VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Vārstu blīvju maiņa!

VW Passat

Vārstu blīvju maiņa!

Reklāma
 

Atbildēt lauriko » 2008/Mai/21, 22:12

Šitais ir tas verķis lai atspiestu atsperes!
Attēls
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 22:12

Stalins rakstīja:Kat kas šim līdzīgs?

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:hYw ... 01-23s.jpg

Tas ir īstais. :twisted:
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 22:14

lauriko rakstīja:Šitais ir tas verķis lai atspiestu atsperes!
Attēls

Priekšējo daļu vajag tādu lai var pieskrūvēt uz špiļķām kas sadalenes tos tiltiņus tur ;)
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt Stalins » 2008/Mai/21, 22:14

Tagad jau piektklasniekam skaidrs :)
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt karlix_23 » 2008/Mai/21, 22:15

Stalins rakstīja:Tagad jau piektklasniekam skaidrs :)

Tad labi :D
Lietotāja avatars
karlix_23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2007/Jan/03, 12:24
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga

Atbildēt Paisums » 2008/Jūn/06, 21:12

kur nopirkt pastu, ar ko vaarstus sliipee???
Riigaa paardaugavas pusee :roll:
Lietotāja avatars
Paisums
 
Atbildes: 353
Pievienojies: 2006/Mar/03, 23:05

Atbildēt GinC » 2008/Jūn/06, 21:37

Grosauto Zemzaru ielā ir. Ganjau vēl kautkur.
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Stalins » 2008/Aug/16, 17:24

16vLietotājs rakstīja:Nu nekas ubersarežģīts jau nav:
- noņem zobeni (``metkas, noteikti atrodam ``metkas``. Ja nav uztaisi pats)
-noņem vārstu vāku
-noņem sadaleni
-izravē kompensatorus (ar magnētu vai lielām plaķenēm)
-izskrūvē sveces
-iebaž pa sveces caurumu cilindrā skrūvgriezi, tad aiz kloķvārpstas gala grozot noliek virzuli augšējā miera stāvoklī (to kad ir šis stavoklis redz pēc jau minētā skrūvgrieža)
* virzulis augsējā miera stavoklī parasti neļauj vārstiem iekrist iekšā un vārsti pret to atbalstās.
* šaja momentā sak kļūt nepieciešams specinstruments ar kuru atspiež vārstu atsperes, lai varētu izņemt t.s. ``suharus``(aizmirsu kā latviski pareizi sauc :) divdaļīgs-konusiņš-kas-notur-vietā-vārsta-atsperes-augšējo-balstu ) kas atrodas vārsta kāta augsdaļā un ir divi katram vārstam :) Var protams izlīdzeties arī ar parastu fizisku speku un ar kaut kādu dajebkadu štrumu nospiest tos augšejos atsperu atbalstus tāpat.
-tātad atspiezam vārstu atsperes un ar magnētu izņemam ``suharus``( noteikti saliekam kastītē lai nepazūd)
-noņemam atsperu augšejo atbalstu un pec tam arī atsperes, ķļūst redzami leģendārie blīvslēgi :)
-noņemam blīvslegus (reizēm tas nav nemaz tik vienkarši), būtu vēlamas vismaz plaķenes ar garajiem galiem.
- liekot virsū jauno blīvslegu to noteikti iesmērējam ar motoreļļu
- uzmauc blīvslegu uz vārsta kāta un ar garu 10 vai 11 muciņu uzsit uz vārsta vadīklas
- sakrāmē atpakaļ atsperes un atbalstus (neatceros vai VW motoriem atšķirās ieplūdes un izplūdes varstu atsperes, bet nu labak gan nesajaukt)
-saliek atpakaļ ``suharus``, ar magnētu vai magnetizētu skrūvgriezi. ``Suhari`` jasaliek ļoti rūpīgi un jāseko, lai tie iegultos vārsta kāta gropēs. Šis posms prasa lielu uzmanību jo detaļas relatīvi sīkas un nepareizas salikšanas gadījumā spēj ustaisīt lielu ``šaizi``.
- uzkrāmē hidrokompensatoru un viss blīvslēga maiņa pabeigta
-atkārto šādu pašu operāciju pārējiem cilindriem un vārstiem :lol:
- un kā tagad ir moderni rakstīt: salikšanas operāciju veic pretēji izaukšanai.
- pievelkot sadales vārpstu der atcerēties ka nevajag pievilkt vispirms vienu galu un tad otru, visus vārpstas vāciņus pievelkam +/- reizē un ar prātu, viņiem arī patīk lūzt ja nepareizi velk.

Protams vārstu vāka blīve jauna. Nepaslinkojam un nomainam arī sadalenes blīvslegu(us).
Un ja nav mainīta zobsiksna tad pie vienām sapēm arī to.

Kā ari neaizmirstam palielīties šeit, ka viss ir forši izdevies.

P.S. ja ir kaut kādas lietas ko var izdarīt savādāk/labak/ ātrāk, laipni lūgti papildinat/labot.

Šodien samainīju, principā viss tā arī ir kā augstāk rakstīts, izņemot manam dīzelim vispār neko zem vārstiem nevajadzēja likt, pietika uzgriezt virzuļus augšā un mierīgi var darboties. Izbrīnīja tas, ka sadalenes zobratam vispār nav fiksētas pozīcijas, turas vienkārši pievilkts uz konusa nekāda ķīļa nav un arī metku nav):dontknow:
(uz augstspiediena sūkņa šķivoka gan ir. Laikam kādreiz "labā" servisā mainīti blīvslēgi-komplekts, ko noņēmu bija- viens ar marķējumu 2108, divi brūni Elring, pieci zaļi Goetze :mrgreen:
Principā pats var visu izdarīt, vajadzīgs tikai labs tas instruments vārstu atsperu saspiešanai.
Lietotāja avatars
Stalins
 
Atbildes: 428
Pievienojies: 2006/Jūl/11, 16:20
Atrašanās vieta: Gulbene

Atbildēt sicc » 2008/Aug/16, 17:54

pielipināt kāds no moderiem šito tēmu,lai nepazūd-laba pamācība no 16vlietotājs puses :thumright:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Atbildēt Paisums » 2008/Aug/16, 20:59

:roll: Veel laba lieta ir notiit pirms bliivsleegu montaazjas vaarsta kaaju, kur gropes, ar skochu, citaadi tur taas malas ir asas un liekot virsuu tiek skraapeets bliivsleegs :wink:
Lietotāja avatars
Paisums
 
Atbildes: 353
Pievienojies: 2006/Mar/03, 23:05

Iepriekšējais

Atgriezties uz VW Passat

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi