VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI kvēlsveču maiņa

Dari pats

1.9 TDI kvēlsveču maiņa

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

1.9 TDI kvēlsveču maiņa

Atbildēt androns » 2007/Feb/06, 9:55

Mainot smidzinātājus ( http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic.php?t=6045 ) ar parastu kontrollampu tika pārbaudītas arī kvēlsveces.
Secinājums - 2. un 3. svece točna bija mirušas :)

Zvans inc'am. Šis iesaka BERU GN 855
Braucu uz Baltic Auto Parts un iepirku minētās kvēlsveces + vēl garo 10to muciņu, ar ko dabūt vaļā tās sveces ...
Cenas :?: ... nuu man ar atlaidīti sanāca nepilni 22 Ls par visām svecēm un minēto 10nieci muciņu.

Tas, ko es nopirku:
2007 - 035.Golf.jpg


No sākuma norāvu no kvēlsvecēm kontaktus nost.
Tad ar garu otiņu, notīrīju visas smiltis, kas bija ap svecēm. Pēc tam ar to pašu otiņu turpināju tīrīt, bet nu jau samērcējot otu dīzeļdegvielā. Pirmkārt - tā smiltis un netīrumi vieglāk nāk nost. Otrkārt - tā viņas salīp un tās, kas nenonāk nost, tas vismaz neiekrīt degkamerā, kad velk ārā sveci.
2007 - 036.Golf.jpg


Tad nu es iesaku atlaist atkal degvielas līnijas pie sūkņa no sprauslām noskrūvēt nost, un atbīdīt malā, lai netraucē darboties. Jo bez degvielas līniju atbīdīšanas daudz maz normāli var nomainīt tikai 1. un 3. kvēlsveci.

Te jau ar izskrūvētu kvēlsveci:
2007 - 037.Golf.jpg


Šo caurumu ar to pašu otiņu un dīzeļdegvielu iztīrām (jo tur arī visādi gruži krājas).

Jaunā vs. vecā svece.
Vecās bija BOSCH sveces
2007 - 038.Golf.jpg


Jaunā svece skrūvējas iekšā samērā viegli. Pretestība varētu būt dēļ netīrumiem, kas ir vītnē.
Jaunā svece in da house.
2007 - 039.Golf.jpg


Tādā pašā garā turpinām ar pārējām svecēm:
2007 - 040.Golf.jpg


Pēc tam visu saliekam atpakaļ.
Es vēl ar testa lampu pārbaudīju, ka tiešām visas sveces darbojas :)

Pievelkam degvielas līnijas un mēģinām šķilt klāt :)

Secinājums: Šorīt braucot uz darbu mašīna uzsila ievērojami ātrāk :)
Pēdējo reizi labojis androns - 2008/Jan/20, 18:46, labots 2 reizes.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt inc » 2007/Feb/07, 0:40

Arii peec motora iedarinaashanas sveces turpina kaadu briidi sildiit, lai nodroshinaatu stabilaaku briivgaitu, un mazaaku duumainiibu. Arii veesos riitos kad pirms iedarbinaashanas sveces neiesleedzaas, peec motora iedarbinaashanas vinas kaadu briidi (atkariibaa no motora T) sildaas. :wink:
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt androns » 2007/Feb/07, 8:11

Vot tad jautājums incam:
Liidz cik graadiem vinjas veel silda motoru ?
Vai tās 3, kas ir dzes. šķidrumā sildās tikpat ilgi, kā tās, kas cilindros ?
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Andiks » 2007/Feb/07, 8:20

Es savam NGK ieliku. 5 Ls gabalā maksāja. No rīta ievērojami labāk iedarbināt.
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Atbildēt inc » 2007/Feb/07, 8:40

androns rakstīja:Vot tad jautājums incam:
Liidz cik graadiem vinjas veel silda motoru ?
Vai tās 3, kas ir dzes. šķidrumā sildās tikpat ilgi, kā tās, kas cilindros ?


A vot shitais ir eksperiments tev. pievieno pagaidu kontrolspuldziiti pie kveelsvechu galvena vada, un braucot katru riitu uz darbu izdari noveerojumus. 8) 8) 8)

Par pechkas kveelsveceem tas pac.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt androns » 2007/Feb/07, 8:57

a iekš VAG-COMA tajā logā, kur ir Glow plug status (vai kaut kaa taa) - tur normaalaa gadiijumaa raadaas daudzi 1nieki. Nok tajaa briidii, kad sveces silst, tad tur kaut kur jaabuut 0 ?
Ja t.at ad jau var salogot failaa un skatiities - kuras sveces atsleedzas virs 2500 rpm un kuras piek aadas temperatuuras atsleedzaas :)

Principaa - forši būtu tās pečkas sveces sildīt līdz pat kādiem 65 grādiem :)

Vai vispābā uztaisīt uz slēdzīti salonā 8)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt ...mm... » 2007/Feb/07, 18:09

inc rakstīja: Arii veesos riitos kad pirms iedarbinaashanas sveces neiesleedzaas

man vasaraa pie +30 pat i jasilda sveces :shock: (ta kontollapinja iedegas uz 1-2sec.)
Lietotāja avatars
...mm...
 
Atbildes: 473
Pievienojies: 2006/Feb/19, 18:04
Atrašanās vieta: Saldus, Dagda
Braucu ar: cabrio
Dzinējs: 2.5 TDI

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Feb/07, 18:13

...mm... rakstīja:
inc rakstīja: Arii veesos riitos kad pirms iedarbinaashanas sveces neiesleedzaas

man vasaraa pie +30 pat i jasilda sveces :shock: (ta kontollapinja iedegas uz 1-2sec.)

Arii siltu motoru iedarbinot? Tad Tev T deveejs izbeidzies.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt COUPEZZZ » 2007/Feb/07, 18:17

kā tās kvēlsveces var pārbaudīt???
COUPEZZZ
 
Atbildes: 9
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:34
Atrašanās vieta: Aizkraukle

Atbildēt MārtiņšX » 2007/Feb/07, 18:20

COUPEZZZ rakstīja:kā tās kvēlsveces var pārbaudīt???


Lasi forumu vai izmanto f-ju Mekleet :wink:
Piem. sheit un veel vairaakaas vietaas tas ir piemineets:
http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... highlight=
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt ...mm... » 2007/Feb/07, 18:20

MārtiņšX rakstīja:
...mm... rakstīja:
inc rakstīja: Arii veesos riitos kad pirms iedarbinaashanas sveces neiesleedzaas

man vasaraa pie +30 pat i jasilda sveces :shock: (ta kontollapinja iedegas uz 1-2sec.)

Arii siltu motoru iedarbinot? Tad Tev T deveejs izbeidzies.

arii siltam uz laiku iedegas
Lietotāja avatars
...mm...
 
Atbildes: 473
Pievienojies: 2006/Feb/19, 18:04
Atrašanās vieta: Saldus, Dagda
Braucu ar: cabrio
Dzinējs: 2.5 TDI

Atbildēt pasatas » 2007/Feb/07, 19:09

šodien nomainiju tosola sveces,darbināju motoru ap 1200 apgr. kad t pārsniedza 80 varēja just ka tās sveces atslēdzas tuvās gaismas palika gaišākas un apgr palēcās uz 1250.
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Atbildēt pasatas » 2007/Feb/07, 19:19

mainot tās sveces sistēmā tika iekšā gaiss var dzirdēt kā tas pečkā burbuļo kā lai to dabū ārā?
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Atbildēt inc » 2007/Feb/07, 22:26

...mm... rakstīja:
inc rakstīja: Arii veesos riitos kad pirms iedarbinaashanas sveces neiesleedzaas

man vasaraa pie +30 pat i jasilda sveces :shock: (ta kontollapinja iedegas uz 1-2sec.)


Iedegoties uz 1 sekundi vinja tev vienkaarshi paraada ka nav izdegusi :wink:
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt ...mm... » 2007/Feb/07, 22:38

inc rakstīja:
...mm... rakstīja:
inc rakstīja: Arii veesos riitos kad pirms iedarbinaashanas sveces neiesleedzaas

man vasaraa pie +30 pat i jasilda sveces :shock: (ta kontollapinja iedegas uz 1-2sec.)


Iedegoties uz 1 sekundi vinja tev vienkaarshi paraada ka nav izdegusi :wink:

vasaraa, kad jau ir izmests kaads liikums, tad var nenjemt veeraa to lampinju?
Lietotāja avatars
...mm...
 
Atbildes: 473
Pievienojies: 2006/Feb/19, 18:04
Atrašanās vieta: Saldus, Dagda
Braucu ar: cabrio
Dzinējs: 2.5 TDI

Nākošais

Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 13 viesi