Katram auto ir savi vājie punki, manam( vw transporter t2/3) tas ir motors. Nolēmu risināt netipiska veidā - likt svapu. Daudz info tika vākts beigās paliku pie subaru imprezas. Donors trapijās sists no japānas ievests 2000g Subaru Impreza WRX (ne turbo) 2.0i ar 175 zs.
Priekš svapa bij nepieciešams viss kas atradās zem motora pārsega + vissa elekrības provodka. Pāris dienas atpakaļ uzsāku ķīmiķot . +visam tam bij japasūta no USA speciāla pāreja, lai var savienot subāra motoru ar orginālo t2/3 karbu, vēl jauns stage 2 sajūga kits, inline bendzīna sūknis.
Šis tas ir jau paveikts, meiģināshu pievienot dažus pics
turpinajums sekos
Pēdējo reizi labojis yercix - 2008/Jan/20, 20:59, labots 2 reizes.
līdz pavasarim neder, bus jau nakošnedēļ uz beigām. tik ilgi nevaru stiept gumiju. Sodien vakarā tika pabeigti motora jaunie stiprinajumi, rīt plānots ūdens sistēmu savienot un pirmo reizi pielaist
Radiators stav priekšā, pārkarsanas problēmas nebūs, ja nu vajadzēs tad uzliks nopietnāku ventilātoru. Par to svapu, USA ir viena firma kas tieshi nodarbojas ar šāda veida pārbūvēm.
Tam visam doma noapaļot zs skaitli līdz 200zs ar gaisa un izplūdes konfigurācijas palidzibu.
par pusasīm, cik infas ievācu viņas tur pat līdz 350zs, daži liek motorus no STi un tur. pa bremzēm tur jau būs jādomā
Pēdējo reizi labojis yercix - 2008/Jan/20, 21:31, labots 1 reizi.