārsta-atsperes-augšējo-balstu ) kas atrodas vārsta kāta augsdaļā un ir divi katram vārstam :) Var protams izlīdzeties arī ar parastu fizisku speku un ar kaut kādu dajebkadu štrumu nospiest tos augšejos atsperu atbalstus tāpat.
-tātad atspiezam vārstu atsperes un ar magnētu izņemam ``suharus``( noteikti saliekam kastītē lai nepazūd)
-noņemam atsperu augšejo atbalstu un pec tam arī atsperes, ķļūst redzami leģendārie blīvslēgi :)
-noņemam blīvslegus (reizēm tas nav nemaz tik vienkarši), būtu vēlamas vismaz plaķenes ar garajiem galiem.
- liekot virsū jauno blīvslegu to noteikti iesmērējam ar motoreļļu
- uzmauc blīvslegu uz vārsta kāta un ar garu 10 vai 11 muciņu uzsit uz vārsta vadīklas
- sakrāmē atpakaļ atsperes un atbalstus (neatceros vai VW motoriem atšķirās ieplūdes un izplūdes varstu atsperes, bet nu labak gan nesajaukt)
-saliek atpakaļ ``suharus``, ar magnētu vai magnetizētu skrūvgriezi. ``Suhari`` jasaliek ļoti rūpīgi un jāseko, lai tie iegultos vārsta kāta gropēs. Šis posms prasa lielu uzmanību jo detaļas relatīvi sīkas un nepareizas salikšanas gadījumā spēj ustaisīt lielu ``šaizi``.
- uzkrāmē hidrokompensatoru un viss blīvslēga maiņa pabeigta
-atkārto šādu pašu operāciju pārējiem cilindriem un vārstiem :lol:
- un kā tagad ir moderni rakstīt: salikšanas operāciju veic pretēji izaukšanai.
- pievelkot sadales vārpstu der atcerēties ka nevajag pievilkt vispirms vienu galu un tad otru, visus vārpstas vāciņus pievelkam +/- reizē un ar prātu, viņiem arī patīk lūzt ja nepareizi velk.

Protams vārstu vāka blīve jauna. Nepaslinkojam un nomainam arī sadalenes blīvslegu(us).
Un ja nav mainīta zobsiksna tad pie vienām sapēm arī to.

Kā ari neaizmirstam palielīties šeit, ka viss ir forši izdevies.

P.S. ja ir kaut kādas lietas ko var izdarīt savādāk/labak/ ātrāk, laipni lūgti papildinat/labot.
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Atbildēt Stalins » 2008/Mai/21, 22:11

Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz VW Passat

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 7 viesi