Izdomāju uzlikt savam IV Golfam kruīza kontroli.
Tika iepirkts jauns kits VW Centrā:
2007 - 063.Golf_resize.jpg
(patumša bilde, bet saprast var
)
Tā izskatījās stock izpildījumā:
2007 - 064.Golf_resize.jpg
Par montēšanos - līdzi nākošais instalācijas manuālis ir 5 valodās (derīgākās varētu būt angļu un vācu). Es izmantoju angļu valodu. Manuālī viss ir step-by-step aprakstīts kas un kā ir jādara
Manuāli ieskenēju: Tagad man ir PDF failiņš
Pagaidām uzliku te:
http://yy.lv/download.php?f=176164Te, cerams, ka būs pieejams vienmēr :
http://tos.pp.fi/koukku/cruise_asennus.pdfJa nevar nokačāt, bet vajag, tad raxtat PM - nosūtīšu uz mailu
Vispirms - atvienojam akumulatora "-" klemmi. Tad noņemam airbagu:
4speiķu stūrei - pagriežam stūri vertikāli. Stūrei no aizmugures atklājas caurumiņš. Tajā iebāžam skrūvgriezi un paceļam uz augšu - tādā veidā atklipsē airbagu. To pašu izdara sagriežot stūri uz otru pusi.
Pēc tam iztaisnojam stūri un noņemam airbagu. Atkonektējam štepselīti, kas ir tieši pie airbaga.
2007 - 065.Golf_resize.jpg
Stūres centru atskrūvējam ar 12 izmēra
zvaigznīti.
Noņemot uzgriezni, pārbaudām, vai ir iemarķēta stūres pozīcija uz stieņa (man bija ar kaut ko iesistas gropītes. Ja nav iemerķēts, tad to var pats izdarīt ar marķieri kaut vai.
Atvienojam štepseli starp stūri un slīdkontaktu grupu un noņemam stūri.
Noņemam abas plastmasas no stūres kolonas.
2007 - 066.Golf_resize.jpg
Pēc tam noņemam slīdkontaktu grupu un atlaižot 1 skrūvi, noņemam arī kloķus. Vienlaicīgi ir jāatvieno visi konektori no tiem kloķiem.
2007 - 067.Golf_resize.jpg
Ar prātu atdalām abus kloķus un saliekam kopā ar jauno.
Uzliekam uz stūres stieņa. Pievienojam konektorus un pievelkam skrūvi, kas neļauj tiem kloķiem kustēties.
Piespraužam arī kruīza vadu, kuru ar plastmasas savilcējiem piestiprinām pie esošajiem kabeļiem.
Atskrūvējam arī releju plati un pavelkam ārā, lai nemaisās.
2007 - 068.Golf_resize.jpg
Mudžeklis te baigais, jo fricis ir licis elektro logus. Plus iekša LV man viens kantoris instalēja signalizāciju. karoč - autiņam, kuram tur nekas daudz nav darīts, būs skaidrāks skats
Nākamais solis ir: jātiek klāt pie spraudņiem, kur salonā ienāk vadi no mašīnas kompja.
Ņemam nost logu tīrītāju
rokas.
Čakars lielāks nekā piektajā gadā. Jami ir uzēdušies uz tām špiļkām. Bet nu daudz WD-40 un pareizie instrumenti un 1
roka ir nost
2007 - 069.Golf_resize.jpg
Otra
roka negribēja piekrist nost nākšanai, jo haube traucēja izmantot attēlā redzamo instrumentu. Bet beigās pēc lielas ļurkāšanas un fizikas likumu pielietošanas otra
roka arī padevās.
Pēcāk noņemam plastmasas pārsegu.
2007 - 070.Golf_resize.jpg
2007 - 071.Golf_resize.jpg
Logu tīrītāja mehānisms:
2007 - 072.Golf_resize.jpg
Tad attaisām to boxi, kas zem logu tīrītāja mehānisma. Jādiskonektē tas štepselis, kur ir melns ar rozā. Un tad atbrīvojam to otru štekera daļu (kas paliek tajā rāmī) un iespiežam iekšā salonā.
2007 - 073.Golf_resize.jpg
Tālāk saspraužam tajā konektorā kruīza vadus (attiecīgi pēc numuriņiem) un pēc tam stumjam atpakaļ.
Pēc tam atskrūvējam drošinātāju boxi un novietojam, lai vieglāk tikt klāt
2007 - 074.Golf_resize.jpg
Tad izņemam 5. drošinātāju. Pēc tam ar VW Special tool dabonam ārā to klemmīti no 5. drošinātāja nodalījuma.
Manā gadījumā - stunda darba un improvizācijas rezultējās ar to, ka man bija rokās vads, bet konektors joprojām spītīgi atradās savā vecajā vietā.
Beigās mazliet izdomas un tapa modifikācija - ar pilteni tika pierakstīts txt, ka drošinātājs nr5 ir pārcelts uz drošinātāju nr14. (Nr 14 bija brīva vieta).
Salikšana ir darāma reversi izjaukšanai
2007 - 075.Golf_resize.jpg
Tad kad viss pabeigts (ieskaitot AirBaga uzlikšanu), tad liekam klāt aķim klemmi.
Pirms likt klāt aķim klemmi:
1. Attaisām vismaz 1 logu (ja elektriskie, tad to vajadzēja izdarīt pirms vienot nost klemmi)
2. Ieliekam aizdedzē atslēgu un pagriežam aizdedzes pozīcijā (tip tā kā atrodas atslēga kad motors darbojas).
3. Pārliecināmies, ka auto salonā nesēž neviens (pat rūdītākos mazohistus jādzen ārā
)
4. Aiztaisām visas durvis.
5. vienojam klāt aķa klemmi.
6. Priecājamies, ka airbagi ir vietās un priecājamies par to, ka esam atstājuši vaļā logu, jo IV Golfam slēdzot klāt aķi, automātiski aizlokojas visas durvis
Pēc tam ar VAG-COMu jāenablo kruīzs.
Piedarbinām auto, vai arī pagriežam atslēgas aizdedzes pozīcijā.
Pieslēdzamies ar VAG-COM.
Ieejam engine sadaļā. Ja pie descriptiona (tip kaut kas tāds: 1,9l R4 EDC ... ) ja tur ir XXXSG, tad kruīzs nav aktivizēts. Ja ir GXXXSG, tad kruīzs ir aktivizēts.
Tad
Login un ievadam
11463, lai aktivizētu kruīzkontroli.
(Deaktivizēt var ievadot kodu
16167)
Pēcāk jānotestē vai viss strādā:
* vai vispār SET un RES strādā
* vai + un - strādā
* vai nospiežot sajūgu kruīzs izslēdzas
* vai nospiežot bremzi kruīzs izslēdzas
utt ...
bet vispār - biku nočakarēties sanāca. Bet servisā uzstādīšana ir kaut kur ap 25 - 30 Ls