MarisX rakstīja:Pēcāk jānotestē vai viss strādā:
* vai vispār SET un RES strādā
* vai + un - strādā
* vai nospiežot sajūgu kruīzs izslēdzas
* vai nospiežot bremzi kruīzs izslēdzas
SET UN RES ir tas pats kas + un - ?
nospiežot sajūgu vai bremzi lampiņa panelī nodziest vai nē?
pie kāda ātruma viņu var aktivizēt?
aktivizē piemēram braucu uz 100km/h noņemu kājas no pedāļiem ieslēdzu (on)nospiežu +vai- un braucu laimīgs?
ON/OFF - fizisks slēdzis. Ja on, tad lampiņa panelī deg, oa OFF, tad nedeg.
SET/- - ja šobrīd neiet kruīzā, tad uzstāda pašreizējo ātrumu kā kruīza. Var laist pedāļus vaļā. Ja ir kruīzā jau, tad piespiežot vienu reizi, samazina ātrumu par 1 km/h. Paturot - attiecīgi mazina ātrumu, kamēr tur.
RES/+ - Ja nav kruīzā, tad atjauno iepriekš uzstādīto kruīza ātrumu. Ja nospiež vienu reizi, tad palielina par 1 km/h, ja tur tad palielina, kamēr ir nospiests.
Sajūgs un bremze pārtrauc kruīza funkciju. Bet ātrums atmiņā paliek un ar RES var atkal atjaunot to.
Gāzes pedālis praktiski nepārtrauc kruīzu ... Piemēram pie 100 kruīzā, vari uzspiest uz 120 un atlaist pedāli. Kad ātrums atgriezīsies uz 100, tad turpināsies kruīzs. Motora noslāpēšana gan izdzēš pēdējā kruīza ātruma settingu.
Nu tā tas viss funkcionē MK4 golfam un līdzīgajiem.