VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VCDS Log failu analīze

Datordiagnostika

VCDS Log failu analīze

Viss kas saistīts ar VAG-COM, vadības bloku diagnostiku, parametru maiņu, pārprogrammēšanu.
Reklāma
 

VCDS Log failu analīze

Atbildēt JanisS » 2013/Okt/06, 20:41

Par cik neatradu līdzīgu tēmu tad izveidoju jaunu.

Pēdējā laikā parādījusies interesanta lieta klāt visām vecajām lietām :emo:

Tukšgaitā neliela vibrācija un braucot uzdodot gāzi 1000-1500rpm diapazonā auto ir jaudas zudums un vibrācija. Kad tiek sasniegti lielāki apgriezieni auto akselerējas perfekti un vibrācija izzūd. Joka pēc izdomāju ielogot turbīnas rādijumus un pavērās šada aina.

https://www.dropbox.com/s/120imspf3hsu8v9/turbo.jpg

Tumši sarkans ir boost pressure specified un gaišais ir actual.

Kāds var pakomentēt iespējamos cēloņus un vai ir tā kā es to redzu, ka turbīna strādā nekorekti?
Lietotāja avatars
JanisS
 
Atbildes: 73
Pievienojies: 2013/Feb/14, 23:12
Braucu ar: VW Passat B6
Dzinējs: 2.0 TDi

Re: VCDS Log failu analīze

Atbildēt Kaross » 2013/Okt/06, 22:49

Butu jau forsi ja to visu nevis grafiski, bet ar konkretiem skaitliem paraditu. to pasu .csv failu.
sadi nevar redzet ne pie kadiem apgriezieniem, ne ari cik daudz tas spiediens ir par lielu.
Var redzet, ka sakuma spiediens uzlec nedaudz par augstu un velak ir zemaks neka nepieciesamais.
Vainas var but, gan mehaniskas - VNT, izputejs, DPF u.t.t.
Gan elektroniskas - N75, MAF.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: VCDS Log failu analīze

Atbildēt JanisS » 2013/Okt/07, 19:36

Kaross csv fails ir šeit - https://www.dropbox.com/s/ukm422aotriv3 ... xx-xxx.CSV

Jāskatās logs nr 3
Lietotāja avatars
JanisS
 
Atbildes: 73
Pievienojies: 2013/Feb/14, 23:12
Braucu ar: VW Passat B6
Dzinējs: 2.0 TDi

Re: VCDS Log failu analīze

Atbildēt Jonix » 2013/Okt/07, 22:16

Vēlu iepūš un ar aizturi regulē spiedienu. Visticamāk turbīnas spiediena regulātors - N75 vai arī pati turbīna, kas gan jāskatās atsevišķi dažādos režīmos. Vislabāk to var redzēt pie ~80-110km/h ar 6. ātrumu grīdā, pie zemākiem pārnesumiem bieži oscilācijas ir pārāk lielas, bet apgriezieni ceļas pārāk ātri, lai precīzi varētu visu piefiksēt.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: VCDS Log failu analīze

Atbildēt iv4o » 2014/Apr/23, 22:34

Sveiks.
Varesiet pateikt kapec sie parametri ir mazliet pazeminati ?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/76073379/VAG%20mesurments.jpg

Paldies!
iv4o
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2014/Mar/24, 18:00
Atrašanās vieta: Riga/Jurmala
Braucu ar: VW Passat B5, 05.2000g.
Dzinējs: 1.9 TDI ATJ 85kw

Re: VCDS Log failu analīze

Atbildēt Kaross » 2014/Apr/23, 22:36

šie parametri tukšgaitā neizsaka praktiski neko. tikai slodzē.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI


Atgriezties uz Datordiagnostika

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi