Viss sākās ar Biķerniekiem, kur viss bija skaidrs, amortiņi tūlīt izbeigsies, bet punktu pielika brauciens ar vienu 645ci pa salu tiltu, kad sapratu, ka GTIs kļuvis par laivu!
Izskatīju milions variantu ko likt vietā, bet beigās viss atspiedās pret garšīgām cenām no kāda foruma lietotāja
Setups:
Bilstein amortizatori, kas man nepārāk patīk, bet cena bija lieliska; SKF putekļsargi+atsitēji; FEBI atbalsti, lai arī man riebjas nosaukums ir aprīkoti ar INA gultņiem:
Process:
Ceļam augšā, riteni nost, neaizmirstot par drošību:
Atvienojam "liekos vadus"
Laižam vaļā statni, papriecājoties, ka bremžu diski ir ļoti labā stāvoklī:
Skrūvējam vaļā augšu, ir labi, ja ir pareizā muciņa, kam dabūt cauri seškanti, bet derēs arī 21mm zvaigznīte un seškantis:
Iegūstam šādu skatu, otro uzgriezni vaļā neskrūvējam, tas izjauc statni:
Ņemam atsperu savilcējus un savelkam atsperi, lai statni var dabūt ārā:
Tālāk ar moņķirovku un trubu nospiežam plauktu uz leju un ņemam statni ārā (izklausās vieglāk kā izpildās)
Saliekam visu kopā no jaunajām detaļām, un otrādā secībā visu iekšā! Statni stupicā vieglāk dabūt iekšā, nometot auto uz leju (ar pieliktu riteni).
Iegūstam jaunu skaistu skatu
:
Uzpīpējam un atkārtojam to pašu procesu otrā pusē!
Priecē tas, ka uz Bilštuka ir pat VAG kods:
Man tas aizņēma ~4 stundām ar instrumentu sameklēšanu un pēc tam visa novākšanu! Ietaupīti 25 Ls!
p.s. savirze pēc tam nav jāregulē, jo neviens šarnīrs vaļā nav jāskrūvē un statne stupicā IMHO nav ieliekama citādāk, bet es tāpat to izdarīšu, jo man jau kopš laika gala stūre nedaudz, bet šķība
Priecīgu skrūvēšanu!
EDIT: Atblastus atstāju vecos, jo oriģinālie bija par 1cm zemāki par iepirktajiem, iespējams tā ir tikai GTI īpatnība līdz ar zemāko piekari!