androns rakstīja:P.S. - man jau īstenībā poh ... kam jūs ticat, vai kam neticat ... es jaudas pieaugumu jūtu, mani tas apmierina ... tā ka - tie kas netic - PN
androns rakstīja:
BTW - normāls tests būtu ar Kanjeepu uzskrieties, jo kad skrējāmies ar stock, tad gāja blakus visu laiku (nu pilsētā līdz kādi 120 km/h sanāca, jo tad sākās traffic )
taadu apalau skaitli kaa 200zs jau vajadzeetu dabuut tam diizeliitimKaneeps rakstīja:androns rakstīja:
BTW - normāls tests būtu ar Kanjeepu uzskrieties, jo kad skrējāmies ar stock, tad gāja blakus visu laiku (nu pilsētā līdz kādi 120 km/h sanāca, jo tad sākās traffic )
to mes tiesam varetu izdarit.... vienigais ka bus jagaida lidz pavasarim, lai varetu normali uzskrieties un tad ari redzetu vai ir jaga mainit sprauslas...
P.s.
tu doma ari par chipu?? es jaa...
Storms rakstīja:androns rakstīja:P.S. - man jau īstenībā poh ... kam jūs ticat, vai kam neticat ... es jaudas pieaugumu jūtu, mani tas apmierina ... tā ka - tie kas netic - PN
Da Robchix mums vienmēr tāds pesimistiskais kritizētājs.
Par VAG-COM precizitāti - ja ir ielikti precīzi dati (masa, ratu izmēri, etc.) tad galarezultāts ir precīzāks par dažiem labiem jaudas stendiem. Zinoši cilvēki zin stāstīt ka iekš LV jaudas stendiem atšķirības vienos un tais pašos rādījumos var būt +/- 30hp. Promska jaudas stenda izdruka ir krutāk nekā paša aprēķini. Bet fizika visiem tik un tā ir vienāda.
robchix rakstīja:Storms rakstīja:androns rakstīja:P.S. - man jau īstenībā poh ... kam jūs ticat, vai kam neticat ... es jaudas pieaugumu jūtu, mani tas apmierina ... tā ka - tie kas netic - PN
Da Robchix mums vienmēr tāds pesimistiskais kritizētājs.
Par VAG-COM precizitāti - ja ir ielikti precīzi dati (masa, ratu izmēri, etc.) tad galarezultāts ir precīzāks par dažiem labiem jaudas stendiem. Zinoši cilvēki zin stāstīt ka iekš LV jaudas stendiem atšķirības vienos un tais pašos rādījumos var būt +/- 30hp. Promska jaudas stenda izdruka ir krutāk nekā paša aprēķini. Bet fizika visiem tik un tā ir vienāda.
Zin, ja es buutu taads pesimistiskais kritizeetaajs, tad jau OK. tikai kada X peec ruupniica taisa tieshi taadus motorus, bet nevis uzreiz ar 2,5 l motora sprauslaam, un attieciigiem parametriem? Tach baigais griezes moments, jauda, mikroskopisks pateerinjsh, uzraaviens lopaa, tie niikulji ar vaargajiem motoriem vienkaarshi pazuud aiz pagrieziena.
Te Latvijaa visus VW konstruktorus vienos vaartos iebaazh pagultee. Aizmirstiet par VW debilajiem motoriem, iemetiis sprauslas, izmainiis chipus utt. un ruupniicas motori iet chucheet.
Nekas nekur nezuud un no tuksha gaisa neparaadaas. Pieaug grieze, zuud moments, aug pateerinjsh, zuud resurss utt, utml. Nezin kaapeec cilveeki investee savos aparaatos tuukstoshus, la dabuutu adekvaatus raadiitaajus. a te nomaini sprauslas un re, paardesmit lopi kaa no gaisa un viss kulee.
Liekas ka ruupniicu inzhenieri sanjem savus tuukstoshus eiro par velti, jo latvju speci vinjiem liek klokji vienos vaartos.
Da v pizdu shis diskusijas, arii Fufel Maksu uzliekot dazhs labs izjuut jaudas pieaugumu.
Un ea ierosinu kaut vai sacensties ar manu neko nedariito 1,9 TD Fiatu taisnaa gabalaa , kuram labaak cels no 120 liidz 150 km/h. Nesleedzot aatrumus, tikai 5 robaa. Tad arii runaasim par jaudaam un griezes momentiem.
androns rakstīja:2 Kaneeps - jaasagaida vasara un tad var skrieties
Čipu domāju likt kaut kad vēlāk - vasaras sākumā
robchix rakstīja:Storms rakstīja:androns rakstīja:P.S. - man jau īstenībā poh ... kam jūs ticat, vai kam neticat ... es jaudas pieaugumu jūtu, mani tas apmierina ... tā ka - tie kas netic - PN
Da Robchix mums vienmēr tāds pesimistiskais kritizētājs.
Par VAG-COM precizitāti - ja ir ielikti precīzi dati (masa, ratu izmēri, etc.) tad galarezultāts ir precīzāks par dažiem labiem jaudas stendiem. Zinoši cilvēki zin stāstīt ka iekš LV jaudas stendiem atšķirības vienos un tais pašos rādījumos var būt +/- 30hp. Promska jaudas stenda izdruka ir krutāk nekā paša aprēķini. Bet fizika visiem tik un tā ir vienāda.
Zin, ja es buutu taads pesimistiskais kritizeetaajs, tad jau OK. tikai kada X peec ruupniica taisa tieshi taadus motorus, bet nevis uzreiz ar 2,5 l motora sprauslaam, un attieciigiem parametriem? Tach baigais griezes moments, jauda, mikroskopisks pateerinjsh, uzraaviens lopaa, tie niikulji ar vaargajiem motoriem vienkaarshi pazuud aiz pagrieziena.
Te Latvijaa visus VW konstruktorus vienos vaartos iebaazh pagultee. Aizmirstiet par VW debilajiem motoriem, iemetiis sprauslas, izmainiis chipus utt. un ruupniicas motori iet chucheet.
Nekas nekur nezuud un no tuksha gaisa neparaadaas. Pieaug grieze, zuud moments, aug pateerinjsh, zuud resurss utt, utml. Nezin kaapeec cilveeki investee savos aparaatos tuukstoshus, la dabuutu adekvaatus raadiitaajus. a te nomaini sprauslas un re, paardesmit lopi kaa no gaisa un viss kulee.
Liekas ka ruupniicu inzhenieri sanjem savus tuukstoshus eiro par velti, jo latvju speci vinjiem liek klokji vienos vaartos.
Da v pizdu shis diskusijas, arii Fufel Maksu uzliekot dazhs labs izjuut jaudas pieaugumu.
Un ea ierosinu kaut vai sacensties ar manu neko nedariito 1,9 TD Fiatu taisnaa gabalaa , kuram labaak cels no 120 liidz 150 km/h. Nesleedzot aatrumus, tikai 5 robaa. Tad arii runaasim par jaudaam un griezes momentiem.
mrt rakstīja:Man personīgi po cik kaka nāk ārā no izpūtēja, ka tik TA var iziet, nerūp arī tas vai miljonu motors ies, jo neesmu taksists un arī visu mūžu ar vienu mašīnu nebraukšu, bet tos km ko nobraucu gribu braukt ar smaidu sejā!