Ne savam auto vienīgajam esmu ievērojis, ka gaisa tunelis no priekšējās restes līdz gaisa filtra kastei netiek izmantots, jo kastei caurums ir ciet, līdzīgi kā foto (zagta):
Sāku pētīt no kurienes tas sūc gaisu un izrādās pa klaustrafobiska izmēra caurumu apakšā (par kuru vēl pie Lauriko visi publiski pasmējāmies) un ~5mm spraugu starp filtra kasti un metāla sienu:
Nolēmu situāciju uzlabot un to audumam līdzīgo materiālu no aizvērtā cauruma izplēsu ārā, vietā pieskrūvējot mētāla sietu, kas gadījās pa rokai:
Tālāk... lai vēlāk nebūtu jāķeksē ar pinceti beigtas mušas laukā no šī metāla sieta, pieliku īsto "mušu" sietu vietā, kur to iztīrīt būtu daudz vieglak (vienkārši izņemt un izkratīt), pie pirmā tuneļa savienojuma:
Un lai pašu gaisu vēl vairāk spētu motors iesūkt, izgriezu caurumiņus priekšējā restē, kur tiem paredzēta vieta. Izgriezu tik daudz, cik likās nepieciešams pēc gaisa tuneļa ieejas atveres izmēriem:
Rezultātā jūtami ātrāk turbīna spēj iegriesties, nekā iepriekš! Auto čipots.
P.S. Metāla sietu filtra kastē izvēlējos tāpēc, ja nu tomēr gadās kāds objekts, kas saplēš "mušu" sietu un ir spējīs kaitēt filtram un utt. utt.