šinī bildē ir 1Z no audi, bet biju to domājis vispārīgi - zinu, ka viens veids ir regulēt ar zobratu, otrs - grozot korpusu. Gribēju precizēt otroMārtiņšX rakstīja:Kaads motora kods? Preciizaak, kas par suukni? Ja ir taads kaa bildee, tad jaa - korpuss jaagroza. 6 un 7 ir skruuves ar tureetaajiem tiem uzgriezhnjiem, kas Tev buus jaapalaizh valjaa, lai to korpusu vareetu pagriezt.
P.S. Tie nav vieniigie, veel 2 skruuves jaaatlaizh. Un augstspiediena trubas arii ir pieklaajiigi atlaist un pievilkt pa jaunu, lai lauziens neveidojas.
Jonixins rakstīja:jaunākiem motoriem (jaunākiem motoru modeļiem, vadībai) pēc noklusējuma esot agrāks moments nekā vecākiem modeļiem.
reisers rakstīja:izskataas, ka abaas bildees motors nav bijis lidz galam uzsilis......kad uzsils lidz normālai darba temperatūrai <85C , tad moments veel veelāks paliks...
man šodien izklausījās, ka Tev starteris kirdikLaurent rakstīja:reisers rakstīja:izskataas, ka abaas bildees motors nav bijis lidz galam uzsilis......kad uzsils lidz normālai darba temperatūrai <85C , tad moments veel veelāks paliks...
Vai šī mana raksturlīkne varetu būt pie vainas ka viņš silts tiko pēc noslāpēšanas ļoti slikti lec???
Tīri vai ar regulāciju varētu šo atrisināt vai kaut kas ir kirdik?