Mainot smidzinātājus (
http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic.php?t=6045 ) ar parastu kontrollampu tika pārbaudītas arī kvēlsveces.
Secinājums - 2. un 3. svece točna bija mirušas
Zvans
inc'am. Šis iesaka
BERU GN 855Braucu uz Baltic Auto Parts un iepirku minētās kvēlsveces + vēl garo 10to muciņu, ar ko dabūt vaļā tās sveces ...
Cenas
... nuu man ar atlaidīti sanāca nepilni 22 Ls par visām svecēm un minēto 10nieci muciņu.
Tas, ko es nopirku:
2007 - 035.Golf.jpg
No sākuma norāvu no kvēlsvecēm kontaktus nost.
Tad ar garu otiņu, notīrīju visas smiltis, kas bija ap svecēm. Pēc tam ar to pašu otiņu turpināju tīrīt, bet nu jau samērcējot otu dīzeļdegvielā. Pirmkārt - tā smiltis un netīrumi vieglāk nāk nost. Otrkārt - tā viņas salīp un tās, kas nenonāk nost, tas vismaz neiekrīt degkamerā, kad velk ārā sveci.
2007 - 036.Golf.jpg
Tad nu es iesaku atlaist atkal degvielas līnijas pie sūkņa no sprauslām noskrūvēt nost, un atbīdīt malā, lai netraucē darboties. Jo bez degvielas līniju atbīdīšanas daudz maz normāli var nomainīt tikai 1. un 3. kvēlsveci.
Te jau ar izskrūvētu kvēlsveci:
2007 - 037.Golf.jpg
Šo caurumu ar to pašu otiņu un dīzeļdegvielu iztīrām (jo tur arī visādi gruži krājas).
Jaunā vs. vecā svece.
Vecās bija BOSCH sveces
2007 - 038.Golf.jpg
Jaunā svece skrūvējas iekšā samērā viegli. Pretestība varētu būt dēļ netīrumiem, kas ir vītnē.
Jaunā svece in da house.
2007 - 039.Golf.jpg
Tādā pašā garā turpinām ar pārējām svecēm:
2007 - 040.Golf.jpg
Pēc tam visu saliekam atpakaļ.
Es vēl ar testa lampu pārbaudīju, ka tiešām visas sveces darbojas
Pievelkam degvielas līnijas un mēģinām šķilt klāt
Secinājums: Šorīt braucot uz darbu mašīna uzsila ievērojami ātrāk