VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VAG-COM

Datordiagnostika

VAG-COM

Viss kas saistīts ar VAG-COM, vadības bloku diagnostiku, parametru maiņu, pārprogrammēšanu.
Reklāma
 

Atbildēt inc » 2006/Feb/22, 13:51

edmundos rakstīja:
inc rakstīja:A pats turbīnas vārsts kustās, kad iepūš gaisu? Lai izkustinātu vajag vismaz 0.6 atm. spiedienu.


Būšu provēt :D


Paga paga, ja tev ir AHU, tad tev varbūt it VNT turbīna???????
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt edmundos » 2006/Feb/22, 15:53

inc rakstīja:
edmundos rakstīja:
inc rakstīja:A pats turbīnas vārsts kustās, kad iepūš gaisu? Lai izkustinātu vajag vismaz 0.6 atm. spiedienu.


Būšu provēt :D


Paga paga, ja tev ir AHU, tad tev varbūt it VNT turbīna???????


Nau pat ne mazākā priekšstata kāda tam sharānam(galaxy) viņa ir baigā dziļā pakaļā :oops: . Kā varētu vieglāk to noteikt. Moška pēc VIN
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt inc » 2006/Feb/22, 18:39

Nofotogrāfē N75 vārstiņu, un iemet te bildi. Kura gada un kas viņš tev tur precīzi ir?
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt edmundos » 2006/Feb/23, 13:06

inc rakstīja:Nofotogrāfē N75 vārstiņu, un iemet te bildi. Kura gada un kas viņš tev tur precīzi ir?


Tāds pats kā bildē
Attēls
Šo paņēmu no tdiclub bet ja vajadzīgi tieši mana tad brīvdienā nofočēšu, šodien jāpasvin dzimumdiena. :king:
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt inc » 2006/Feb/23, 13:38

Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt edmundos » 2006/Mar/06, 16:26

inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.


Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt inc » 2006/Mar/06, 17:35

edmundos rakstīja:
inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.


Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.


Pie sarkanā+baltā vada jabūt borta spriegumam ieslēdzot aizdedzi.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt edmundos » 2006/Mar/06, 20:33

inc rakstīja:
edmundos rakstīja:
inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.


Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.


Pie sarkanā+baltā vada jabūt borta spriegumam ieslēdzot aizdedzi.


Tikko esmu atgriezies no garāžas vēlreiz notestēju to vārstu sapūtu ar brīnumlīdzekli wd40, tad lūk vārsts pieslēdzot pie aķīša pa taisno klikšķt un gais iet kur pienākas, bet pieslēdzot pie tam paredzēto štepseli tas klusē.
Izmērot spriegumu uz konektora tur ir tikai 11.7 V , kur paliek atlikušie 0.3? Varbūt, ka tam tā jābūt?
Ko vēl novēroju : pielaižot auto ar roku sataustu, ka tas vārsts nevienmērīgi tikšķt.
Vai cienījamais inc varētu apgaismot :oops:
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt inc » 2006/Mar/06, 21:17

edmundos rakstīja:
inc rakstīja:
edmundos rakstīja:
inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.


Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.


Pie sarkanā+baltā vada jabūt borta spriegumam ieslēdzot aizdedzi.


Tikko esmu atgriezies no garāžas vēlreiz notestēju to vārstu sapūtu ar brīnumlīdzekli wd40, tad lūk vārsts pieslēdzot pie aķīša pa taisno klikšķt un gais iet kur pienākas, bet pieslēdzot pie tam paredzēto štepseli tas klusē.
Izmērot spriegumu uz konektora tur ir tikai 11.7 V , kur paliek atlikušie 0.3? Varbūt, ka tam tā jābūt?
Ko vēl novēroju : pielaižot auto ar roku sataustu, ka tas vārsts nevienmērīgi tikšķt.
Vai cienījamais inc varētu apgaismot :oops:


11.7 ir tas borta spriegums, neiedarbinātai mašīnai, ja iedarbināsi būs līdz pat 14.3 V.
Jā, iedarbinatam motoram viņš varētu tikšķēt. Vēl jau iespējams ka turbīnai tas pats varsts nevirinās..... Pārbaudīt to varētu sekojoši:

Noņem no vārsta sarkano un zilo trubiņu, un savieno viņas pa taisno kopā, tad izbrauc testa braucienu, jauda būs nedaudz mazāka kā parasti, bet kļūdu vairs nedrīkstētu mest iekšā. Jā tā ir tad jamaina vien tas varstiņš nost.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt edmundos » 2006/Mar/22, 12:10

inc rakstīja:
edmundos rakstīja:
inc rakstīja:
edmundos rakstīja:
inc rakstīja:Tad tev nav VNT vari parbaudīt ar pumpi vai tas wastegate strādā vai nē.


Jautājums : Vai ieslēdzot aizdedzi jābūt sprigumam uz N75, vai spriegums tiek padots citā momentā.


Pie sarkanā+baltā vada jabūt borta spriegumam ieslēdzot aizdedzi.


Tikko esmu atgriezies no garāžas vēlreiz notestēju to vārstu sapūtu ar brīnumlīdzekli wd40, tad lūk vārsts pieslēdzot pie aķīša pa taisno klikšķt un gais iet kur pienākas, bet pieslēdzot pie tam paredzēto štepseli tas klusē.
Izmērot spriegumu uz konektora tur ir tikai 11.7 V , kur paliek atlikušie 0.3? Varbūt, ka tam tā jābūt?
Ko vēl novēroju : pielaižot auto ar roku sataustu, ka tas vārsts nevienmērīgi tikšķt.
Vai cienījamais inc varētu apgaismot :oops:


11.7 ir tas borta spriegums, neiedarbinātai mašīnai, ja iedarbināsi būs līdz pat 14.3 V.
Jā, iedarbinatam motoram viņš varētu tikšķēt. Vēl jau iespējams ka turbīnai tas pats varsts nevirinās..... Pārbaudīt to varētu sekojoši:

Noņem no vārsta sarkano un zilo trubiņu, un savieno viņas pa taisno kopā, tad izbrauc testa braucienu, jauda būs nedaudz mazāka kā parasti, bet kļūdu vairs nedrīkstētu mest iekšā. Jā tā ir tad jamaina vien tas varstiņš nost.


Pēc ilgiem pūliņiem ir izsecināts ka šaizi taisa tas turbīnas pārspiediena vārsts. Nu ļoti smagi tas štoks staigā, bet tomēr tā atspere spiež viņu atpakaļ. Tad nu esmu tādas neziņas prikšā vai to varētu iekustināt, vai jāmaina nost. Tālāk loģiski rodas jautājums vai to drīkst darīt pats- nomainīt vai jāved pie turbo speciem. Un galu galā vai tāds ir maz iegādājams atsevišķi bez turbas. Iespējams es te filazofēju bet nu tomēr ja kādam ir ko teikt lietas labā welcom.
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt edmundos » 2006/Apr/03, 13:31

Vajadzētu tā kā atdzīvināt tēmu
Ievēroju ka slikti pēc pielaišanas strādā motors 1.9tdi(ahu). Pielec labi bet strādā tā nevienmērīgi, zili dūmi sajūta tāda kā kāda kvēlsvece jok. Bet ne tur ta bija. Sveces ok.
Provēju ar savu vagu nočekot. Iepriekšējā kļuda kā parasti, bet ir vēl, kas klāt iespējams kad kļūdas ir saistītas

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 P
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D3E
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Lūdzu palīdziet, naf mums Ventspile to dīzeļu specu tā kā pats cīnos. :cry:
Pateikšu ko esmu izdarījis:1) N75 pārbaudīts- mēģināts likt pat jauns
2 visas šlauciņas nomainītas
3 filtri jauni(visi)
4 vaste gate arīfunkcionē
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt edmundos » 2006/Apr/06, 10:33

INC! INC! Help!
Esmu noņēmis kādus csv failus varbūt varētu uzmest prof skatienu, vai ieteikt ko darīt.
Vai ta neviens šai forumā ar tādām lietām nenodarbojas?
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt inc » 2006/Apr/06, 18:04

edmundos rakstīja:INC! INC! Help!
Esmu noņēmis kādus csv failus varbūt varētu uzmest prof skatienu, vai ieteikt ko darīt.
Vai ta neviens šai forumā ar tādām lietām nenodarbojas?


Atsvied tos failus uz mailu incc@inbox.lv
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt edmundos » 2006/Apr/07, 9:38

inc rakstīja:
edmundos rakstīja:INC! INC! Help!
Esmu noņēmis kādus csv failus varbūt varētu uzmest prof skatienu, vai ieteikt ko darīt.
Vai ta neviens šai forumā ar tādām lietām nenodarbojas?


Atsvied tos failus uz mailu incc@inbox.lv


Tika izdarīts! [-o<
edmundos
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2006/Jan/15, 21:21
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt Vincents » 2006/Apr/07, 9:47

Kam vispār ir tas VAG-COM?
Varētu varbūt sarunāt, kaut kā, jo neka'di nevaru nekur nokačāt:( ? Varu piedāvāt ETKA un Autodata :)
Un kā ir ar to vadu, kur to var dabūt kaut kur te pat LV, kas var uztaisīt vai tml.?
Lietotāja avatars
Vincents
 
Atbildes: 3743
Pievienojies: 2004/Jan/05, 18:25
Braucu ar: VW

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Datordiagnostika

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 5 viesi