Pirms pāris dienām piereģistrēju auto, lai var atļautās 5 dienas pavizināties pirms iestājas prasība pēc izietas TA pirmo reizi reģistrētam auto.
Šodien uztaisīju ar ģimeni tripu uz Smilteni un atpakakļ. Biju ielējis degvielu vairāk kā vajag un kā jau tas dīzeļiem ir, tad pa pilsētu to dažās dienās nenokurināsi. Galu galā skatoties uz borta kompi sanāk, ka braucot visu ceļu uz 120kmh (lēnāk nav reāli pabraukt, un uz tiem pašiem 120 knapi truries pie gāzes pedāļa) sanāk ka ēd ~6L uz 100km. Grāmatiņā rakstsīt ka pa š'trāsi 4.4L. Noteikti tā ar ir ja tablo ir 90kmh.
pa pilsētu rēķinu, ka ar manu braukšanu būs 7-10L. Cik smagi (nepiespiesti) spiedīs akseleratoru.
mašīna zvērs. bet braukājot pa pilsētu aktīvā režīmā ir ļoti žēl, ka tie 150 lopi ir priekšpiedziņa.. ticiet man, ka ar pakaļ piedziņu tādā veidā braucot var gūt daudz pozītīvākas emocijas. Clarksons man piekristu - Torque steer sucks a lot!. Un uz štrāses pilnīgi vienalga kurš gals tevi velk vai stumj, ja vien tu neesi iedomājies, ka jebkurš apstāklis, kas tev ir priekšā ir noteikti jāapdzen.
btw no sestā ātruma ir jēga atšķirībā no AR 156, kur vienkārši šķiet, ka visi ātrumi ir saīsināti un sestais iebāzts kā piedēklis. Šajā gadījumā salīdzinot ar Lupo SDI, kur 5tajā ātrumā 3K rpm ir 130kmh, tad Ļoņam 2K rpm ir 120kmh, bet 3K rpm ir 180 kmh.
Pilsētā sestais diezgan neizmantojams izņemot posmus, kur ir zīme 70kmh.
nesaprotu, ko ar to auto var darīt, pēc tam kad aizpbrauc pie INC.
vot tā lūk