VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VW Golf 4 / Bora sēdekļu apsildes uzstādīšana

Dari pats

VW Golf 4 / Bora sēdekļu apsildes uzstādīšana

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

VW Golf 4 / Bora sēdekļu apsildes uzstādīšana

Atbildēt Lakkijs » 2009/Nov/14, 22:02

Shis topics ir pamaaciiba kaa uzstaadiit benjkju apsildi VW Golf IV vai Bora un Passat B3 versijaam pashu rokaam :oops: 8) par nervu sabrukumiem atbildiibu neuznjemos... good luck!


Taatad saakam:

VISPIRMS !!!

labs padoms - silta sausa garaazha, aizsleedzama!!! jo autinjsh ja vien nesanaaks salikt uzreiz, pa nakti nebuus aizsleedzams. Ja vien nedziivojat droshaa privaataa teritorijaa, silti iesaku.

shtrumenti - plakanais un krustinja skruuvgriezis, plakanknaibles, shauro spiilju knaibles, stienju iznjemshanai, atsleegas 10 un 13 akjim un kreeslu uzgriezhnjiem, tork tipa ieksheejaa zvaigzniite, izmeeru nezinu, bet to pashu var izdariit arii ar pietiekami mazu plakano skruuvgriezi, skalpelis un pats svariigaakais 1 komplekts labi nervi :!:

Kaa no vaacieshu saitiem un pamaaciibas izfiltreeju, atkabinam akjiitim (-) polu nost, atstaajot degam gaismas, (es atstaaju salona apgaismojumu), tas lai buutu pateereetaaji, kas vareetu noeest veel kaut kur esoshaas straavas rezerves. Droshs paliek nedroshs 10min. vai nu pagaidam vai saakam kjerties pie salona detalju nonjemshanas, kas aiznjems aptuveni taadu pashu laiku.

Sanjemtaa paka

Attēls

saturs - 4 sildelementi, 2 sleedzhi, 1 vadu komplekts ar visiem izrietoshajiem atzariem, 2 savienotaajvadi ar shtekeriem, 1 15a droshinaataajs, pamaaciiba.

Attēls

izklaats 1 komplekts

Attēls

VISPIRMS - noskaidrojam radio kodu, signalizaacijas iipatniibas uc ar zuudoshu kodu saistiitas lietas (ja nav zinaams)!!!!

nonjemam klemmi - kaa no pazinjas vw straadaajosha uzzinaaju vismaz ceturtajiem golfiem bez probleemaam var kaut akji aaraa raut, kaa tas izskataas ar krutaakiem eksemplaariem resp. kam veel citas signalizaacijas, imobilaizeri utt. nemaaku spriest.

Attēls 8)

saakam ar to ka stumjam benjkji (es saaku ar blakusseedeetaaja) liidz atdurei uz priekshu, lai tiktu pie plastmasas dekoratiivajaam uzlikaam kas nosedz sliedi. Iznjemam mazo korkjiti, ies vieglaak ar smalku skruuvgriezi (taadu kaa elektronikas montieriem 5 komplektaa). Izskruuveejam skruuves, katrai sliedei 1. Nonjemam uzlikas - tunelja pusee uz augshu un atpakalj, durvju pusee uz priekshu un uz augshu. Iet diezgan viegli, galvenais leenaam un praatiigi.

Attēls

Attēls

kad tas izdariits stumjam benjkji uz aizmuguri liidz atdurei, priekshaa ir2 uzgriezhnji (atskruuveejam) un pa vidu taada plastmasas tapa, ko ar plakanknaibleem viegli saspiezham un iedzenam iekshaa. Tagad benjkjis ir briivs lai iznjemtu virzienaa uz aizmuguri no sliedeem, bet pirmstam paceljam kreeslu praatiigi uz augshu lai atkabinaatu airbag shtekeri un balto sprostu (turas diezgan stingri), manaa gadiijumaa viens, citiem iespeejams veel kautkas.

Attēls

Attēls

airbag shtekerim ir mazs droshinaataajknibulis, gruuti ieraudziit, bet ar pirkstiem var sajust, nospiest un novilkt shtekeri.

Attēls

shtekeris plus baltais sprosts

Attēls

apmalei ir tapa un 2 skruuves priekshpusee, otraa skruuve pasleepta zem apmales, viegli atlokam un izskruuveejam

Attēls

seedeklja apmalei tapa un aakji iekshpusee jaatbriivo.

Attēls

lai plastmasu vareetu vieglaak atkabinaat jaanonjem grozaamais zobrats, piestiprinaats ar sprostrinjkji - ar juutaam un plakano skruuvgriezi palauzt nost no seedeklja virzienaa uz sevi. Man par cik comfortline benkji - tiem ir veelviens taads mazaaks zobrats ar ko krustu dalju regulee, tas naak nost vienkaarshi uz sevi velkot, bez sprostrinjkjiem.

Attēls

tapa kreisais apaksheejais stuuris

Attēls

kopskats

Attēls

seezhamvietas paarvalks aizkabinaats aizmuguree aiz seedeklja korpusa, savukaart atzveltnes paarvalks sakabinaats kopaa ar plastmasas sliedeem.

Attēls

Attēls

atkabinam malas velkot uz leju, shajaaa vietaa vai nu ar foto vai iegaumeet kaa mala aizkabinaata. Man naacaas otru iznjemt lai redzeetu 8)

malas vienkaarshi ar klipshiem klaat

Attēls

paceljam paarvalku un saakam kabinaat aaraa stienjus

Attēls

ja esam veiksmiigi tikushi liidz seezhamvietas demontaazhai, tad tagad saakas pi.... labaak ja shajaa posmaa ir otrs cilveeks kas paliidz, jo draashu nospriegojumu vienam gruutaak atvilkt, manaa gadiijumaa Janchs - shajaa vietaa paaaaldies 8)

seedeklja polstereejums bez paarvalka - atshkjirsies seedeklja izciljnji, kam mazaak rievots polstereejums.

Attēls

kad apaksha iznjemta, varam vieglaak tikt pie muguras balsta. Te nu saaksies ... Vispirms jaatkabina smalkaa draats kas iet vertikaali no benkja aughshas uz leju, abaas pusees! Taa iekabinaata mazaa caurumaa kreesla korpusaa, palocot shammi nost varam redzeet. Taalaak varam saak rulleet paarvalku uz augshu. Atkariibaa no seedeklja modelja ik pa laikam ir paresnas draatis kas iet krustaam (horizontaali) un ir piestiprinaatas pie liidziigi resnaam vertikaalaam draatiim. To skaits ir vienaadas ar izciljnju skaitu polstereejumaa, manaa gadiijumaa taatad 3 katrai virsmai horizontaali.

Attēls

Attēls

Kad visi polsteri briivi, laiks uzklaat sildelementus, shim noluukam tam pusee kurai jaatrodas pret shvammi ir pashliimeejosha virsma (foto ar dzeltenu aizsargpapiiru). Pavisam kaadi 4 taadi, papiiru nost un liimeejam klaat. Kaa redzam sildelementu ieklaajam arii spraugaas, lai kad liekam atpakalj paarvalku tas smuki ieguljas savaa vietaa.

Attēls

Vada izeja ir seedeklim uz aizmuguri, lai tas liidzeni iegultos nepiecieshams iegriezt polserii rievu (katraa zinjaa neaizrauties).

Attēls

Attēls

pagaidaam kopskats

Attēls :lol:

Shii pasha proceduura jaaizdara mugurdaljas polsterim, lai uzvelkot pa jaunam paarvalkus, buutu liidzena virsma.

Tad kad tas izdariits jaasavieno ar komplektaa liidzi esosho shtekeri - augshas un seezhamvietas sildelementi, vadu smuki gar vienu malu uz benjkja apakshu aizvilkt, piespraust un aizkabinaat jau esoshajaas vietaas kur iet airbaga vads. Tagad kad paarvalki virsuu, visas malas aizkabinaatas, plastmasi virsuu - benjkji tipa gatavi, varam kjerties pie vadu vilkshanas.

Vadi ievietoti tam paredzeetajaas vietaas, jaunais shtekera gals sprauzhaas blakus airbag piesleegumam, vienkaarshi iestumt paredzeetajaa ligzdaa (foto: zaljsh shtekeris - sildiishana, dzeltens - airbag)

Attēls

ATGĀDINU - akjiitis veejoprojaam ir nost.

Lai vadus vareetu korekti ievilkt, nepiecieshams demonteet vairaakas plastmasas - sliekshnji, bardachoks, panelji zem stuures, stuuriishi pie kaajaam - hvz kaa vinjus pareizi deeveet, glaazhu tureetaajs panelii,plastmasas kastiite, radio.

Saakam ar vienkaarshaako - demonteejam glaazhu tureetaaju, katraa malaa ir metaalaklipsis, viegli saspiezham kopaa un tas kaa taads dvd box iznaak aaraa.

Attēls

radio kaa iznjemt laikam nav jaapaskaidro. Ja ieveeroti pirmie solji, uzzinaati kodi utt. tad raveejam aaraa. Plastmasas kastiites stiprinaajumi ir katraa pusee taada kaa plastmasas kjiilis, ar plakano skruuvgriezi viegli palauzt uz aaru. Ies diezgan viegli.

nonjemam stuuriishus - ar skruuvgriezi atklipseejot virzienaa uz aatrumklokji un peec tam uz augshu, turas uz metaala klipsi un oranzhu stiprinaajumu pie blekja sliekshnja un veel ir piedevaam sasprausts kopaa ar plastmasas sliekshnja uzliku. Tad bardachoku.

Attēls

bardachokam ir 3 skruuves apakshaa un laikam 3 atverot vaaku,paareejais turas pie viduskonsoles uzsprausts, skruuves valjaa, un uz sevi velkot bardachoku noklipseet nost, praatiigi, veel ir piesleegts bardachoka apgaismojuma vads. To nost - bardachoks briivs. Shai vietaa jaapiemin, ka bardachoks turas veel pie vidusonsoles netaalu no aatruklokja - es to knibuli veiksmiigaa kaartaa nolauzu, bet labaa zinja ka tas aatrumu nemazina.

Attēls

Attēls

redzam vadus kas iet gar droshiibas stieni virzienaa uz slieksni. Lai vareetu saakt, vilkt vadus, nepiecieshams atbriivot arii uzlikas kas atrodas vadiitaaja pusee zem stuures.

Sheit tas stuuriitis par ko iet runa, lai vareetu ko iesaakt nepiecieshams nonjemt kapota atveershanas rokturi. Shim noluukam ir nepiecieshams nonjemt sprostu, nav redzams jo atrodas otraa pusee, mazs spogulis reizeem noder. ar plakano skruuvgriezi, aizkjekseet un taisni uz saaniem iznjemt. Ies viegli - tikai praatiigi. Man sanaaca aizbirdinaat aiz abshivkas, nav tragjiski - shaka taa jaanjem nost :roll:

Attēls

pashu rokturi novilkt vidustunelja virzienaa.

Taalaak jaanonjem plastmasas zem stuures un virs droshinaataaju bloka.

tradicionaalie metaala klipshi uz ko turas uzlikas zem stuures, kas turklaat saspraustas savstarpeeji kopaa shajaa vietaa papildus veel ir sasprausti kopaa ar saanu plastmasas uzlliku kas nosedz droshinaataaju bloku. Saanu uzliku vispirms nost nonjemt durvju virzienaa, jo preteejaa gadiijumaa nolauziisiet veel kaadu plastmasu.

Attēls

Paneli pavilkt taisni uz sevi, tad uz leju -praatiigi. Kaa redzam apakshaa ir veel 1 plastmass kas stiprinaas ar 4 skruuveem un ir viena skruuves vieta kur iekshaa ir liidz galam neieskruuveeta skruuve (taa kaa uzkarina foto raami).

Attēls

plakanais paliidzees 8) veids kaadaa saklipseejas saanu un panelja plastmasi.

Attēls

Un te kaa turas kopaa abi plastmasi savstarpeeji. Tas kas izskataas kaa izlauzta skruuves vieta ir veids kaa turas apaksheejais panelis. Iedomaajieties kaa uzkarina foto raami, tikai no apakshas uz augshu.

Attēls

savukaart uz taadiem kaa piilju knaabjiem turas uzlika virs pedaaljiem, shajaa vietaa atgaadinu visas skruuves vienuviet savaakt, ja veelaak paliek paari znachit kkur truukst :twisted:

uzlika ir ieklipseeta un pieskruuveeta priekshaa liekas ar 2 skruuveem.

Attēls

Attēls

uzlika virs pedaaljiem (vieta ar ko stiprinaas tais piilju knaabjos)

Attēls

Tagad atkabinaat stuuriiti nost, pacelt uz augshu kopaa ar sliekshnja uzliku. Stuuriitis sakabinaats kopaa ar slieksnja uzliku, kas uzsprausta uz blekja sliekshnja ar metaala sprostiem, taa kaa skruuvgriezi apakshaa un uz augshu izklipseet.

Plastmasas uzliku varees atklipseet tikai liidz pusei, iespeejams ir kaadas atshkjiriibas 2 durvju versiju uzbuuvee... resp. tas iespeejams tikai taadeelj, ka slieshnja uzlika ir pieskruuveeta pie korpusa. Ilgi nochakareejos, kameer to atkodu :evil: bet nu laikam taa vinjsh ir ka caur eerkshkjiem uz siltiem benjkjiem :P

Skruuves ir riebiigi pasleeptas... lai tiktu klaat, jaapacelj uz augshu droshiiibas jostas abshivka, buus gruuti bet 2-3 cm sanaaks, lai tiktu klaat skruuveem. Katraa pusee 2. Uzmaniibu vertikaalais plastmass ir ar 2 atskabargu klipshiem, zinu jo vienu nolauzu. Lai nu kaa tas aatrumu nemazina, tik vien kaa kriit uz nerviem :roll: lai to neizdariitu vertikaalais plastmass jaapiespiezh pirms velk uz augshu. Buus pagruuti, bet nu taapeec taa sliekshnja uzlika viduu ir nedaudz palocaama virzienaa uz aatrumpaarsleegu, lai vieglaak pacelt tepikji un vareetu izveertu vadu.

Attēls

Attēls

Taa izskataas slieksnis kuraa uzsprausta uzlika.Kaa redzam diezgan vienkaarsha uzklipseeshanas sisteema, bet ja nezinam to, tad aplauzti klipshi gan var gadiities.

Attēls

Vadu tiikls, kas iet pa sliekshnja apakshu, pie kura stiprinam jaunos apsildes vadus izmantojot (eziishus) hvz es vinjus taa saucu. Virzienaa no sleedzhiem ejam uz leju un ik pa kaadiem 20cm savelkam valjiigi, ja naaksies kaadus attaalumus pakorigjeet, peec tam savelkam vadu izmeeriem atbilstoshi cieshi.

Attēls

Vads virzienaa uz airbag shtekeri, vareeja vilkt preciizi gar jau esosho, bet tad buutu arii benjkjim balsts vai kas tml. jaaizbuuvee aaraa. Vieta tur nau, taapeec neiespringt.

Attēls

Taadat ja sekojam shim vadu tiiklam, saprotam kaa vilkt jaunos vadus. Nu vismaz es to dariiju, no vadiitaaja puses. Jauno vadu ievietot nav gruuti, bet pinjkjeriigi, vietas maz, itsevishkji kad mums jaauzsprauzh sleedzhiem shtekeri. Taadeelj arii glaazhu tereetaajs, radio un kas citam tur ir bija jaaizbuuvee. Iedabuujam blakusseedeetaaja vada galu pie shtekeru vietas un saakam uzmaniigi aizvilkt liidz slieksnim, taa lai vadu vietas kas paredzeetas sleedzhiem, paliek apmeeram pret tukshumiem panelii. Blakusseedeetaaja vads taadeelj, ka bez atzariem kas vareetu kkur kjerties.

Attēls

Ja benkji apvilkti ar apsildes elementiem, sashtepseleeti, paarvalki uzvilkti atpakalj, jaunais vadu tiikls ievilkts... Gandriiz puse no chakara paari. 8) Tagad saakam sveeto lietu ar vadu pievienoshanu!! Jaaizdara preciizi, jo rezultaats nedriikst likt vilties.

Itkaa jau pamaaciiba ir klaat blaa blaa un ja saprotam vienu vai otru valodu, tas paliidz daudz taalaak, bet kas attiecas uz abshivkaam uc siikumu demonteeshanu, tad tos tur meedz labpraat aizmirst detalizeetaam aprakstiit. Taadeelj arii internetaa virmo attieciigaa papildapriikojuma uzstaadiishanas pamaaciibas dazhaados liimenjos. Ceru ka shii vismaz LV versija liidzees daudziem.

Taatad iisumaa vadu piesleeguma vietas:

*2 gali pie sleedzhiem prieksheejaa panelii.
*viens vada gals pie masas (korpuss) vieta kur vadiitaaja pusee jau ir piestiprinaats viens vads, bruuns
*klemme 30 pie releju bloka, balts/sarkans
*droshinaataaju korpusaa 5 vieta zagliitim, un 44 vieta 15A droshinaataajam, kur pievienojas 2 vadu gali, taadeejaadi veidojot droshinaataaja uznjemoshaas klemmes. Cerams saprataam.
*zagliitis pie gaismas sleedzha klemmes 58d

masas vada piesleeguma vieta

PADOMS: Par cik vadu sazarojums ir kaads nu ir, aptinam atsevishkjas vietas ar izoleni (zaljaa lenta ir tikai taapeec lai vadu sazarojumu vieglaak vienaa gabalaa izvilkt caur panelja shaurajiem stuuriem).

Attēls

Kas attiecas uz sho atskabargaino kontaktu iznjemshanu, tad es izliidzeejos ar self made shtrumentu - salociitu saspraudi apmeeram taa.

Attēls

lai vareetu atspiest abas atskabargas, veel njeemu paliigaa reizeem arii ne visai liela izmeera adatas - chakars anyway, taa kaa ja kaadam labaaka ideja... laipni luugti...

Atbriivotais droshinaataaju bloks (izteikts chakars lai dabuutu aaraa klemmi 5). Pamaaciibaa taa veesi teikts - pastumiet valjaa tipa roza sprostu un izstumiet attieciigo vada galu. Bl@#$%^&* pameegjiniet to izdariit (vinjam veel ir divas atskabargas tam siikajam suu... shtekerim, kuras jaatbriivo, tad reizee veel tas rozaa sprosts - veelu veiksmi!) Lai kaut nedaudz atveiglotu to pasaakumu, izlociiju saspraudi kolbas formaa lai vareetu aizkabinaat abas atskabargas.

Attēls

30 mitaa klemme pie kuras piesleedzamies

Attēls

piestiprinaatais vads

Attēls

vieta seedeklju apsildes droshinaataajam 15A kur sanaak kopaa 2 vadu gali, un augshaa kreisaa stuurii, droshinaataaja vieta 7,5A (tuvaakais skruuvei - shtekera vieta 5)

Attēls

gaismas/ gabariitu sleedzha shtekeris no kura jaaizdabuu 17(58d) klemme kur jaaliek klaat zagliitis sleedzhu apgaismojumam zils/peleeks vads

Attēls

Shaads nu ir tas skats ko veelamies ieraudziit panelii... un ja veel viss darbojas tad vispaar afig... :roll:

Attēls


Attēls

at night

Attēls

Attēls

Tagad peec visaam shitaam darbiibaam un tikai tagad piesleedzam atpakalj akjiiti :!: Ja visas lampinjas panelii nodziest kaa parasti esam darbu izdariijushi pareizi. [-o< atliek vien tagad sakraameet atpakalj visus paneljus (sheit nu buutu taa vieta kad skruuves atrodas vienuviet - neviena netruukst vai paliek paari) uzstaadiit pareizu plkst laiku, radio aizvest uz atkodeeshanu :twisted: ja tomeer aizmirsts vai nezinaams kods un sildiit bumbas... aarstu ieteikums neaizrauties...

Piebildiishu vien ja kaadam ienaak praataa shamo ideju realizeet, tad jaareekjinaas ar +- 180ls un savu darbu :!:
Pēdējo reizi labojis Lakkijs - 2011/Jūl/15, 12:01, labots 27 reizes.
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Lakkijs » 2009/Nov/27, 4:01

Nu iisumaa vai garumaa tas vareetu buut arii viss... tagad turpinam ar komentaariem ieteikumiem, jautaajumiem un tml. :arrow:
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atbildēt emiks2 » 2009/Nov/27, 19:18

nice job! :thumright:
pats sev arii ieliktu, ja vien cena nebuutu... :?
emiks2
 
Atbildes: 107
Pievienojies: 2008/Jūl/29, 21:33
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Lakkijs » 2009/Nov/27, 19:56

Nu jaa cits sakabina piem spoilerus... katram gadiijumam sheit tagad varat jautaat utt. meegjinaashu atbildeet :idea:
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Lakkijs » 2009/Dec/04, 18:09

kaads luudz var izdzeest tukshos - ???

es saliku vienaa lai vieglaak printeejams... :?
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atbildēt playwriter » 2009/Dec/06, 19:44

Man ir apsildāms sēdeklis no B5, kuru derētu ielikt manā passat b4, jautājums - vai vadi būs jāvelk par jaunu vai arī jācenšās atrast kāds mistisks štekerītis?
playwriter
 
Atbildes: 545
Pievienojies: 2009/Sep/05, 21:14
Braucu ar: .

Atbildēt Turbo » 2009/Dec/06, 21:03

pa 180ls? Daudz vinekāršāk būtu bijis nopirkt sēdekļus un nomainīt, daudz naudiņas būtu ietaupījušās.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt androns » 2009/Dec/07, 10:33

Turbo rakstīja:pa 180ls? Daudz vinekāršāk būtu bijis nopirkt sēdekļus un nomainīt, daudz naudiņas būtu ietaupījušās.


piemēram, riibeklis k-kad tirgoja sedekļus ar apsildi :lol:
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Lakkijs » 2009/Dec/07, 12:11

Apsildes elementi liimeejas klaat pie porolona, pietam lietota staavokli hu... pateiksi itsevishkji ja kaada dziisla iet uz galu, plus ja nemaldos tie benjkji bi no 2durvjnieka. Mans uzstaadiijums bija jaunu pirkt.
Pēdējo reizi labojis Lakkijs - 2009/Dec/07, 12:21, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Lakkijs » 2009/Dec/07, 12:19

playwriter rakstīja:Man ir apsildāms sēdeklis no B5, kuru derētu ielikt manā passat b4, jautājums - vai vadi būs jāvelk par jaunu vai arī jācenšās atrast kāds mistisks štekerītis?



Ja tev jau ir esosha vadu instalaacija tad jauni vadi un shtekeri domaaju ka nebuutu jaaveelk, jo tiem no fabrikas vajadzeetu buut vienaadiem. Vieniigais jaatkabina akjiitis pirms ravee aaraa benjkji.

Ja tev nav tajaa auto ievilkti vadi vai bijusi apsilde, tad vnk kautkur piesleedzoties veelamo rezultaatu nedos, jo apsilde iet caur releju un droshinaataaju bloku. Uzkjiimikjot droshi vien vienmeer kko var, bet vai tas buus tas ko tu gribi panaakt.
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Turbo » 2009/Dec/07, 19:50

Lakkijs rakstīja:Apsildes elementi liimeejas klaat pie porolona, pietam lietota staavokli hu... pateiksi itsevishkji ja kaada dziisla iet uz galu, plus ja nemaldos tie benjkji bi no 2durvjnieka. Mans uzstaadiijums bija jaunu pirkt.


vecīt, mēs te nodomājā pirkt sēdekļus un ķidāt arā no viņiem apsildes elementus, bet nopirkt tieši tādus pašus beņkus. Nav kaukā dzirdēts par beņķu apsiles "dzīslu uz galu iešanu", nopirkt veselus sēdekļus ar apsild ir 10x lētāk. Parastie saloni nav nedz retums nedz dārgi- pakaļ met :) . Vienīgi ja ir koža, un rūpnōcā kāds aizmirsis apsildi ielikt kļūdas pēc, tad gan šitā procedūra būtu jāveic, bet arī tadā gadījumā sameklētu kautvai kožas salonu pa to naudu ar visu apsildi :lol: .
Bet nu labi ka darbojies, rociņas jau jātrenē :D .
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt odinsh » 2009/Dec/07, 21:20

Es nesen savam auto veicu tieši šadu pašu procedūru sēdekļu apsilei + vēl ieliku elektriski regulējamus krēslus! izmaksas bija 30Ls krēsli, plus 10Ls slēdži un vēl visādi citādi nieciņi 8)
Process: Nopirku šrotā drēbes krēslus ar apsildi un elektriski regulējamus, atvedu mājas, no saviem krēsliem uzvilku virsū pusādu, savilku vadus, pārtaisiju vēl krēsliem stiprinājumus.
Darbs ieguldīts paliels, bet tas bija tā vērts!
Man radās tikai viens jautājums: Kapēc krēslu apsildei "+" liki pie 30 klemmes? Es liku pie 75x, jo tajā strāva parādās pie aizdedzes ieslēgšanas, bet cik sapratu tas pie 30 ir visu laiku patstāvīga stāva :-k katru reizi obligāti jāizlēdz apsildes slēdzis, lai krēsls nesiltu kamēr neesi auto!
odinsh
 
Atbildes: 92
Pievienojies: 2007/Dec/26, 20:35
Braucu ar: Audi/Seat/VW

Atbildēt Lakkijs » 2009/Dec/07, 22:08

Turbo rakstīja:
Lakkijs rakstīja:Apsildes elementi liimeejas klaat pie porolona, pietam lietota staavokli hu... pateiksi itsevishkji ja kaada dziisla iet uz galu, plus ja nemaldos tie benjkji bi no 2durvjnieka. Mans uzstaadiijums bija jaunu pirkt.


vecīt, mēs te nodomājā pirkt sēdekļus un ķidāt arā no viņiem apsildes elementus, bet nopirkt tieši tādus pašus beņkus. Nav kaukā dzirdēts par beņķu apsiles "dzīslu uz galu iešanu", nopirkt veselus sēdekļus ar apsild ir 10x lētāk. Parastie saloni nav nedz retums nedz dārgi- pakaļ met :) . Vienīgi ja ir koža, un rūpnōcā kāds aizmirsis apsildi ielikt kļūdas pēc, tad gan šitā procedūra būtu jāveic, bet arī tadā gadījumā sameklētu kautvai kožas salonu pa to naudu ar visu apsildi :lol: .
Bet nu labi ka darbojies, rociņas jau jātrenē :D .



Paprasi tiem kam ir nobeigusies apsilde.. praatveederi ibio :evil:
Pēdējo reizi labojis Lakkijs - 2009/Dec/07, 22:11, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Lakkijs » 2009/Dec/07, 22:10

odinsh rakstīja:Es nesen savam auto veicu tieši šadu pašu procedūru sēdekļu apsilei + vēl ieliku elektriski regulējamus krēslus! izmaksas bija 30Ls krēsli, plus 10Ls slēdži un vēl visādi citādi nieciņi 8)
Process: Nopirku šrotā drēbes krēslus ar apsildi un elektriski regulējamus, atvedu mājas, no saviem krēsliem uzvilku virsū pusādu, savilku vadus, pārtaisiju vēl krēsliem stiprinājumus.
Darbs ieguldīts paliels, bet tas bija tā vērts!
Man radās tikai viens jautājums: Kapēc krēslu apsildei "+" liki pie 30 klemmes? Es liku pie 75x, jo tajā strāva parādās pie aizdedzes ieslēgšanas, bet cik sapratu tas pie 30 ir visu laiku patstāvīga stāva :-k katru reizi obligāti jāizlēdz apsildes slēdzis, lai krēsls nesiltu kamēr neesi auto!



hvz taa bija teikts pamācībā. :roll:
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atbildēt Turbo » 2009/Dec/07, 22:14

Lakkijs rakstīja:
Turbo rakstīja:
Lakkijs rakstīja:Apsildes elementi liimeejas klaat pie porolona, pietam lietota staavokli hu... pateiksi itsevishkji ja kaada dziisla iet uz galu, plus ja nemaldos tie benjkji bi no 2durvjnieka. Mans uzstaadiijums bija jaunu pirkt.


vecīt, mēs te nodomājā pirkt sēdekļus un ķidāt arā no viņiem apsildes elementus, bet nopirkt tieši tādus pašus beņkus. Nav kaukā dzirdēts par beņķu apsiles "dzīslu uz galu iešanu", nopirkt veselus sēdekļus ar apsild ir 10x lētāk. Parastie saloni nav nedz retums nedz dārgi- pakaļ met :) . Vienīgi ja ir koža, un rūpnōcā kāds aizmirsis apsildi ielikt kļūdas pēc, tad gan šitā procedūra būtu jāveic, bet arī tadā gadījumā sameklētu kautvai kožas salonu pa to naudu ar visu apsildi :lol: .
Bet nu labi ka darbojies, rociņas jau jātrenē :D .



Paprasi tiem kam ir nobeigusies apsilde.. praatveederi ibio :evil:


ka lai paprasu, tādus nepazīstu un pirmoreiz dzirdu :shock: .
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Nākošais

Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 5 viesi