VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Vārstu blīvju maiņa!

VW Passat

Vārstu blīvju maiņa!

Reklāma
 

Vārstu blīvju maiņa!

Atbildēt Marrtins » 2008/Mai/21, 20:11

Jautājums sekojošs: ir vajadzība nomainīt vārstu blīvslēgus 91.g passātam (2.0 - 2E)!
Vai pēc blīvslēgu maiņas vārsti ir jaregulē, vai arī tas notiek automātiski?
Marrtins
 
Atbildes: 9
Pievienojies: 2008/Mai/21, 8:53

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 20:22

Regulēt tur neko nevar noregulēt! :roll:
Bet pieslīpēt gan var! :wink:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Vārstu blīvju maiņa!

Atbildēt imants » 2008/Mai/21, 20:28

Marrtins rakstīja:Jautājums sekojošs: ir vajadzība nomainīt vārstu blīvslēgus 91.g passātam (2.0 - 2E)!
Vai pēc blīvslēgu maiņas vārsti ir jaregulē, vai arī tas notiek automātiski?
Saliec kompensatorus kā bija un viss :wink:
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt imants » 2008/Mai/21, 20:31

lauriko rakstīja:Regulēt tur neko nevar noregulēt! :roll:
Bet pieslīpēt gan var! :wink:
Slīpēt vārstus var ja galva ir noņemta, bet vārstu blīvslēgus, lai nomainītu, galvu ņemt nost nav nepieciešams
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 20:34

Nu jā bet diezgan grūti izjaukt un salikt kopā vārstu atsperes! :roll:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt Stalins » 2008/Mai/21, 20:43

Šeit kāds, kurš pats darījis varētu padalīties iespaidos, man arī jābriest uz vārstu blīvslēgu maiņu. Kādi instrumenti vajadzīgi un kā vārstu neiemest cilindrā.
Pieļauju, ka visiem VAG 4cil. astoņvārstu motoriem varētu būt līdzīga tā procedūra :oops:
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 20:49

Nu es ņemtu galviņu nost un pie reizes apskatītos kas tur iekšā notiek! 8)
Protams ka specinstrumenti vajadzīgi
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt marle » 2008/Mai/21, 20:57

Lietotāja avatars
marle
 
Atbildes: 762
Pievienojies: 2005/Jan/10, 19:31
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Hondu

Atbildēt Stalins » 2008/Mai/21, 21:18

Pamaz info.
Par eļļas rīšanas iemesliem- principā ja atmetot gāzi uz lieliem apgriezieniem dūmo(vislabāk redzēt braucot no muguras no kalna)tad blīvslēgi psec-,jo tad ir liesāks degmaisījums.
Vēl ja uzreiz pēc iedarbināšanas dūmo vairāk nekā pēc tam ,arī pie vainas varētu būt blīvslēgi.
Nu kaut kā tā.
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 21:25

Stalins rakstīja:Šeit kāds, kurš pats darījis varētu padalīties iespaidos, man arī jābriest uz vārstu blīvslēgu maiņu. Kādi instrumenti vajadzīgi un kā vārstu neiemest cilindrā.
Pieļauju, ka visiem VAG 4cil. astoņvārstu motoriem varētu būt līdzīga tā procedūra :oops:

Ir darīts. Lai neiemestu vārstu cilindrā jāizskruvē svece un ar kādu kaut vai līku naglu no iekšpuses jāatbalsta vārsts. A no spec instrumentiem vajadzīgs kompensātoru piespiedējs un pincete ar magnēta gabalu lai vieglāk suharikus izņemt/ielikt. Noņemtai galvai tas ir biku vienkāršāk, jo nav jābaidās ka vārsts iekritīs iekšā. Pie reizes vari arī zobsiksnu nomainīt un eļļu.
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt Marrtins » 2008/Mai/21, 21:36

Paldies par info! Tagad tik atliek jaukt ārā un skatīties kā tas viss darāms!
Marrtins
 
Atbildes: 9
Pievienojies: 2008/Mai/21, 8:53

Atbildēt Stalins » 2008/Mai/21, 21:36

1.Kā pašus blīvslēgus izņemt, kad atspere jau ir nost? Vai nav vajadzīgi spec. instrumenti tam?
2. Bet vai tas stienis sveces caurumā var noturēt abus vārstus? Un kā tajos cilindros, kam virzulis lejā(tad jau sanāk, ka procesā jāgroza kloķene?)Ja tā, tad kā pateikt, kurā momentā virzulis augšā?
Pārējais it kā skaidrs......it kā.. :roll:
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt Marrtins » 2008/Mai/21, 21:39

To vai virzulis augšā var vnk pamērīt! :)

Vārstus caurumā var noturēt ar gaisa spiedienu - kompresoru
Marrtins
 
Atbildes: 9
Pievienojies: 2008/Mai/21, 8:53

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 21:41

Stalins rakstīja:1.Kā pašus blīvslēgus izņemt, kad atspere jau ir nost? Vai nav vajadzīgi spec. instrumenti tam?
2. Bet vai tas stienis sveces caurumā var noturēt abus vārstus? Un kā tajos cilindros, kam virzulis lejā(tad jau sanāk, ka procesā jāgroza kloķene?)Ja tā, tad kā pateikt, kurā momentā virzulis augšā?
Pārējais it kā skaidrs......it kā.. :roll:

1) Aizmirsu vēl vienu spec instrumentu :D Plaķenes kurām galos piemetināta uz pusēm pārgriezta M10 gaika. Ja nav tādu tad var mēģināt ar skruģi, bet baigais čakars
2) Nevajag turēt abus. Pa vienam -lēnām un mierīgi :D Noņēmi - uzliki. Kloķene būs jāgroza tapēc vēlams uztaisi metku ja tādas nav (kaut ar korektora zimuli) A cilindra stāviokli var noteikt izskruvētās sveces caurumā ieliekot kaut vai to pašu skruģi un griežot kloķeni skatīties kad būs augstākajā punktā
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 21:42

1. Tādas garas knibles ar apaļiem galiem specinstruments! :wink:
2. Jājauc pa vienam! Jā labāk kloķeni pagrozīt jo ja silindrs augšā tad jau tam vārstam nav kur lāga iekrist! :wink:
Un patekt ka virzulis augšā var pa sveses caurumu iebāžot garu skrūvgriezi un griež kamēr ir augšā! :wink:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Nākošais

Atgriezties uz VW Passat

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi