VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VW Golf 4 / Bora, Audi A3 aizmugurējo suportu remonts

Dari pats

VW Golf 4 / Bora, Audi A3 aizmugurējo suportu remonts

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

VW Golf 4 / Bora, Audi A3 aizmugurējo suportu remonts

Atbildēt Lakkijs » 2012/Aug/05, 16:53

Pirmām kārtām jāsaka ka darīju šo pirmo reizi, tā kā padoms īpaši neiespringt bet pieiet ar pacietību - jo ir izdarāms. Pie reizes ja ir velme un līdzekļi varam mainīt bremžu diskus ;)

Nepieciešamie instrumenti:

11mm, 13mm, 15mm, atslēgas
8 seškante ar normālu tirkšķi
trauks (bremžu šķidruma uztveršanai)
caurspīdīga caurule atgaisošanai
speciālās stangas sprostriņķu izņemšanai
vēl kkas...

Attēls

Kā jau noprotam, auto uzceļam, nodrošinam un ripuli nost. Domājams šeit padomu nevajaga :shura: Tālāk jau paveras izvēles iespējas. Viens variants ir noņemt tikai suportu, atstājot klāt pakavu(vismaz es viņu tā dēvēju), otrs, noņemt ar visu. Es darīju otro variantu jo man apakšējās vadīklas bija noķīlējušas un ja vien nav iespēja tikt uz pacēlāja vai tml. tad diezgan apnicīgi ir locīties apkārt lai tīrītu vadīklu vietas.

Attēls

Noņemt suportu var salīdzinoši vienkārši ja tur nav iemitinājies tāds draņķis kad ar kuvaldu jādauza. Atskrūvejam vadīklas izmantojot 15 un 13 atslēgas. Ar āmurīti viegli paklapējot uz aizmugures pusi, tai lietai jānāk lēnām nost no klučiem.

Attēls

Vadīklas ar gumijām.

Attēls

Švaki redzams, bet tur kur pirksti, tur ruslans uzmeties un apgrauzis virsmu, kā rezultātā vadīkla ķerās.

Attēls

Noņēmu arī pakavu, jo nevarēju tā forš tikt klāt lai iztīrītu viņu kamēr pie auto klāt. Tur ir 2 skrūves,ar 8mm iekšējo seškanti - skrūvējam prātīgi vaļā, pirms tam ar kādu wd 40 jo var būt ierūsējušas, iecepušās utt.

Attēls

Lielais palīgs..

Attēls

Tad kad, tas izdarīts skrūvējam vaļā bremžu šļauku un ņemam nost suportu. Kāpēc tagad tikai? Tāpēc lai mazāk iztecētu bremžu šķidrums. Es gan mēģināju ar špičku aizsprust, bet varbūt ir vēl kāds labāks paņēmiens, piemēram korķis kāds. Tā, suports nost, noskrūvējam uzgriezni 11mm, iegaumējam kā izskatās pirms jaukšanas :mrgreen:

Attēls

Noņemam ķegu un rocenes troses turētāju.

Attēls

Attēls

Attēls

Skrūvējam ārā cilindru.

Attēls

Zem tā redzam ka ir augšējais sprostriņķis, kuru ārā dabūt diezgan viegli. Bet apakšējo bez kārtīgiem štrumentiem ir mokas, toties izdarāma lieta. Man bija "Mega" štruments tāds soso.. tākā pirmais variants :esmu_lol:

Attēls

Attēls

augšējais sprostriņķis

Attēls

Kad tas izdarīts, mums rokās cilindram iekšas (šādā secībā!) ko pēc tam grūti atcerēties.

Attēls

Cilindra iekšpuses daļas

Attēls

Kad tās iekšas ārā, mums paveras šāds skats (nu vismaz manā gadījumā).

Attēls

cilindrs pirms tīrīšanas

Attēls

pēc (es nopucēju ar ar ūdeņnieku smilšpapīru)

Attēls

Netīrā suporta iekšpuse ar apakšējo sprostriņķi (šito dabūt laukā ir čakars).

Attēls

Kad sprostriņķis beidzot abūts ārā [-o< paveras šāds skats.

Attēls

Tagad to visu mantu tā kārtīgi iztīram, izpūšam ar gaisu. Varbūt ir kāda speciāla ķīmija, man nebija es iztīrīju ar 95. pa 0.98 litrā :shura:

Attēls

Attēls

Saliekam jaunās manžetes (lai vieglāk iet vietās var ieziest ar bremžu šķidrumu). BET TURAM VISU MAKSIMĀLI STERILI, draņķi salasīsiet tāpat pēc laika. Vispirms apakšējo apaļo O ring, jo ir dzirdēts ka šo izlaiž tad pēc tam puņķojas tā vieta. Tad cilindram gala manžeti, apakšējais mehānisms, apakšējais sprostgredzens, augšējā manžete suportam, cilindrs ar gofru.

Attēls

Attēls

Attēls

Tad ieziežam manžetes ar bremžu šķidrumu, uzspiežam un skrūvējam iekšā cilindru suportā. Es izmantoju pašu gatavoto, bet var opirkt attiecīgos veikalos vai internetā jau +-20ls

Attēls

Attēls

Skrūvējam līdz gofra pilnībā nostājusies vietā. Tas aparātiņš nepieciešams tādēļ ka cilindrs ir reizē jāpiespiež un jāgriež. Aizmuguējo suportu uzbūves īpatnība, dēļ rocenes.

Attēls

Uzliekam gala manžeti, atbalsta kāju, rocenes ķegu, pievēršam uzmanību tās stāvolim, attiecībā pret suportu.

Attēls

Nu lūk te nu viņš ir. Iztīrīts, ar jaunām manžetēm. Jāliek virsū, jāatgaiso sistēma, un jālaiž ielās :wink:

Attēls

Es vēl saliku jaunas vadīklas,jauno smēri un manžetes.

Attēls

Attēls
Nu lūk, te nu viņš ir :wink:
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Re: VW Golf 4 / Bora, Audi A3 aizmugurējo suportu remonts

Atbildēt Lakkijs » 2012/Sep/11, 9:32

Cik ilgs laiks man pagāja precīzi neatceros, bet nu vienā jaukā svētdienā izdarāms :aiwa:
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Re: VW Golf 4 / Bora, Audi A3 aizmugurējo suportu remonts

Atbildēt Brainless » 2012/Sep/11, 9:35

It īpaši, ja sačakarējas gaisošanas nipelis pipelis :emo:
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1287
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: VW Golf 4 / Bora, Audi A3 aizmugurējo suportu remonts

Atbildēt Lakkijs » 2012/Sep/11, 10:21

Es tai lietai piegāju ar pacietību un WD-40 lai gan jāsaka, man viss atnāca pienācīgi vaļā.. :naac:
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0


Atgriezties uz Dari pats

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi