denbass rakstīja:shprika rakstīja:http://www.youtube.com/watch?v=7zET8soUlow
Pamaciba ka cheko aizdedzi.
Par dumainibu,tur jau jagriezhas pie meistariem,lai sazime pareizas kartes.
šita pamacība domāta stock machine. man vajag performance degrees.
Nav tādu performance degrees, tas nav TD, kuram sūknis regulē iesmidzināšanas momentu, šeit visu nosaka dzinēja vadības bloks.
Pagriežot sūkni agrāku, agrāks paliek tikai tas iesmidzināšanas moments, kurš standartā ir vēlāks par jauno sūkņa stāvokli.
Ja normāli tukšgaitā ir 1.5BTDC, bet uzgriezti 3.4BTDC, tādus grādus arī sūknis turēs, savukārt, kad vajadzēs 15BTDC, arī būs 15BTDC, līdz ar to nekāda "performance" nav, tikai nosacīts asuma pieaugums pie mazām degvielas dozām un maziem rpm.
Grafiski var redzēt - sarkanā daļa ir pārāk agri pagriezts sūknis, gaiši zaļā - standarts.
Viss kas ir virs sarkanā darbojas pēc vadības bloka uzstādījumiem, bet zemāk esošo mehāniski ierobežo sūkņa stāvoklis.