inc rakstīja:edmundos rakstīja:inc rakstīja:A pats turbīnas vārsts kustās, kad iepūš gaisu? Lai izkustinātu vajag vismaz 0.6 atm. spiedienu.
Būšu provēt
Paga paga, ja tev ir AHU, tad tev varbūt it VNT turbīna???????
inc rakstīja:Nofotogrāfē N75 vārstiņu, un iemet te bildi. Kura gada un kas viņš tev tur precīzi ir?
edmundos rakstīja:inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.
Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.
inc rakstīja:edmundos rakstīja:inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.
Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.
Pie sarkanā+baltā vada jabūt borta spriegumam ieslēdzot aizdedzi.
edmundos rakstīja:inc rakstīja:edmundos rakstīja:inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.
Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.
Pie sarkanā+baltā vada jabūt borta spriegumam ieslēdzot aizdedzi.
Tikko esmu atgriezies no garāžas vēlreiz notestēju to vārstu sapūtu ar brīnumlīdzekli wd40, tad lūk vārsts pieslēdzot pie aķīša pa taisno klikšķt un gais iet kur pienākas, bet pieslēdzot pie tam paredzēto štepseli tas klusē.
Izmērot spriegumu uz konektora tur ir tikai 11.7 V , kur paliek atlikušie 0.3? Varbūt, ka tam tā jābūt?
Ko vēl novēroju : pielaižot auto ar roku sataustu, ka tas vārsts nevienmērīgi tikšķt.
Vai cienījamais inc varētu apgaismot
inc rakstīja:edmundos rakstīja:inc rakstīja:edmundos rakstīja:inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.
Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.
Pie sarkanā+baltā vada jabūt borta spriegumam ieslēdzot aizdedzi.
Tikko esmu atgriezies no garāžas vēlreiz notestēju to vārstu sapūtu ar brīnumlīdzekli wd40, tad lūk vārsts pieslēdzot pie aķīša pa taisno klikšķt un gais iet kur pienākas, bet pieslēdzot pie tam paredzēto štepseli tas klusē.
Izmērot spriegumu uz konektora tur ir tikai 11.7 V , kur paliek atlikušie 0.3? Varbūt, ka tam tā jābūt?
Ko vēl novēroju : pielaižot auto ar roku sataustu, ka tas vārsts nevienmērīgi tikšķt.
Vai cienījamais inc varētu apgaismot
11.7 ir tas borta spriegums, neiedarbinātai mašīnai, ja iedarbināsi būs līdz pat 14.3 V.
Jā, iedarbinatam motoram viņš varētu tikšķēt. Vēl jau iespējams ka turbīnai tas pats varsts nevirinās..... Pārbaudīt to varētu sekojoši:
Noņem no vārsta sarkano un zilo trubiņu, un savieno viņas pa taisno kopā, tad izbrauc testa braucienu, jauda būs nedaudz mazāka kā parasti, bet kļūdu vairs nedrīkstētu mest iekšā. Jā tā ir tad jamaina vien tas varstiņš nost.
edmundos rakstīja:INC! INC! Help!
Esmu noņēmis kādus csv failus varbūt varētu uzmest prof skatienu, vai ieteikt ko darīt.
Vai ta neviens šai forumā ar tādām lietām nenodarbojas?
inc rakstīja:edmundos rakstīja:INC! INC! Help!
Esmu noņēmis kādus csv failus varbūt varētu uzmest prof skatienu, vai ieteikt ko darīt.
Vai ta neviens šai forumā ar tādām lietām nenodarbojas?
Atsvied tos failus uz mailu incc@inbox.lv