VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Iesmidzinashanas momenta noreguleshana 1.9TDI (nePD)

Dari pats

Iesmidzinashanas momenta noreguleshana 1.9TDI (nePD)

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Atbildēt Jonix » 2009/Apr/16, 15:37

MārtiņšX rakstīja:Kaads motora kods? Preciizaak, kas par suukni? Ja ir taads kaa bildee, tad jaa - korpuss jaagroza. 6 un 7 ir skruuves ar tureetaajiem tiem uzgriezhnjiem, kas Tev buus jaapalaizh valjaa, lai to korpusu vareetu pagriezt.
P.S. Tie nav vieniigie, veel 2 skruuves jaaatlaizh. Un augstspiediena trubas arii ir pieklaajiigi atlaist un pievilkt pa jaunu, lai lauziens neveidojas.
šinī bildē ir 1Z no audi, bet biju to domājis vispārīgi - zinu, ka viens veids ir regulēt ar zobratu, otrs - grozot korpusu. Gribēju precizēt otro :)
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt Edvin » 2009/Apr/16, 16:15

Tad kā jābūt pie zaļās vai pie zilā līnijas?
Edvin
 
Atbildes: 159
Pievienojies: 2006/Sep/13, 17:31

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Apr/17, 19:49

Ideaali skaitaas pa vidu, bet palietototiem motoriem jaalek mazliet uz augshu - buus vieglaak pieshkjilt.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt Jonix » 2009/Apr/17, 19:54

jaunākiem motoriem (jaunākiem motoru modeļiem, vadībai) pēc noklusējuma esot agrāks moments nekā vecākiem modeļiem.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Apr/17, 20:33

Jonixins rakstīja:jaunākiem motoriem (jaunākiem motoru modeļiem, vadībai) pēc noklusējuma esot agrāks moments nekā vecākiem modeļiem.

Taapeec jau VAG-COM'aa ieksh TDI-Graph lejaa ir lodzinjsh, kur iezveeleeties motora kodu - tieshi lai tiktu njemtas veeraa dazhaadu motoru nianses. Tur pasham neko nevajag domaat, tikai pareizais motora kods jaaizveelas.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt Edvin » 2009/Apr/26, 9:32

Kā iestādīt iesmidzes momentu V6 TDi ? Kodu izvēlē šo motoru nav.
Edvin
 
Atbildes: 159
Pievienojies: 2006/Sep/13, 17:31

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Apr/26, 10:10

Edvin rakstīja:Kā iestādīt iesmidzes momentu V6 TDi ? Kodu izvēlē šo motoru nav.


Gads? Mtora kods?
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt Edvin » 2009/Apr/26, 10:16

98. gads. AKN
Edvin
 
Atbildes: 159
Pievienojies: 2006/Sep/13, 17:31

Atbildēt Laurent » 2009/Jūl/16, 9:34

A es savam golf Mk4 1.9 TDI 81Kw (110Hp) Motora kods AHF varu šo parregulēt vai nē?
Laurent
 
Atbildes: 84
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Atbildēt Riibeklis » 2009/Jūl/16, 11:09

vari
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4455
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Bieriņi
Braucu ar: Zirgu
Dzinējs: 1

Atbildēt Laurent » 2009/Aug/11, 23:54

Te ir paziņas aizdedzes moments
Attēls

Un te ir manējais, un izskataas galīgi sēžamajā galā, mans ir jāregulē..
Attēls
Laurent
 
Atbildes: 84
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Atbildēt reisers » 2009/Aug/12, 23:59

izskataas, ka abaas bildees motors nav bijis lidz galam uzsilis......kad uzsils lidz normālai darba temperatūrai <85C , tad moments veel veelāks paliks...
Lietotāja avatars
reisers
 
Atbildes: 410
Pievienojies: 2007/Nov/20, 0:44
Atrašanās vieta: Rīga Talsu rajons

Atbildēt Laurent » 2009/Sep/17, 18:01

reisers rakstīja:izskataas, ka abaas bildees motors nav bijis lidz galam uzsilis......kad uzsils lidz normālai darba temperatūrai <85C , tad moments veel veelāks paliks...

Vai šī mana raksturlīkne varetu būt pie vainas ka viņš silts tiko pēc noslāpēšanas ļoti slikti lec???
Tīri vai ar regulāciju varētu šo atrisināt vai kaut kas ir kirdik?
Laurent
 
Atbildes: 84
Pievienojies: 2008/Dec/26, 17:52
Atrašanās vieta: Vācija, pie Frankfurt Main
Braucu ar: VW GOLF
Dzinējs: 1.9 TDI AHF

Atbildēt envy » 2009/Sep/17, 18:09

Laurent rakstīja:
reisers rakstīja:izskataas, ka abaas bildees motors nav bijis lidz galam uzsilis......kad uzsils lidz normālai darba temperatūrai <85C , tad moments veel veelāks paliks...

Vai šī mana raksturlīkne varetu būt pie vainas ka viņš silts tiko pēc noslāpēšanas ļoti slikti lec???
Tīri vai ar regulāciju varētu šo atrisināt vai kaut kas ir kirdik?
man šodien izklausījās, ka Tev starteris kirdik ;)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Sep/17, 21:23

Te buus vecais joks ar starteri, kaa jau Envy teica; ir dazhi TDI, kam netiek padota degviela, kameer motors nesasniedz noteiktus apgriezienus. Liidzeet var startera apkope, dazhreiz pat tikai atsevishkju detalju vai visa startera nomainja (shajos jautaajumos es varu liidzeet); vai arii Inc, kas var sho lietu programmatoriski pierikteet :wink:
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 15 viesi