VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Dari pats

1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Atbildēt Storms » 2007/Feb/03, 12:46

androns rakstīja:P.S. - man jau īstenībā poh ... kam jūs ticat, vai kam neticat ... es jaudas pieaugumu jūtu, mani tas apmierina ... tā ka - tie kas netic - PN :mrgreen:

Da Robchix mums vienmēr tāds pesimistiskais kritizētājs. :lol:
Par VAG-COM precizitāti - ja ir ielikti precīzi dati (masa, ratu izmēri, etc.) tad galarezultāts ir precīzāks par dažiem labiem jaudas stendiem. Zinoši cilvēki zin stāstīt ka iekš LV jaudas stendiem atšķirības vienos un tais pašos rādījumos var būt +/- 30hp. ;) Promska jaudas stenda izdruka ir krutāk nekā paša aprēķini. Bet fizika visiem tik un tā ir vienāda. ;)
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Kaneeps » 2007/Feb/03, 13:10

androns rakstīja:
BTW - normāls tests būtu ar Kanjeepu uzskrieties, jo kad skrējāmies ar stock, tad gāja blakus visu laiku (nu pilsētā līdz kādi 120 km/h sanāca, jo tad sākās traffic :) )

:agree:
to mes tiesam varetu izdarit.... :D vienigais ka bus jagaida lidz pavasarim, lai varetu normali uzskrieties un tad ari redzetu vai ir jaga mainit sprauslas...
P.s.
tu doma ari par chipu?? es jaa... :twisted:
Lietotāja avatars
Kaneeps
 
Atbildes: 1533
Pievienojies: 2006/Mai/27, 11:06
Braucu ar: Passat B6
Dzinējs: 2.0 TDI BMP

Atbildēt Astro » 2007/Feb/03, 13:14

Kaneeps rakstīja:
androns rakstīja:
BTW - normāls tests būtu ar Kanjeepu uzskrieties, jo kad skrējāmies ar stock, tad gāja blakus visu laiku (nu pilsētā līdz kādi 120 km/h sanāca, jo tad sākās traffic :) )

:agree:
to mes tiesam varetu izdarit.... :D vienigais ka bus jagaida lidz pavasarim, lai varetu normali uzskrieties un tad ari redzetu vai ir jaga mainit sprauslas...
P.s.
tu doma ari par chipu?? es jaa... :twisted:
taadu apalau skaitli kaa 200zs jau vajadzeetu dabuut tam diizeliitim :twisted: :lol:
Lietotāja avatars
Astro
 
Atbildes: 1568
Pievienojies: 2006/Sep/04, 18:10
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt edmundos » 2007/Feb/03, 21:00

Lielisks apraksts! Autoram respekts :thumright: Tagad skaidrs ko shogad darīshu savam auto.
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt AHU » 2007/Feb/04, 0:08

Tie smidzinātāji nāk audi AAT vai AEL motoram?
AHU
 
Atbildes: 18
Pievienojies: 2006/Dec/21, 23:47
Atrašanās vieta: A9

Atbildēt Jonix » 2007/Feb/04, 2:02

Gan jau AEL, jo tas no AAT atšķirās ar smidzinātājiem (sprauslām) un vadību.... protams, ZS un Nm...
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt robchix » 2007/Feb/04, 4:17

Storms rakstīja:
androns rakstīja:P.S. - man jau īstenībā poh ... kam jūs ticat, vai kam neticat ... es jaudas pieaugumu jūtu, mani tas apmierina ... tā ka - tie kas netic - PN :mrgreen:

Da Robchix mums vienmēr tāds pesimistiskais kritizētājs. :lol:
Par VAG-COM precizitāti - ja ir ielikti precīzi dati (masa, ratu izmēri, etc.) tad galarezultāts ir precīzāks par dažiem labiem jaudas stendiem. Zinoši cilvēki zin stāstīt ka iekš LV jaudas stendiem atšķirības vienos un tais pašos rādījumos var būt +/- 30hp. ;) Promska jaudas stenda izdruka ir krutāk nekā paša aprēķini. Bet fizika visiem tik un tā ir vienāda. ;)


Zin, ja es buutu taads pesimistiskais kritizeetaajs, tad jau OK. tikai kada X peec ruupniica taisa tieshi taadus motorus, bet nevis uzreiz ar 2,5 l motora sprauslaam, un attieciigiem parametriem? Tach baigais griezes moments, jauda, mikroskopisks pateerinjsh, uzraaviens lopaa, tie niikulji ar vaargajiem motoriem vienkaarshi pazuud aiz pagrieziena.
Te Latvijaa visus VW konstruktorus vienos vaartos iebaazh pagultee. Aizmirstiet par VW debilajiem motoriem, iemetiis sprauslas, izmainiis chipus utt. un ruupniicas motori iet chucheet.
Nekas nekur nezuud un no tuksha gaisa neparaadaas. Pieaug grieze, zuud moments, aug pateerinjsh, zuud resurss utt, utml. Nezin kaapeec cilveeki investee savos aparaatos tuukstoshus, la dabuutu adekvaatus raadiitaajus. a te nomaini sprauslas un re, paardesmit lopi kaa no gaisa un viss kulee.
Liekas ka ruupniicu inzhenieri sanjem savus tuukstoshus eiro par velti, jo latvju speci vinjiem liek klokji vienos vaartos.
Da v pizdu shis diskusijas, arii Fufel Maksu uzliekot dazhs labs izjuut jaudas pieaugumu.
Un ea ierosinu kaut vai sacensties ar manu neko nedariito 1,9 TD Fiatu taisnaa gabalaa , kuram labaak cels no 120 liidz 150 km/h. Nesleedzot aatrumus, tikai 5 robaa. Tad arii runaasim par jaudaam un griezes momentiem.
robchix
 
Atbildes: 267
Pievienojies: 2005/Jan/17, 20:02
Atrašanās vieta: Rīga, Viestura prospekts

Atbildēt TDIVilis » 2007/Feb/04, 9:43

robchix rakstīja:
Storms rakstīja:
androns rakstīja:P.S. - man jau īstenībā poh ... kam jūs ticat, vai kam neticat ... es jaudas pieaugumu jūtu, mani tas apmierina ... tā ka - tie kas netic - PN :mrgreen:

Da Robchix mums vienmēr tāds pesimistiskais kritizētājs. :lol:
Par VAG-COM precizitāti - ja ir ielikti precīzi dati (masa, ratu izmēri, etc.) tad galarezultāts ir precīzāks par dažiem labiem jaudas stendiem. Zinoši cilvēki zin stāstīt ka iekš LV jaudas stendiem atšķirības vienos un tais pašos rādījumos var būt +/- 30hp. ;) Promska jaudas stenda izdruka ir krutāk nekā paša aprēķini. Bet fizika visiem tik un tā ir vienāda. ;)


Zin, ja es buutu taads pesimistiskais kritizeetaajs, tad jau OK. tikai kada X peec ruupniica taisa tieshi taadus motorus, bet nevis uzreiz ar 2,5 l motora sprauslaam, un attieciigiem parametriem? Tach baigais griezes moments, jauda, mikroskopisks pateerinjsh, uzraaviens lopaa, tie niikulji ar vaargajiem motoriem vienkaarshi pazuud aiz pagrieziena.
Te Latvijaa visus VW konstruktorus vienos vaartos iebaazh pagultee. Aizmirstiet par VW debilajiem motoriem, iemetiis sprauslas, izmainiis chipus utt. un ruupniicas motori iet chucheet.
Nekas nekur nezuud un no tuksha gaisa neparaadaas. Pieaug grieze, zuud moments, aug pateerinjsh, zuud resurss utt, utml. Nezin kaapeec cilveeki investee savos aparaatos tuukstoshus, la dabuutu adekvaatus raadiitaajus. a te nomaini sprauslas un re, paardesmit lopi kaa no gaisa un viss kulee.
Liekas ka ruupniicu inzhenieri sanjem savus tuukstoshus eiro par velti, jo latvju speci vinjiem liek klokji vienos vaartos.
Da v pizdu shis diskusijas, arii Fufel Maksu uzliekot dazhs labs izjuut jaudas pieaugumu.
Un ea ierosinu kaut vai sacensties ar manu neko nedariito 1,9 TD Fiatu taisnaa gabalaa , kuram labaak cels no 120 liidz 150 km/h. Nesleedzot aatrumus, tikai 5 robaa. Tad arii runaasim par jaudaam un griezes momentiem.

Nez vai tur bija fiška, lai šinī atrumā diapazonā kaut kam labak cels un vērsies, salīdzināji TD pret TDI :mrgreen:
Pirms iegādes auto pārbaude un diagnostika T.27804385
Lietotāja avatars
TDIVilis
 
Atbildes: 498
Pievienojies: 2006/Jūn/08, 23:10
Atrašanās vieta: Rīga, Mežaparks.
Braucu ar: Mondi
Dzinējs: 2,0 16V 145ZS

Atbildēt androns » 2007/Feb/04, 19:37

2 robchix - tad kapeec VW konstruktori vispār ražoja 1.9 TDI dzinējus ar tik daudz variācijām (kaut vai ne-PD) ...

Tas pats ar PD dzineejiem - kapēc tad ir 90, 100, 115, 135, 150 Zs versijas utt ... ?

Bet cik es sapratu, tad tev ir tas fiat 1.9 TD
Un intereses pēc tādu testu tok varētu uztaisīt (no 100 km/h - 150 km/h ar 5. robu)

2 Kaneeps - jaasagaida vasara un tad var skrieties :)


Čipu domāju likt kaut kad vēlāk - vasaras sākumā :)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Kaneeps » 2007/Feb/04, 20:47

androns rakstīja:2 Kaneeps - jaasagaida vasara un tad var skrieties :)


Čipu domāju likt kaut kad vēlāk - vasaras sākumā :)

domaju ka lidz vasarai man diez vai vel bus stock jauda... :twisted:
vai ari cita masina!!! :roll:
Lietotāja avatars
Kaneeps
 
Atbildes: 1533
Pievienojies: 2006/Mai/27, 11:06
Braucu ar: Passat B6
Dzinējs: 2.0 TDI BMP

Atbildēt inc » 2007/Feb/04, 23:47

robchix rakstīja:
Storms rakstīja:
androns rakstīja:P.S. - man jau īstenībā poh ... kam jūs ticat, vai kam neticat ... es jaudas pieaugumu jūtu, mani tas apmierina ... tā ka - tie kas netic - PN :mrgreen:

Da Robchix mums vienmēr tāds pesimistiskais kritizētājs. :lol:
Par VAG-COM precizitāti - ja ir ielikti precīzi dati (masa, ratu izmēri, etc.) tad galarezultāts ir precīzāks par dažiem labiem jaudas stendiem. Zinoši cilvēki zin stāstīt ka iekš LV jaudas stendiem atšķirības vienos un tais pašos rādījumos var būt +/- 30hp. ;) Promska jaudas stenda izdruka ir krutāk nekā paša aprēķini. Bet fizika visiem tik un tā ir vienāda. ;)


Zin, ja es buutu taads pesimistiskais kritizeetaajs, tad jau OK. tikai kada X peec ruupniica taisa tieshi taadus motorus, bet nevis uzreiz ar 2,5 l motora sprauslaam, un attieciigiem parametriem? Tach baigais griezes moments, jauda, mikroskopisks pateerinjsh, uzraaviens lopaa, tie niikulji ar vaargajiem motoriem vienkaarshi pazuud aiz pagrieziena.
Te Latvijaa visus VW konstruktorus vienos vaartos iebaazh pagultee. Aizmirstiet par VW debilajiem motoriem, iemetiis sprauslas, izmainiis chipus utt. un ruupniicas motori iet chucheet.
Nekas nekur nezuud un no tuksha gaisa neparaadaas. Pieaug grieze, zuud moments, aug pateerinjsh, zuud resurss utt, utml. Nezin kaapeec cilveeki investee savos aparaatos tuukstoshus, la dabuutu adekvaatus raadiitaajus. a te nomaini sprauslas un re, paardesmit lopi kaa no gaisa un viss kulee.
Liekas ka ruupniicu inzhenieri sanjem savus tuukstoshus eiro par velti, jo latvju speci vinjiem liek klokji vienos vaartos.
Da v pizdu shis diskusijas, arii Fufel Maksu uzliekot dazhs labs izjuut jaudas pieaugumu.
Un ea ierosinu kaut vai sacensties ar manu neko nedariito 1,9 TD Fiatu taisnaa gabalaa , kuram labaak cels no 120 liidz 150 km/h. Nesleedzot aatrumus, tikai 5 robaa. Tad arii runaasim par jaudaam un griezes momentiem.


ja tu kaut nedaudz buutu iedzilinaajies motora uzbuuvee, tad sitaadas mulkiibas nerunaatu.


Jaudiigaakus motorus razo. 90 un 110 ps motori atskiraas ar sprauslaam, turbiinu un programmu. VW inzenieri nav mulki, vini vienkaarshi ar to pelna naudu. Ruupniicaa ir pilniigi PO kaadu programmu un smidzinaataajus iebaazt, bet ja tu paskatiisies jaunas mashiinas cenu 90 un 110 ps versijai tad moz kautko sapratiisi.

Vispaar jau man patiik shitie onkuliishi, nechital, neproboval, no nmenije imeju :evil: :evil: :evil:
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt mrt » 2007/Feb/15, 19:36

Man personīgi po cik kaka nāk ārā no izpūtēja, ka tik TA var iziet, nerūp arī tas vai miljonu motors ies, jo neesmu taksists un arī visu mūžu ar vienu mašīnu nebraukšu, bet tos km ko nobraucu gribu braukt ar smaidu sejā!
Lietotāja avatars
mrt
 
Atbildes: 117
Pievienojies: 2006/Feb/17, 20:17

Atbildēt Storms » 2007/Feb/15, 23:48

mrt rakstīja:Man personīgi po cik kaka nāk ārā no izpūtēja, ka tik TA var iziet, nerūp arī tas vai miljonu motors ies, jo neesmu taksists un arī visu mūžu ar vienu mašīnu nebraukšu, bet tos km ko nobraucu gribu braukt ar smaidu sejā!

O! Absolūti un precīzi desmitniekā! :thumright:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt NZ » 2007/Feb/16, 23:00

sprauslas + chips = labs iesaaceeju komplekts 8)
paaraak arii nav veerts paarcensties jo tad jau ir jaareekjinaas ar lielaakiem kapitaalieguldiijumiem
katraa zinjaa motoram ir reaals potenciaals, kuru es veel neesu izsmeelis :twisted:
Lietotāja avatars
NZ
 
Atbildes: 909
Pievienojies: 2005/Mar/04, 14:24
Atrašanās vieta: Rīga/Talsi(~10%)
Braucu ar: Ausaini
Dzinējs: 2.4

Atbildēt androns » 2007/Mar/09, 11:08

Taga ir radies 1 jautaajiens :roll: (drīzāk jau INCam)

kad bij ārā auksts, tad nebij nekas manāms, bet tagad kad ir uzsilis motors (darba tempeatuura), tad tukšgaitā stāvot uz vietas ir jūtama nedaudz nevienmērīga motora darbība - bik lielāka vibrācija un neregularitāte ... bet tas tikai nedaudz !


jautājums lūk šāds - vai tas varētu būt no tā, ka ir pagriezta lielāka degvielas padeve ? un kapēc tas būtu izpaudies tieši tagad - (relatīvi) siltā laikā ?

mok jāpagriež degvielas padeve atkal mazāka ? (tik tad laikam ar jauda zudīs) :roll: :(

starp citu - mašīnas kompis nekādas kļūdas nav metis - tas tā informācijai 8)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dari pats

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi