16vLietotājs rakstīja:Kraasotajs rakstīja: uz AFN der 1Z spararats ar VR6 sajūgu un kurvi ,vismaz pa boksu bez bremzēm pabraucot viss ir OK ,tb domāju ,ka uz pārējiem TDI nePD ar der
ja slīdēs tad liksim pastiprināto komplektu no Sachs
Vai 1Z spararatam arī 6 skrūves ar ko viņš stiprinās pie kloķenes?
Un cik daudz brīvas vietas spararatā Tev palika, kad uzliki VR6 disku?
Es no visām ETKĀ`m sapratu ka 1Z ir 240mm disks, bet VR6 ir tikai 228mm.
Kraasotajs rakstīja:ar 6
1Z motoram ir 228mm disks ,vismaz tiem ,kurus esmu srūvējis
parādi ,kur ir rakstīts ,ka 1Z ir 240mm-pusstundu urķējos un neatradu :dontknow:
Nitro rakstīja:Man ari ir pienacis laiks mainit sajugu,
vai parasta servisa uznemsies sadu lietu izdarit, ka mk3 vr6 sajuga integresanu 1.8 T?
Varbut kads var ietteikt kur sadu sajuga mainu var veikt, un kadas aptuvenas izmaksas?
Varbut kads no vwm var palidzet?
Nitro rakstīja:Runājot par 2E spararatu, kam butu japievers uzmaniba nemot lietotu , vai vini medz ari but galigi nolietoti?
Ka krieviski un angliski sauc spararatu?
Man pasam majas vel palikusi 2E galva, vel no veca GTI, tacu zel ka parejas dalas neatstaju...
Nitro rakstīja:Man ari ir pienacis laiks mainit sajugu,
vai parasta servisa uznemsies sadu lietu izdarit, ka mk3 vr6 sajuga integresanu 1.8 T?
Varbut kads var ietteikt kur sadu sajuga mainu var veikt, un kadas aptuvenas izmaksas?
Varbut kads no vwm var palidzet?
Nitro rakstīja:Paldies edzz85 par atbalstu, pamēģinājām VR6 mk3 golf sajūgu un skrūvju vietas uz 1.8T kloķenes, viss der !!!
Nitro rakstīja:aizrunāts Ajms, par sajūga maiņu.
Pēc šīs procedūras veikšanas nakošā pietura būs pie INC, čipoties.
Gribu no sava dranduļeta dabūt ārā ~200 lopiņus
Manuprāt, ja sačipots un uzlabota ieplūde un izplūde šādu skaitli vajadzētu sasniegt.
Pagaidām tikai ir ieplūdes uzlabojums: K&N paneļa gaisa filtrs...
Vai mainot sprauslas uz lielākām 1.8T motorītim var iegūt kādu labumu?
Vai īpašas jēgas nav, ja nemaina turbīnu pret lielāku?