VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Golf IV TDI kruīza kontroles uzlikšana

Dari pats

Golf IV TDI kruīza kontroles uzlikšana

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Golf IV TDI kruīza kontroles uzlikšana

Atbildēt androns » 2007/Mar/22, 11:25

Izdomāju uzlikt savam IV Golfam kruīza kontroli.

Tika iepirkts jauns kits VW Centrā:
2007 - 063.Golf_resize.jpg

(patumša bilde, bet saprast var 8) )

Tā izskatījās stock izpildījumā:
2007 - 064.Golf_resize.jpg


Par montēšanos - līdzi nākošais instalācijas manuālis ir 5 valodās (derīgākās varētu būt angļu un vācu). Es izmantoju angļu valodu. Manuālī viss ir step-by-step aprakstīts kas un kā ir jādara :)
Manuāli ieskenēju: Tagad man ir PDF failiņš :)
Pagaidām uzliku te: http://yy.lv/download.php?f=176164
Te, cerams, ka būs pieejams vienmēr : http://tos.pp.fi/koukku/cruise_asennus.pdf
Ja nevar nokačāt, bet vajag, tad raxtat PM - nosūtīšu uz mailu :)

:!: Vispirms - atvienojam akumulatora "-" klemmi. :!:

Tad noņemam airbagu:
4speiķu stūrei - pagriežam stūri vertikāli. Stūrei no aizmugures atklājas caurumiņš. Tajā iebāžam skrūvgriezi un paceļam uz augšu - tādā veidā atklipsē airbagu. To pašu izdara sagriežot stūri uz otru pusi.
Pēc tam iztaisnojam stūri un noņemam airbagu. Atkonektējam štepselīti, kas ir tieši pie airbaga.
2007 - 065.Golf_resize.jpg


Stūres centru atskrūvējam ar 12 izmēra zvaigznīti.
Noņemot uzgriezni, pārbaudām, vai ir iemarķēta stūres pozīcija uz stieņa (man bija ar kaut ko iesistas gropītes. Ja nav iemerķēts, tad to var pats izdarīt ar marķieri kaut vai.
Atvienojam štepseli starp stūri un slīdkontaktu grupu un noņemam stūri.
Noņemam abas plastmasas no stūres kolonas.
2007 - 066.Golf_resize.jpg


Pēc tam noņemam slīdkontaktu grupu un atlaižot 1 skrūvi, noņemam arī kloķus. Vienlaicīgi ir jāatvieno visi konektori no tiem kloķiem.
2007 - 067.Golf_resize.jpg


Ar prātu atdalām abus kloķus un saliekam kopā ar jauno.
Uzliekam uz stūres stieņa. Pievienojam konektorus un pievelkam skrūvi, kas neļauj tiem kloķiem kustēties.
Piespraužam arī kruīza vadu, kuru ar plastmasas savilcējiem piestiprinām pie esošajiem kabeļiem.

Atskrūvējam arī releju plati un pavelkam ārā, lai nemaisās.
2007 - 068.Golf_resize.jpg

Mudžeklis te baigais, jo fricis ir licis elektro logus. Plus iekša LV man viens kantoris instalēja signalizāciju. karoč - autiņam, kuram tur nekas daudz nav darīts, būs skaidrāks skats :)

Nākamais solis ir: jātiek klāt pie spraudņiem, kur salonā ienāk vadi no mašīnas kompja.
Ņemam nost logu tīrītāju rokas.
Čakars lielāks nekā piektajā gadā. Jami ir uzēdušies uz tām špiļkām. Bet nu daudz WD-40 un pareizie instrumenti un 1 roka ir nost :)
2007 - 069.Golf_resize.jpg

Otra roka negribēja piekrist nost nākšanai, jo haube traucēja izmantot attēlā redzamo instrumentu. Bet beigās pēc lielas ļurkāšanas un fizikas likumu pielietošanas otra roka arī padevās.

Pēcāk noņemam plastmasas pārsegu.
2007 - 070.Golf_resize.jpg

2007 - 071.Golf_resize.jpg


Logu tīrītāja mehānisms:
2007 - 072.Golf_resize.jpg


Tad attaisām to boxi, kas zem logu tīrītāja mehānisma. Jādiskonektē tas štepselis, kur ir melns ar rozā. Un tad atbrīvojam to otru štekera daļu (kas paliek tajā rāmī) un iespiežam iekšā salonā.
2007 - 073.Golf_resize.jpg


Tālāk saspraužam tajā konektorā kruīza vadus (attiecīgi pēc numuriņiem) un pēc tam stumjam atpakaļ.
Pēc tam atskrūvējam drošinātāju boxi un novietojam, lai vieglāk tikt klāt
2007 - 074.Golf_resize.jpg


Tad izņemam 5. drošinātāju. Pēc tam ar VW Special tool dabonam ārā to klemmīti no 5. drošinātāja nodalījuma.
Manā gadījumā - stunda darba un improvizācijas rezultējās ar to, ka man bija rokās vads, bet konektors joprojām spītīgi atradās savā vecajā vietā.
Beigās mazliet izdomas un tapa modifikācija - ar pilteni tika pierakstīts txt, ka drošinātājs nr5 ir pārcelts uz drošinātāju nr14. (Nr 14 bija brīva vieta).

Salikšana ir darāma reversi izjaukšanai 8)

2007 - 075.Golf_resize.jpg


Tad kad viss pabeigts (ieskaitot AirBaga uzlikšanu), tad liekam klāt aķim klemmi.
:!: Pirms likt klāt aķim klemmi:
1. Attaisām vismaz 1 logu (ja elektriskie, tad to vajadzēja izdarīt pirms vienot nost klemmi)
2. Ieliekam aizdedzē atslēgu un pagriežam aizdedzes pozīcijā (tip tā kā atrodas atslēga kad motors darbojas).
3. Pārliecināmies, ka auto salonā nesēž neviens (pat rūdītākos mazohistus jādzen ārā :mrgreen: )
4. Aiztaisām visas durvis.
5. vienojam klāt aķa klemmi.
6. Priecājamies, ka airbagi ir vietās un priecājamies par to, ka esam atstājuši vaļā logu, jo IV Golfam slēdzot klāt aķi, automātiski aizlokojas visas durvis :!:

Pēc tam ar VAG-COMu jāenablo kruīzs.
Piedarbinām auto, vai arī pagriežam atslēgas aizdedzes pozīcijā.
Pieslēdzamies ar VAG-COM.
Ieejam engine sadaļā. Ja pie descriptiona (tip kaut kas tāds: 1,9l R4 EDC ... ) ja tur ir XXXSG, tad kruīzs nav aktivizēts. Ja ir GXXXSG, tad kruīzs ir aktivizēts.
Tad Login un ievadam 11463, lai aktivizētu kruīzkontroli.
(Deaktivizēt var ievadot kodu 16167)

Pēcāk jānotestē vai viss strādā:
* vai vispār SET un RES strādā
* vai + un - strādā
* vai nospiežot sajūgu kruīzs izslēdzas
* vai nospiežot bremzi kruīzs izslēdzas
utt ...

bet vispār - biku nočakarēties sanāca. Bet servisā uzstādīšana ir kaut kur ap 25 - 30 Ls :roll:
Pēdējo reizi labojis androns - 2008/Okt/15, 7:12, labots 3 reizes.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Mar/22, 13:17

Kad es liku kruīzu ar nočakarējos galveno kārt ar to vadu likšanu, jo nezināju, ka lai tos vadus normāli ieliktu štekeros, tad ir jāpabīda uz vienu pusi štekerī esošā rōzīgā daļa. Tieši tas pac bija jāizdara arī ar to lielo štekeri kur drošinātāji spraužas.
Bet nu otro reizi viss būtu izdarāms daudz ātrāk.

Btw cik pie dīlera tas komplekts maksāja?
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt androns » 2007/Mar/22, 13:41

To rozā bīdīšanu zināju, bet kā tu dabūji ārā to štepseli no drošinātāju bloka ???

Es nezinu cik maksaaja - veikala plaukta cena vareetu buut ap 60 Ls laikam.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Mar/22, 15:13

Kontaktinjiem shtekeros un droshinaataaju blokaa ir taadas "atskabargas" (viena vai divas - kaa kuram). Jaabaazh garaam tievas adatas un jaapanaak, lai taas atskabargas iespiezhas iekshaa un atlaizhas no izcilniisha plastmasaa, tad jaavelk vads ar visu kontaktinju aaraa.
Pashi kontaktinji un taas atskabargas ir briesmiigi daudz dazhaadu veidu - taa uzreiz nevar pateikt, kur kuram taa adata jaabaazh garaam. Visvienkaarshaakais panjeemiens - nolikt otraa pusee kaadu gaismas avotu un meegjinaat pa spraugu starp kontaktinju un plastmasu saluureet un saprast, kaa taa atskabarga novietota. Ideaali, ja ir kaads tieshi taads pats lieks shtekeris, ko nav zheel sachakareet, tad ir kur patreneeties.
Vispaar jau ir arii "special toolji", bet vinji nav leeti, ir gruuti dabuujami, un tad vinjus vajag daudz dazhaadus - katram kontaktu tipam savu...
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt androns » 2007/Mar/22, 15:24

to kāds viņš izskatās es izpētīju 100 un 1 reizi. Jo kruīza vadam 1 tāds bija, kas domāts bāzt izņemtā vietā.

Bet: Tās adatiņas vajadzīgas sasodīti garas un sasodīti tievas.
Man pieejamas bija tikai pamiikstas adatas ar kurām tās atskabargas nevarēja nolocīt lejā ... :(

Tapē ar nekas prātīgs nesanāca :(

Bet nu - tagad ir uztaisīts un nav nekādas vainas :)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Mar/22, 15:32

Prieksh kontaktinju iznjemshanas veel var uztaisiit paliigliidzekli, izgriezhot atbilstosha platuma streemeliiti no veca spraugmeera plaaksniites - baigi labs materiaals shaadam noluukam :wink:
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt buu » 2007/Mar/22, 17:04

androns,
salona apgaismojums pie peckjas saaka straadaat?
buu
 
Atbildes: 1099
Pievienojies: 2005/Mar/07, 21:09
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Mar/22, 17:26

drošinātāju blokam ar bija jāpabīda uz āru vidējā daļa. tikai atšķirībā no augšā esošiem štepseļiem, tā daļa ir tādā pašā krāsā kā pamtbloks.

androns rakstīja:To rozā bīdīšanu zināju, bet kā tu dabūji ārā to štepseli no drošinātāju bloka ???

Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt androns » 2007/Mar/22, 17:29

J.K.jr.bad. rakstīja:drošinātāju blokam ar bija jāpabīda uz āru vidējā daļa. tikai atšķirībā no augšā esošiem štepseļiem, tā daļa ir tādā pašā krāsā kā pamtbloks.

androns rakstīja:To rozā bīdīšanu zināju, bet kā tu dabūji ārā to štepseli no drošinātāju bloka ???



pēdējā bildē var redzēt drošinātāju bloku - tur nekā cita izņemot 2 daļas nav - melnais korpuss un rozā bīdāmais !!!
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt androns » 2007/Mar/22, 17:30

buu rakstīja:androns,
salona apgaismojums pie peckjas saaka straadaat?


spuldzīte čupā bija .. nomainīju 8)
Pēdējo reizi labojis androns - 2007/Mar/23, 1:19, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Mar/22, 22:36

Ļoņā drošinātāju blokā abas daļas vienādā krāsā... :?
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Man Si » 2007/Aug/07, 18:05

Tā īsti nesaprotu kā to resti dabūt nost lai tiktu klāt logtīr. mehanisnam?????
liekas ka tā reste saaudzēta kopā ar stiklu :shock:
Lietotāja avatars
Man Si
 
Atbildes: 57
Pievienojies: 2006/Okt/30, 15:09
Atrašanās vieta: Salaspils, Ogre
Braucu ar: IV GOLF
Dzinējs: 2.0

Atbildēt evo7 » 2007/Aug/07, 20:25

-> Man Si
Tā plastmasa ir iespiesta tādā ka rievā stikla apakšā...akurati ar skrūvgriezi aizķer un lēnam, pakapeniski ejot gar stikla apaksējo malu velc arā...neparcenties - nolauzīsi maliņu, dabūsi pirkt jaunu plastmasu un arī ķimerēt arā nolauzto gabalu.
evo7
 
Atbildes: 112
Pievienojies: 2004/Apr/20, 21:39
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt androns » 2007/Aug/07, 23:31

sāc no viena gala - ar pirktiem aizķer ... (ar skrūvgriezi bīstamāk, jo tad var tikt pie jauna vējstikla :mrgreen: ) un ar pirktiem arī turpini - tā plastmasa diezgan elastīga.

Es ar visādām vadu vilkšanām utt jau kādas 7 reizes toč esmu ņēmis nost to plastmasu un logutīrītāja mehānismu ... vieglāk par vieglu nu jau 8)


ā - un pirms liec atpakaļ to plastmau, iztīri to rievu zem stikla - tur noteikti visādas drazas un dubļi ira ...
un spiežot virsū to plastmasu - reāli ir jāspiež kaut kur ap plastmasas vidusda';u, jo tur reāli apakšā ir tā rieva ...

karoč - gan jau sapratīsi 8)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Man Si » 2007/Aug/08, 14:44

Paldies!
stikl tīr mehanisms nepatīkami čikst, vinjam tur diez buus kas jauns jāmeklē, vai pietiks kad izjauks sasmērēs, nu ja izjauks tur viss buus tad jau pie viena var kruīzu ielikt, ja tu saki ka viņš tik vien kaa 60 maksaa.
Lietotāja avatars
Man Si
 
Atbildes: 57
Pievienojies: 2006/Okt/30, 15:09
Atrašanās vieta: Salaspils, Ogre
Braucu ar: IV GOLF
Dzinējs: 2.0

Nākošais

Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi