Tātad ir ienācies apritē jauns aparāts, ar kuru kādu laiku pārvietošos.
Paskaidrojums, kāpēc tieši tāda izvēle:
Pienāca tas brīdis, kad bija jāmaina pārvietošanās līdzeklis. Saliekot kopā brīvās finanses un meklējot zelta vidusceļu starp jaudu, ekonomiju un komfortu, nonācu pie slēdziena, ka skatīšos tikai kaut ko no VW markas auto, jo kaut kā piesaista tieši šis ražotājs. Tad sākās lielās pārdomas. Pirmais pieturas punkts Golf Mk III VR6. Meklēju labu eksemplāru, bet četru mēnešu garumā neko sakarīgu atrast neizdevās. Vienu brīdi biju pat nobriedis ņemts Zeibis11 piedāvāto VR6, bet gan jau pats saimnieks zinās kāpēc darījums nesanāca. Svarīgs faktors bija arī tas, ka auto būs jālieto arī ikdienā un pārsvarā tikai pa pilsētu. Tāpēc saliekot visus plusus un mīnusus kopā, es sķīros no idejas par Golf Mk III VR6.
Otrais pieturas punkts Golf Mk III GTi 16V. Mēģināju atrast kādu labu eksemplāru ar ABF motoru, bet tas ir vēl neiespējamāk kā atrast labu VR6. Divus mēnešus pavadīju meklējumos gan te Latvijā, gan ārvalstīs. Rezultāts - Latvijā bija ņemams viens eksemplārs, bet cena pilnīgs kosmoss. Es nebiju gatavs maksāt ap 4000 Ls par Mk III. Lietuvā pilnīgs tukšums. Pilnīgi neviena Golfa ar ABF motoru. Tāpēc arī pienāca tas brīdis, kad šķīros no idejas par golf Mk III 16V.
Biju iegriezies arī pāris reizes rumbulā. Ja gribi pirk mersi vai bembi tad tur ir ko darīt, bet cita nekā tur arī nav. Tad izlēmu braukt lūkoties, kas jauns Lietuvas auto tirgos. Staigājot pa Kauņas auto tirgu tika atlasīti divi eksemplāri Golf Mk III GTi un Golf Mk III GTi Edition. Cenas apmēram vienādas abiem auto, bet galējo izvēli noteica stāvoklis gan vizuālais, gan tehniskais.
Līdz ar to iegādājos lūk šādu auto, kuru iespēju robežās pilnveidošu pēc savām vajadzībām.
Tātad auto :
VW Golf Mk III GTi 2.0 8v ( Motora kods - 2E )
Izlaiduma gads: 18.08.1994 ( pirmā reģistrācija 29.09.1995 )
Noskrējiens 194 000 km
Krāsa: Tumši zila
Vizuālais stāvoklis - normāls ( šur tur ir mazi defekti, kurus plānots pa ziemu novērst )
Tehniskais stāvoklis - gandrīz ideāls ( korozijas gandrīz vispār nav )
Mašīna ir nākusi no Itālijas, līdz ar to arī bargās ziemas ietekmes vispār nav.
Tehniskā stāvokļa apraksts - hadene negrab, jauni Boge Turbo amortizātori aizmugurē, sarkanās atsperes ar minimālu sēdinājumu, orģinālie lietie diski uz 15' , gandrīz jaunas vasaras riepas, bremzes arī nesen mainītas, motora darbībā traucējumi arī nav novēroti, salons tīrs, beņķi veseli ( nav izdiluši vai saplīsuši ).
TA izgāju ar pirmo reizi ( neskaitot gadījumu, kad sajaucu tehniskās pases ) - vieninieks par koroziju un vieninieks par stūres mehānismu. Viss pārējais arī ir samaksāts un sadarīts, tā kā tagad esmu jau ielās.
Kāda labāka un svaigāka bilde: