VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Tukšgaitā raustās VW Golf4 1.6 2001 dzinējs (tips AZD)

Datordiagnostika

Tukšgaitā raustās VW Golf4 1.6 2001 dzinējs (tips AZD)

Viss kas saistīts ar VAG-COM, vadības bloku diagnostiku, parametru maiņu, pārprogrammēšanu.
Reklāma
 

Tukšgaitā raustās VW Golf4 1.6 2001 dzinējs (tips AZD)

Atbildēt Ivars_73 » 2018/Mar/22, 10:59

Labdien!

Nu jau kādus trīs menēšus esmu kļuvis par jauna (cita) auto: 2001, gada VW Golf IV 1.6 īpašnieku, dzinējs AZD tipa, benzīns. Visādā ziņā šis auto ir tieši tas, ko meklēju un, ļoti labs auto.
Tikai ir parādījusies viena problēma un idejas, ka to atrisināt pagaidām nav. Ceru uz Jūsu palīdzību, ieteikumiem, ko būtu labāk darīt šādā gadījumā. Un jau iepriekš, liels paldies!
Protams pēc nopirkšanas, uzreiz tika veikta pilna automašīnas tehniskā apkope, nomainītas sveces, visas siksnas, eļļa, savesta kārtībā kondicionēšanas sistēma.
Problēma parādījās tāda, ka automašīnas motoram uzsilstot tas tukšgaitā diezgan sāk raustīties un, pat dažos gadījumos, ja neuzdod apgriezienus, mēģina noslāpt. Vairākas reizes jau tā ir gadījies. Pie tam daudz intensīvāk raustās siltākā un mitrākā laikā.
Aizbraucu vēlreiz uz servisu, pat pieslēdzam pie VW oriģinālā kompja. Rezultatā tika nomainītas abas lambda zondes (NGK), ja pareizi esmu sapratis. Vēl kompis uzrādīja pazeminātu kompresijas līmeni otrajā cilindrā, un var redzēt, ka svece arī ar laiku mazliet slapja paliek. Būs jāmaina dzinēja galvas blīve, to izdarīšu protams. Pirms servisa darbiem kompis izmeta arī šādu kļūdu:

2 Faults Faound:
1678 - EGR System
PO402 - 35-00 - Excessive Flow
1670 - Knock Sensor 1 (G61)
PO326 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

Piebildīšu, ka pēc tam tika nomainītas abas lambda zondes, jo tās bija saputējušas. Tomēr dzinēja raustīšanās problēma, motoram uzsilstot, joprojām saglabājas. Tika nomainīts arī degviela filtrs, kurš gan bija "aizķēzīts". Benzīnu leju tikai 98.
Protams vēl ir globāls jautājums, vai šāda dzineja raustīšanās tukšgaitā, patiešām ir saistīta ar pazemināto kompresijas līmeni otrajā cilindrā, vai arī tā ir cita problēma. Būs jāmaina arī katalizators, bet to škiet ir jēga darīt tikai tad, kad pašu dzinēju saved kārtībā. Varbūt katalizators to visu kaut kā ietekmē?.
Varbūt varat ko ieteikt? Vai arī ieteikt kādus labus meistarus, kuri varētu palīdzēt saprast un novērst problemu. Tās izmaksas jau vairs nav noteicošās, bet būtu jāsaprot, kas ar auto notiek, jo citādi mašina patiešām ir ļoti laba.

Jau ieprieks, liels paldies!
Ar cieņu, Ivars
Ivars_73
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 2018/Feb/13, 10:15
Braucu ar: VW Golf 4 2001
Dzinējs: 1.6 Benzīns, AZD

Re: Tukšgaitā raustās VW Golf4 1.6 2001 dzinējs (tips AZD)

Atbildēt raimiz » 2018/Mar/22, 13:03

Ka diagnostika caur obd2 var parādīt pazeminātu kompresiju? Jeb tev tiešām merija kompresiju ar dachiku, ko sveces cauruma ieskrūvē? Otrkārt vajag skatīt kas ar egr notiek, ja tas nestrādā ka vajag, arī sākās visādas problēmas.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9



Atgriezties uz Datordiagnostika

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi