VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Dari pats

1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Re: 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Atbildēt vāks » 2011/Mai/13, 11:19

Laurent rakstīja:
vāks rakstīja:neteeree naudu pa lieko, njem k-ko razhiigaaku :lol:

Ko iesaki?
Cik lieli izmēri neradīs galvas sāpes ar sūkņa mazspēju? :roll:

to labaak prasi INC, es tikai un vieniig par race 520 :twisted:
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1598
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: Skoda Superb combi 4x4
Dzinējs: 2.0 D

Re: 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Atbildēt Laurent » 2011/Mai/15, 21:46

vāks rakstīja:
Laurent rakstīja:
vāks rakstīja:neteeree naudu pa lieko, njem k-ko razhiigaaku :lol:

Ko iesaki?
Cik lieli izmēri neradīs galvas sāpes ar sūkņa mazspēju? :roll:

to labaak prasi INC, es tikai un vieniig par race 520 :twisted:


Ar standarta turbinu, laikam neko lielāku par 0.216 mm labāk nelikt...

Ja sāk mainīt turbīnu un sūkni, tad var likt pat 0.260 mm...

Tā kā, tagad likšu 0.216 mm smidzinatajus, un vēlāk laiks rādīs...

Laboju šo pašu postu, jo esmu uzsūtījis 0.216 mm un kad uzlikšu, tad ar rakstīšu kā gāja!
Laurent
 
Atbildes: 84
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Re: 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Atbildēt androns » 2011/Okt/24, 15:32

salaboju bildes :roll:
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Atbildēt Jonix » 2011/Okt/24, 16:12

Iespējams, atkārtošos:
Mainot smidzinātājus ir obligāti jākalibrē visas sprauslas.
Pēdējā laikā ir bijušas vismaz 3 mašīnas, kurām īpašnieki paši bez kalibrācijas pārskrūvējuši smidzinātājus, ļoti grūti izķert vainu.

Pārsvarā sliktāk startējas, mēdz nenosakāmi dūmot, iespējamas vibrācijas, korekcija attiecībā pret 3. sprauslu bieži vien ir samērā liela, vismaz +/-1
Tas ir tādēļ, ka mainoties atvēršanās spiedieniem katrā cilindrā mainās faktiskais iesmidzināšanas moments, kā arī iesmidzināšanas kvalitāte un reālā doza.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Atbildēt androns » 2011/Okt/24, 16:42

OK .. manā gadījumā tas laikam jau bija izdarīts, kad saņēmu sprauslas no imanta ;)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Atbildēt mixxx2005 » 2016/Jan/14, 14:07

Sveiki, ir 1,9 dzinējs , ir aizdomas par 90 zs versiju. Iepriekšējais saimnieks uzlicis trīss .184 smidzinātājus un viens ir .158.

Tā kā visi viņi izskatās diezgan bēdīgi, tad domāju vai sūtīt visus .184 vai .205

Main goal ir ekonomija. Jauda ir otršķirīga. Lielāki smidzinātāji ēdīs krietni vairāk?

+ kur Rīgā par pieņemamu cenu iegādāties?
mixxx2005
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 2016/Jan/13, 15:04
Braucu ar: Spāņu golfu
Dzinējs: NE PD tdi

Re: 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Atbildēt raimiz » 2016/Jan/14, 17:58

Ka ir ar sprauslam no t4 transporter 2.5 tdi. Tas visos 2.5 motoros ir vienadas, vai ari jaskatas pec koda lai butu 216(tadas ka AEL)? vnk ir no viena busa pieejamas pa letam naudam, domaju sava 1.9 afn iemest, bet ka nesanak ielikt tadas pat ka jau ir jeb pat shvakakas, jo domaju ka man standarta 205 ir ieksha.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dari pats

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis