Saaksim ar to ka shaads ir izejas staavoklis gaidaamajiem darbiem, un taadam arii buutu jaaizskataas beigaas... nu vismaz vw golf IV / bora tipa 2,0 dzineejiem. pieljauju nelielas nobiides citiem dzineejiem, bet nu tur kur vilksim tur nevajadzeetu buut... iespeejams kaadam audi a3 arii der.
VW Golf IV 2,0
VW Golf IV 1,9 TDI
taatad nonjemam kapes no logu tiiriitaaju uzgriezhnjiem, 13 atsleedzinja rokaa un njemam nost logu tiiriitaajus. Shajaa vietaa iespeejams chakars, jo atkariibaa no apsuubeeshanas, ruusas, un vardarbiibas pakaapes tie naaks nost pagruuti. Spaarniem stuuriishos ir taadi mazi melni plastmasinji kurus labaak nonjemt jo buus vieglaak peectam nonjemt lielo plastmasas paarsegu zem logu tiiriitaajiem. Tos nedzaudz uz leju un tad uz priekshu motora centra virzienaa.
Manupraat gruutaakais bija atkost kaa dabuut nost to plastmasu zem logu tiiriitaajiem. Sheit milziigs paldies user - Janchs!! Kaa redzam bildee, tad zem taa plastmasa ir taada kaa liiste, T burta formaa, kas iespiezhas taadaa kaa rievaa kas piestiprinaata stiklam, nonjemshana ir tieshi preteeja, praatiigi gar stikla malu saakot no stuuriem piepaceljam to plastmasu virzienaa nost no stikla, taadaa pashaa lenjkjii kaa prieksheejais stikls virzienaa uz augshu. Sheit nav ieteicams izmantot nekaadus skruuvgriezhus utml. jo stikls tomeer paliek stikls. Vnk praatiigi pirkstus garaam un piepacelja ik pa laiku.
kaa redzam visa taa rieva ir laika gaitaa labi piecuukojusies, pat Janchs smiin, bet ar siltu uudeni un nedaudz nospiceetu seerkocinju iztiiram.
taalaak sekos logu tiiriitaaju mehaanisma nonjemshana, 3x 10 izmeera skruuves un pats mehaanisms buutu briivs, tagad jaastsleedz shtekeris no motorinja. Tipiski vw ar sprosta atskabargu. Kaadeelj vajadzeeja nonjemt logu tiiriitaaju mehaanismu veelaak buus saprotams. Protams vareetu teelot cirka maakslinieku un izmezhgjiities zem mehaanisma un tikt liidz baltajai kastiitei, bet nu anyway tiiriiju visu.
motorinjam otra puse. te jaapiebilst ka veel spiid silta saule
Ja jau reiz tas plastmass nost, tad izklapeejam salona gaisa filtru. Izgraabjam lapas, skujas utt, kas veel iespeejams no vaacijas atceljojushas... process ne visai patiikams, taadeelj silts uudens tikai priekshrociiba... Shii nu buutu taa vieta caur kurieni liidiisim salonaa!! Te jaapaskaidro kaapeec. Pirmkaart, manam kaa benziiniekam ir gaazes trosiite, kas diizeljiem nav, kur savukaart ir iespeejams diizeljiem tikt salonaa jo vinjiem tur ir vnk gumijas korkjis. Tomeer arii taadaa gadiijumaa extra sarkanais vads buus labi redzams.
Lai to balto kastiiti ataisiitu ir 5 skavas, kas jaatkabina, aizmugure vnk uzsprausts.
Kaa redzam blakus ir veelviena vieta, kas gan parasti ir aizsprausta ar gumijas taadu kaa korkji. Sheit tuksha, bet to izmantojam, kaa ieeju kastiitee. Shim noluukam gumijas korkjii izurbjam par kaadiem 2 mm mazaaku caurumu nekaa straavas vads, lai gumija labi piekljujas vadam. Shajaa vietaa var veel mozh no aarpuses ar silikonu apsmeereet, ja bail
Taatad no salona izvelkam straavas vadu caur sho kastiiti un gumijas korkji.
taalaak turpinam ar to ka, jaanonjem motora gaisa filtra kaste, cerams tas komentaarus neprasa. 2 skruuves, lielais sprosts, dazhi pievadi, gumijas tapa un taa lieta dariita.
te redzam kaa izlien vads pa esosho tuneli liidz akjim. Tunelja paarsegs ir 4 vietaas klipseets un augshpusee uzsprausts. Te man naacaas nolauzt tam tunelim augshu, taa kaa ja kaads sho detalju nosponsoreetu, buutu tikai pateiciigs.
par cik tur viss taa diezgan kompakti veidots, tad izurbu straavas vadam papildus caurumu, bet tikai tik lielu lai tas taa pusgruuti iekljaujas.
taalaak jau velkam vadu caur apakshu gar akjiisha malu, liidz klemmei.
taatad shis vada gals buutu novadiits liidz akjiitim (klaat nesleegt!!), vairaak vai mazaak varam visu kraameet atpakalj. Es sagaadaaju sev veelvairaak darba, un noleemu iztiiriit un sasmeereet logu tiiriitaaju mehaanismu, kas tagad liekas bija tikai sveetiigi, mehaanismi kustas kaa no fabrikas.
Lai vadu vareetu normaali ievilkt, nepiecieshams nonjemt panelja abshivkas (to stiprinaajumu un nonjemshana siikaak apraxtiita topicaa - Seat heating install VW Golf IV /Bora). Bet nu ideja ljoti liidziiga.
Straavas vads salonaa nonaak praktiski aiz releju bloka, vai tieshaa taa tuvumaa. Pastaav iespeeja nedaudz varieet ar novietojumu, bet es pieveersu tikai uzmaniibu tam lai tas vads neizlocaas cauri citiem utt. lai ir skaidrs taa novietojums. Taalaak straavas vads jaadabuu liidz bagaazhniekam. saakot aiz stuuriisha pie kaajaam, kur haubes atveershanas klokjis, zem sliekshnja, aizmugures benjkja liidz bagaazhniekam. Visaa visumaa vietas tur pietiekoshi, veel kaadiem 2 vadiem, tachu es vilku RC vadus pa otru pusi. Shim noluukam attieciigi iet nost bardachoks, stuuriitis pie kaajaam un slieksnis.
Kad visu taa smuki dabuujam liidz bagaazhniekam, atliek vien piesleegt subi vai ko tml.
Masas vadu jeb miinusua vadu pie virsbuuves piestiprinaaju, varbuut ne visai origjinaali, bet domaajams pietiekoshi. Aizmuguree pie blakusseedeetaaja droshiibas jostas apaksheejaas skruuves. Izdariiju tik vien kaa nopuceeju skruuvei lieko kraasu nost.
Rezultaats - skaisti (clean) nosleepts sarkanais straavas vads, itkaa nekas nebuutu bijis.
Kaa redzam - neko neredzam - aamen!!!