VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9TDI PD dīzeļa vakumsūkņa remonts

Dari pats

1.9TDI PD dīzeļa vakumsūkņa remonts

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Atbildēt Turbo » 2010/Jūl/20, 13:54

imants rakstīja:
Turbo rakstīja:
ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.

cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.

es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt mist » 2010/Jūl/20, 14:33

Turbo rakstīja:
imants rakstīja:
Turbo rakstīja:
ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.

cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.

es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?


es piebildīšu jurgis_L man stāstīja pie trubīnas vakumam jābūt min. 0.7 un vairāk tad viss OK!
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt Turbo » 2010/Jūl/20, 14:55

mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
imants rakstīja:
Turbo rakstīja:
ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.

cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.

es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?


es piebildīšu jurgis_L man stāstīja pie trubīnas vakumam jābūt min. 0.7 un vairāk tad viss OK!

tad jātestē braucot cik tur ir ?
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt mist » 2010/Jūl/20, 16:23

Turbo rakstīja:
mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
imants rakstīja:
Turbo rakstīja:
ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.

cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.

es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?


es piebildīšu jurgis_L man stāstīja pie trubīnas vakumam jābūt min. 0.7 un vairāk tad viss OK!

tad jātestē braucot cik tur ir ?

Ja tikai vajadzīgs troiņiks!
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt ajms » 2010/Jūl/21, 1:09

Turbo rakstīja:
imants rakstīja:
Turbo rakstīja:
ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.

cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.

es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?

domaaju ka turbiina nipricom,,jaabremzeejas arii ja turbiina nestraadaa...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt ajms » 2010/Jūl/21, 1:12

mist rakstīja:Vispār manam B5.5 arī tas štuceris ļurkājas un vēl diviem paziņām passātiem tā ir! Manam ar tās bremzes pašvakas, būs jāpapēta vakums!

bremzes vnkaarssi buus ciets pedaalis,,itkaa ka noslaapst...1x nospiez ok,,2x jau pa cieto,,,kad ir apgriezienos ir ok itkaa
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Turbo » 2010/Jūl/24, 23:14

tātad šodien nomainīju no arģinālā Luk ražojuma, uz Bosch sūkni. Vinam pat forma cita.
Attēls
un pievērsiet uzmanību tam pipsim, kas visiem teļurkājas- šim pat nepastāv šāda iespēja :)
Attēls
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt ajms » 2010/Jūl/24, 23:50

izskataas ka var paartaisiit uz taadu pipsi...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Turbo » 2010/Jūl/25, 0:10

ajms rakstīja:izskataas ka var paartaisiit uz taadu pipsi...

šis tāds ir orgināls
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt Turbo » 2010/Aug/01, 21:46

poza kādā ir jāpavada viss remona laiks , nojāšanās ar uzlikšanu un noņemšanu, abi ir sexīgi :lol:
spiegu foto
Attēls
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt Turbo » 2010/Aug/05, 20:21

šodien nomērīju vakuumu.
-0.7bar , karčercentrā teica , ka ta ka ka kartīgam putekļusūcējam :lol: .
Tātad galvenais ko esmu ieguvis ir bremzes . Var spaidīt cik grib,ciets nepaliek.Var droši laist agresīvāk, un tiešām to ka turbīna iet savādāk ar var just, diezgan jūtami! Gāzē un bremzē :D .
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt t_4 » 2010/Aug/05, 21:55

paseko līdzi eļļas līmenim
VW golf IV 1,8 T + INC
Audi coupeGT typ85 2.3 fwd - procesā
Audi coupeGT typ85 1.8i ielās
Audi 80 typ85 1.6d VS
Lietotāja avatars
t_4
 
Atbildes: 385
Pievienojies: 2008/Jan/28, 19:10
Atrašanās vieta: jelgava
Braucu ar: Golf 4
Dzinējs: ir ok

Atbildēt Turbo » 2010/Aug/05, 22:59

t_4 rakstīja:paseko līdzi eļļas līmenim

sekoju protams. Katrā ziņā nepalielinās, vismaz pagaidām [-o< .
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: 1.9TDI PD dīzeļa vakumsūkņa remonts

Atbildēt rachis » 2016/Aug/05, 14:20

Sveiki!

Manējam B5 arī bija/ir problēmas ar bremzēm. Pagājušajā rudenī kā -5 grādi tā pedālis ciets.
Servisā atrada, ka vakuumsūknim štucerīts ir vaļīgs, kā jau Jūs rakstījāt-noblīvēja un bremzes parādījās uz 2 nedēļām. Pēc tam atkal pazuda-domāju, ka jāgādā jauns vakuumnieks, bet iesākumā pamēģināšu noņemt pats un apskatīties. Acīmredzot temperatūrai samazinoties un metāla īpašībām izmainoties-ir noplūde un netur vakuumu, jo dzinējam sasniedzot darba temperatūru pēc apm 20 min pedālis paliek mīksts.
rachis
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 2015/Aug/05, 10:03
Braucu ar: Passat B5
Dzinējs: 1.9tdi

Re: 1.9TDI PD dīzeļa vakumsūkņa remonts

Atbildēt raimiz » 2016/Aug/05, 18:16

rachis rakstīja:Sveiki!

Manējam B5 arī bija/ir problēmas ar bremzēm. Pagājušajā rudenī kā -5 grādi tā pedālis ciets.
Servisā atrada, ka vakuumsūknim štucerīts ir vaļīgs, kā jau Jūs rakstījāt-noblīvēja un bremzes parādījās uz 2 nedēļām. Pēc tam atkal pazuda-domāju, ka jāgādā jauns vakuumnieks, bet iesākumā pamēģināšu noņemt pats un apskatīties. Acīmredzot temperatūrai samazinoties un metāla īpašībām izmainoties-ir noplūde un netur vakuumu, jo dzinējam sasniedzot darba temperatūru pēc apm 20 min pedālis paliek mīksts.


Stop! Tatad, ja nav vakums, pedalis ir ciets. Ja pedalis ir miksts, tad tur nebus vakuma problema man liekas, drizak galvenais cilindrs pie pedalja netur shkidrumu. Vari meginat nomainit bremzu shkidrumu, tas gan jau ir ljoti vecs, reizem tas palidz, ja ne, tad visticamak cilindru pie pedalja jamaina.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi