Lai gan tagad ir iestajusies krīze budžetā tas navar būt pa iemeslu lai nepabeigt Scirocco
Pa labu izspeleja tas ka daudz vajadzīgas detaļas tika iepirktas jau labu laiciņu atpakaļ
Tātad sākšu ar galvu.
Vienā jaukā dienā mainot galvas vietām šurpu turpu, Passats-Scirocco viena no tām izradijas beigta
(mana Scirocco KR galva). No ta visa skaidrs viens jameklē vel vienu 16v galvu
|
atradu, nopirku, atvedu līdz garažai. Pētu un brinos, izradda šī ir ABF motora galva :yo: Itkā nekas tur uber kruts nav, bet tomēr ta skaitās viena no labākām 16v galvam (labāka sadegšanas kamera, labāka vārstu forma, cietākas atsperes vārstiem 1:1 ka VR6, par pus milimetru plašāki kanāli)
Daudz no tiem labumiem nebija svarīgi jo tik un tā kanāli tika parslīpēti, atsperes uzliktas citas (ne cietākas bet sakalibrētas).
Principā runājot par galvu, ir paveikti sekojoši darbi:
-standarta remonts
-ieplūdes kolektora kanālu paplašināšana
-kanālu savienojumu nolidzināšana
-galvas kanālu paplašināšana
-vārstu sēžas paplašināšana, vairāku leņķu pieslīpēšana
-varstu slipēšana
-atsperes kalibrēšana
-šaibas uzlikšana, regulēšana
-degkameras uzlabošana
-divi regulejamie zobrati.
-titāna šķīvīiši
Es ka parsti steidzoties sajaucu režīmus zieptraukam Canon un miglaini safočeju padarito
Principā galva praktiski gatava, cerība nakamajās brivdienās to likt virsū
Blokam gan nekas šoreiz netiks darīts, paliek tas pats 1,9 Līdz ar to kompresijas pakāpe sanāk diezgan zema ~ 10:1 Sadalenes ar paliek KR. krīze
Vel ir šis tas ar auto izdarīts
Kamdeļ ņēmu arā paneli, ne jau vissu, tik spidomeru/tahometru
Ņēmu tadeļ lai parlodetu nu jau laikam trešo reizi pēc kārtas diodes, tas no shift light. Pirmās bija ļoti pa spilgtu, apžilbinaja pat saulainājā dienā
, pad parlodeju atstājot tikai pedejo. Izrādijās ka pedeja (nakts režīmos) arī ir parāk spilgta
Tagad ir tāds variants ka bildē, patīkami arī ka mazāk krīt acīs, izskatās ka oriģinals neoriģināls
Bišķiņ mežonīgi izskatās plate, bet taisīts rupīgi, juveliera darbs un galvēnais strādā
Kapēc noardiju purnu, galveno kart tāpēc, ka kartīgi gribēju pieskrūvēt xenona blokus, izņemt lukturus un akurāti salikt spuldzes
Pie reizes parkrasots šis
Sagaidiju tumsu, paņēmu fotoaparātu un protams uz garažu, skriešus
Un tagad talie
Tālie man nav parastie, ir super-duper lampiņas kas tiešām spid labāk par standarta talajiem
Pievien atjaunoju resti, no jauna sašpakteleju un nokrasoju
Bamperim un uzacei briest arī atjaunošana (vecas krāsas nokasīšana) un svaiga krasošana
Vel šis tas nesen iegādāts no ebay :
1. kartera ventilacijas, eļļas savācejs. Smuks būs tagad
nošokeja tas ka komplektā ir vesels mais ar šļaukam, stiprinajumiem, savilcejiem... un konfekšu paciņu
Cena vispār ārpus kritikas, dabuju par nieka 22 euro + piegāde
2. RAID koniskais ar korpusu. Ir lietots, korpus paskrapēts, bet filtrs vai nu jauns vai ļoti maz lietots
filtrs, ka ražotajs saka paredzēts auto kam jauda līdz 150 KW. Fočene izskatas diezgan mazs, bet realaja dzivē ir ok, būs atkal vietu jameklē tam spainim
3. K&N filtra kopšanas līdzeklis.
Projekta topiks SLĒGTS LĪDZ BŪS KAS JAUNS!!!
pm - kādam no adminiem, ja vajag atslegt.