VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Dari pats

1.9 TDI (ne-PD) smidzinātāju maiņa.

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Atbildēt inc » 2007/Mar/09, 11:10

androns rakstīja:Taga ir radies 1 jautaajiens :roll: (drīzāk jau INCam)

kad bij ārā auksts, tad nebij nekas manāms, bet tagad kad ir uzsilis motors (darba tempeatuura), tad tukšgaitā stāvot uz vietas ir jūtama nedaudz nevienmērīga motora darbība - bik lielāka vibrācija un neregularitāte ... bet tas tikai nedaudz !


jautājums lūk šāds - vai tas varētu būt no tā, ka ir pagriezta lielāka degvielas padeve ? un kapēc tas būtu izpaudies tieši tagad - (relatīvi) siltā laikā ?

mok jāpagriež degvielas padeve atkal mazāka ? (tik tad laikam ar jauda zudīs) :roll: :(

starp citu - mašīnas kompis nekādas kļūdas nav metis - tas tā informācijai 8)


Cik ir degvielas doza siltam motoram pie izsleegtiem pateereetaajiem?
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt androns » 2007/Mar/09, 11:14

VAGs toreiz raadiija pirms reguleeshanas 2 - 3 mg/r kaut kur un pagriezhot pa 1 soli vairaak bija ap 5 mg/r

bet tagad neesmu konkreeti apstiijies :)


mok pasaki priekshaa kuraa grupaa tieshi tas mekleejams (iistais ciparz) :)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt inc » 2007/Mar/09, 11:23

001 kanaalaa 2 lodzinjaa.

Jaabuut nemazaak par 3.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt Lauris » 2007/Mar/09, 11:23

Engine, Adaptation - 1.grupa :wink:

p.s.man tur ir 4.2mg/r
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Atbildēt ...mm... » 2007/Mai/30, 18:38

cik Zs un Nm varētu būt manam lupo pēc šādas procedūras? :oops:
Lietotāja avatars
...mm...
 
Atbildes: 473
Pievienojies: 2006/Feb/19, 18:04
Atrašanās vieta: Saldus, Dagda
Braucu ar: cabrio
Dzinējs: 2.5 TDI

Atbildēt androns » 2007/Mai/30, 19:55

šitais jāprasa INCam ... kā tur ir - neTurbo motors spēs dedzināt tik daudz degvielas ???
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt ...mm... » 2007/Mai/30, 21:12

ja tavs motors attista +70% no stock jaudas, moš mans spēs kādus +30%, t.i. +20hp ar čipošanu :roll:
Lietotāja avatars
...mm...
 
Atbildes: 473
Pievienojies: 2006/Feb/19, 18:04
Atrašanās vieta: Saldus, Dagda
Braucu ar: cabrio
Dzinējs: 2.5 TDI

Atbildēt Jazzer » 2007/Mai/30, 21:21

Baigā aizdoma ka efekts būs tāds pats kā čipojot benzīna atmosfērnieku.
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt androns » 2007/Mai/30, 21:25

man motors attiista + 70 % ar sprauslaam UN ČIPU !!!
Tikai ar sprauslaam = +30 % laikam :)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt ...mm... » 2007/Mai/30, 21:25

Jazzer rakstīja:Baigā aizdoma ka efekts būs tāds pats kā čipojot benzīna atmosfērnieku.

čips manam dod 10hp, t.i 17% :lol: ..tipa proporcionāli efekts i tads pats ka 120hp auto +20hp un no prakses, uz apdzīšanu pie 80km/h iemetot 3.robu man i 3500rpm un dzenu līdz 4200, bet pēc +10hp mana šobrīdēja max jauda būs jau iemetot robā (pie 3500rpm) bet ja vel +10hp -būšu zvērs :twisted:
Lietotāja avatars
...mm...
 
Atbildes: 473
Pievienojies: 2006/Feb/19, 18:04
Atrašanās vieta: Saldus, Dagda
Braucu ar: cabrio
Dzinējs: 2.5 TDI

Atbildēt ArmandsS » 2007/Jūl/05, 23:24

mošk vēlreiz kādas sprauslas ,kāds ražotājs ?
ko vēl var sadarīt ,bez spauslām un čipa ?
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt envy » 2007/Jūl/05, 23:32

Lielaaku Turbiinu uzlikt!
Nomainit MAP!
un plunzheri!

IMHO tas arii bija viss.... aa, veel lielaaks cooleris der ;)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Lauris » 2007/Jūl/06, 8:29

Kraasotajs rakstīja:mošk vēlreiz kādas sprauslas ,kāds ražotājs ?
ko vēl var sadarīt ,bez spauslām un čipa ?


Sprauslas - Fratelli Bosio, Firad (www.distehnika.lv)
var likt no A6 AEL 140zs dīzeļa, tips 502, dīze - 0,216mm(es tā arī izdarīju 8) )
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Atbildēt androns » 2007/Jūl/06, 8:35

Lauris rakstīja:
Kraasotajs rakstīja:mošk vēlreiz kādas sprauslas ,kāds ražotājs ?
ko vēl var sadarīt ,bez spauslām un čipa ?


Sprauslas - Fratelli Bosio, Firad (www.distehnika.lv)
var likt no A6 AEL 140zs dīzeļa, tips 502, dīze - 0,216mm(es tā arī izdarīju 8) )


es arī ... es tik bij aizmirsis motora kodu 8)

izlaboju arī pirmo postu 8)
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt edmundos » 2007/Jūl/10, 9:13

Izlasīju topiku vairākas reizes un ir radušies vairāki jautājumi:
1) vai autora minētajam projektam sūknī stāv lielāks plunžers,
2) vai ahu un alh sūkņi būtiski neatšķiras, vai plunžers AHU nodrošinās ražību lielajām sprauslām,
3) man tajā 1.grupā 2 lodziņā ir no 2,2 -2,6 un nedaudz mainās apgriezieni vai pēc šo parametru izmainīšanas ar vag-com noņemot klemmi atkal nav jāmaina šā degvielas doza(uz auto stāv chips).
paldies iepriekš
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi