VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Golf 4/Audi A3 stabilizātora bukšu un atsaišu maiņa

Dari pats

Golf 4/Audi A3 stabilizātora bukšu un atsaišu maiņa

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Golf 4/Audi A3 stabilizātora bukšu un atsaišu maiņa

Atbildēt Jazzer » 2009/Mai/15, 12:34

Šis topiks ir tiem kam ir velme ko darīt,bet īsti nezin kā!
Šeit būs vienkārš apraksts ar bildēm un paskaidrojumiem kā brīvā dabā(gandrīz lauka vidū :lol: ) nomainīt savam VW Golf4 un Audi A3 8L priekšējā stabilizātora stieņa bukses un atsaites!

Nu tad varam sākt darbu!
Pirmām kārtām jāsagatavo kafija,tēja vai kāds cits šķidrums!
Attēls
Kad gardais šķidrums nobaudīts ķeramies pie darba.
Pirmām kārtām atbrīvojam abu priekšējo ratu skrūves,jo uz pacelta auto tas nebūs vairs tik droši.
Attēls
Pirms celt auto uz donkrata neaizmirtam par klucīšiem zem pakaļratiem
:!:
Attēls
Tagad varam droši celt auto priekšu gaisā ar donkratu un paliekot apšā kādus bluķēnus vai ķieģeļus nofiksējam to lai tas mums nejauši neuzkrīt virsū
Attēls
Attēls
Tad kad auto priekša ir pacelta augšā un drosi nofiksēta skrūvejam vaļā ratu skrūves un ņemam nost riteņus.Paverās mums šāds pozitīvs skats uz dzīvi.
Attēls
Te mēs redzam stabilizātora stieni ar veco buksi.
Attēls
Un veco atsaiti.
Attēls
Lai atbrīvotu sabilizatora stieni un varētu noņemt veco buksi mums ir jānoņem skava kas tos nofikse savā vietā,skavas aukšējā daļa ir nofiksētas ar skrūvu,bet apakša vienkāši aizāķējas.
Attēls
Uz pirmā acu uzmetiena atskrūvēt skrūvi liekas neiespējamā misija jo vietas ir pamaz pat lai tiktu klat ar atslēgu,kur nu vēl kat ko skruvēt,bet kā pabrīnumu vietas ir tiesi tik daudz lai varētu iebāzt mazo tarkšķatslēgu ar muciņu uz 13mm un lēnām nesteidzoties varētu atskrūvēt skrūvi.Atsaiti atskrūvēt nesagādā nekās problēmas nepeiciešama tikai atslēga uz 14mm un seškantis 10mm.
To pašu procedūru veicam arī otrā auto pusē!
Šeit jau viss demontēts.
Attēls
Attēls
Vecā bukse vs. jaunā.
Attēls
Attēls
Skava.
Attēls
Tātad padoms,perkot jaunas stab. stieņa bukses neaizmirstam arī nopirkt jaunas skavas jo tās atškiras no tām kas bija iekš jūsu auto no rūpnīcas.
Tākā es nedaudz sašuvos meistarībā un nepaklausīju biedra Androna ieteikumam un nenopirku skavas,nācās bik ar nazi pagraizīt jaunās bukses :oops:
Attēls
Tālak jau darbu veicam atpakaļ ejošā secībā.Liekam jaunās bukses vietā,nofiksejam ar skrūvi skavas,montējam jaunās atsaite vietā un kad tas izdarīts pievelkam visas skruves!
Attēls
Attēls
Liekam virsū ratus,ceļam nost no klučiem un pievelkam ratu skrūves līdz galam!
Darbā izmantotie instrumenti:
Attēls
Atslēga uz 13mm
Atslēga uz 14mm
Seškantis uz 10mm
Ratatlēga
Donkrats
Bluķēni
Hakers-skruvējamo savienojumu atmiekšķēšanai,lai vieglāk skrūvējas
Tas arī laikam viss :!: :!: :!:

P.S piedodiet par gramatikas kļudām!
Lietotāja avatars
Jazzer
 
Atbildes: 3366
Pievienojies: 2004/Mai/10, 19:52
Atrašanās vieta: Riga, Purvciems
Braucu ar: :D
Dzinējs: Ir

Atbildēt ArmandsS » 2009/Mai/15, 15:23

tik nesaprotu vienu KĀPĒC ir jāsapis sliekšņi ,tā stutējot ,tur ir pietiekami daudz citu vietu ,kur nekas nelocās
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40


Atgriezties uz Dari pats

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi