Ivars_73 » 2018/Mar/22, 10:59
Labdien!
Nu jau kādus trīs menēšus esmu kļuvis par jauna (cita) auto: 2001, gada VW Golf IV 1.6 īpašnieku, dzinējs AZD tipa, benzīns. Visādā ziņā šis auto ir tieši tas, ko meklēju un, ļoti labs auto.
Tikai ir parādījusies viena problēma un idejas, ka to atrisināt pagaidām nav. Ceru uz Jūsu palīdzību, ieteikumiem, ko būtu labāk darīt šādā gadījumā. Un jau iepriekš, liels paldies!
Protams pēc nopirkšanas, uzreiz tika veikta pilna automašīnas tehniskā apkope, nomainītas sveces, visas siksnas, eļļa, savesta kārtībā kondicionēšanas sistēma.
Problēma parādījās tāda, ka automašīnas motoram uzsilstot tas tukšgaitā diezgan sāk raustīties un, pat dažos gadījumos, ja neuzdod apgriezienus, mēģina noslāpt. Vairākas reizes jau tā ir gadījies. Pie tam daudz intensīvāk raustās siltākā un mitrākā laikā.
Aizbraucu vēlreiz uz servisu, pat pieslēdzam pie VW oriģinālā kompja. Rezultatā tika nomainītas abas lambda zondes (NGK), ja pareizi esmu sapratis. Vēl kompis uzrādīja pazeminātu kompresijas līmeni otrajā cilindrā, un var redzēt, ka svece arī ar laiku mazliet slapja paliek. Būs jāmaina dzinēja galvas blīve, to izdarīšu protams. Pirms servisa darbiem kompis izmeta arī šādu kļūdu:
2 Faults Faound:
1678 - EGR System
PO402 - 35-00 - Excessive Flow
1670 - Knock Sensor 1 (G61)
PO326 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Piebildīšu, ka pēc tam tika nomainītas abas lambda zondes, jo tās bija saputējušas. Tomēr dzinēja raustīšanās problēma, motoram uzsilstot, joprojām saglabājas. Tika nomainīts arī degviela filtrs, kurš gan bija "aizķēzīts". Benzīnu leju tikai 98.
Protams vēl ir globāls jautājums, vai šāda dzineja raustīšanās tukšgaitā, patiešām ir saistīta ar pazemināto kompresijas līmeni otrajā cilindrā, vai arī tā ir cita problēma. Būs jāmaina arī katalizators, bet to škiet ir jēga darīt tikai tad, kad pašu dzinēju saved kārtībā. Varbūt katalizators to visu kaut kā ietekmē?.
Varbūt varat ko ieteikt? Vai arī ieteikt kādus labus meistarus, kuri varētu palīdzēt saprast un novērst problemu. Tās izmaksas jau vairs nav noteicošās, bet būtu jāsaprot, kas ar auto notiek, jo citādi mašina patiešām ir ļoti laba.
Jau ieprieks, liels paldies!
Ar cieņu, Ivars