VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Foruma lietotāju auto

Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Feb/27, 10:47

Uztaisīšu savu topiku arī šeit.
Par cik mašīnu lietoju jau kādus pusgadu un topiks ir arī citā forumā, tad informāciju kopēšu.
Nebrīnās, ka tiek piesaukti nezināmi personāži un teksts reizēm ir neloģisks.

Топик гавно, автор мудак!
Jeb, īsumā par sevi.
Esmu čalis, kas mašīnu neskrūvē. Tāpēc, ja tekstā ir frāze "nomainīju"u.t.t., tad ir ļoti liela iespējamība, ka kāds cits to ir izdarījis manā vietā.
OK, lampiņas nomainu pats, ABS bloku Passātam esmu iemācījies noņemt nost, 4 reizes :D

Tālāk stāsts par manu Passat'u

Bija uzdevums.
Pārdot tajā laikā esošo auto - Audi A6C4 AEL, kas mani jau morāli bija izsmēlis. Nobraucu ar Audi kādus 6 gadus. Biju paspējis viņu savest gana labā kārtībā, lai jaunais īpašnieks būtu apmiernāts. Pāris dienas pirms pārdošanas pat biju eļļu samainījis (Motul+Mahle, kopsummā uz kādiem 60 eur :D )
Un jā jaunais īpašnieks apmierināts.
Bet vecais auto lai paliek blakuslodziņā, šeit liksim jaunu bildi iekšā.

Tēmēju uz B5.5 1.8t Variant, bet esam tur, kur esam.

Tātad, B5 ('98. gads), 1.8 atmosfēra, sedans.
Tālākā informācija pamatā ir kopēta no blakuslodziņa, tā ka varētu būt visādas stilīgas kļūdas tekstā.

Go home, Audi! You have a new owner now!
Attēls

Jeb citiem vārdiem sakot, Audi ir pārdots, jauns pakaļas pārvietotājs ir vietā.
Puspiliks, ar kāšiem, manuālis :mrgreen:
Daudz maz taisns un tvirts. Būs ko darīt..
Galīgi ne tāds, kādu gribēju un meklēju, bet būs dzīvotājs.
Aprīkojums: Pusādas salons, klimatkontrole (strādā), el logi, glāzīšu turētāji, borta kompis. Šķiet, ka arī viss.

Attēls
Mašīna ir nākusi no Itālijas. Es esmu pirmais īpašnieks Latvijā, pats arī reģistrēju Latvijā.
Jēkabpils CSDD ir nenormāli foršs un atsaucīgs kolektīvs. Ielidojām pie viņiem 16:55 bez visiem papīriem uz rokām, kas vajadzīgi reģistrācijai.
Kopā ar Arts uztaisijām kārtīgu PR menedžmentu un ~17:30 mašīna jau bija piereģistrēta. Lieki piebilst, ka CSDD reģistrācijas nodaļa strādā līdz 17:00.

Pirkstu nomainīju uzreiz, lustru regulēšanu atstāju pirms TA
Attēls

Braucam tālāk
Sāpīgākais un satraucošākais - neizslēdzas ABS indikators instrumentu panelī. Līdz ar to, ABS arī nestrādā. Loģiski.
Ok, kārtīgiem reiseriem tas patīk, bet ne man. Par cik ikdienā arī sieva brauks ar mašīnu un vizinās meitu, tad galīgi negribas, lai ziemā viņa paliek ar šļūcošiem ratiem krustojumā.
Pēc Kokapstrādes uzņēmuma veiktās diagnostikas - ABS bloks ir atņirdzies. Jālodē & shit. Jebšu, standarta B5 Passat vaina.
Tālāk - īsti nestrādā centrālā atslēga. Vienas durvis reiz pa reizei atslēdzas, vienas neatslēdzas nekad. Tikai manuāli ar roku. Tām pašām arī el. logs nestrādā.
Kokapstrāde atrāva vadu kušķi ļurītavā vaļā - citēšu Wth:" Joptvai, tur tak kāds ar motorzāģi iebraucis". Vienkāršāk sakot - liela daļa vadu pušu, kaut kas lodēts, neizolēts. Respektīvi, viss ir slikti. Pārējām durvīm mikroslēdži atņirgušies. Maksā kapeikas, bet, lai nomainītu, visas durvis jāizjauc pilnībā.
Ir visādas atlīmējušās līstītes salonā, aizmugurējais glāžu turētājs ir beidzies. Visādi sīkumi.

Visādi citādi - ļoti patīk, ka mašīna ir pilnībā uzsilusi jau pēc pāris km. Salons ir ērts, bet nedaudz vēl jāpierod pie pogu novietojuma. Klima strādā ļoti labi.
Ir visādas mazās buktītes, pa kādai švīciņai. Bet salīdzinot ar citiem (lielu daļu) B5, gribētos teikt, ka vizuāli ļoti labi saglabājusies. Ir pa kādam rūsas punktam, bet nekas traks.

Ļoti patīkami pārsteidza Passat skaņu sistēma. Skan tiešām labi. Bet nepatīkami pārsteidza fakts, ka magnetola pēc katras noslāpēšanas atmetas uz standarta iestatījumiem. Pazūd visas ieprogrammētās radio stacijas, viss basu/trebļa regulējums. Īsos gabalus pa Sigūldu ir vienkāršāk braukt klusumā, nevis katru reizi regulēt pa jaunam. Par cik magnetola ir no akmens tēsta, tad to mainīšu nost.

Nākamais - gaismas. Tumsā neredz neko. Ok, pāris metrus priekšā auto redz, bet braukt ir neomulīgi.
Kaut kad atjaukšu lustras vaļā, iztīrīšu un salikšu adekvātas spuldzes. Ja nelīdzēs, new Depo it is!

Mašīnai liktenis ir dzinēja tipa maiņa. Un nē, tas nebūs dīzelis. Bet gan nedīzelis/gāze. Patlaban meklējas gāzes iekārta. Uzstādītājs laikam jau ir salauzsts. Vēl tik jātiek galā ar finansiālo daļu un tad varēs šo jautājumu iekustināt.
Pagaidām izskatās, ka mašīna vairāk braukās pa Siguldu, jo uzradās kolēģis, kas mani piekrita vizināt uz/no darba.
Un jā, sieva iemācijās braukt ar mehānisko kārbu. Vēlreiz. No sākuma baigi pretojās, jo kopš tiesībām (~4+ gadi) bija braukusi tikai ar automātu.

Attēls

Nomainīts gaisa filtrs un sveces.
Gaisa filtrs Mahle (tāds pat arī bija iekšā) un sveces Denso (uz auto bija Bosch).
Pēc noņemto detaļu ražotājiem gribētos ticēt, ka kāds mašīnai ir sekojis līdzi.
Divas līnijsiksnas, kas virsū ir VW/OOOO, zobene Gates.

Pēc svecēm un filtra liekas, ka mašīna ir palikusi krietni atsaucīgāka un jestrāka. Redzēs, kā uz patēriņu atsauksies.
:mrgreen:

Tika izraukta pirmā ielietā bāka, kurai tika uzskaitīti km no lampiņas iedegšanās brīža.
40l/420km (9,52l/100km). Borta kompis rāda 9,5l/100km. Tātad, pārsteidzoši precīzi.

Ilgtermiņā patēriņu noteikti var dabūt vēl lejā (viens no pamatuzdevumiem šim auto), jo šie litri tika izbraukti pa mazpilsētu, īsos gabalos un samērā agresīvi.
Dzīsim lejā :)
Nu jau esmu ticis līdz kādiem 9l/100km. Ziemas sniegos, protams, vairāk.
Tā pat mašīna pamatā braukājas pa mazpilsētu.



Tālāk, par riepām.
Mašīnai pie iegādes bija virsū R17 diski ar kaut kādām 3mm mizām.
Vienu rītu braucot uz darbu (Rīgu) bija pisec pilnīgs - pa lietus risēm nevadāma mašīna normālā ātrumā braucot.
Bija pilnīgā dirsā.
Vienkārši lietus ūdens bija tik daudz, ka riepas ar nespēja izspiest viņu ārā. Ik pa brīdim tahometrs vienk aizgāja redlainā.

Aizbraucu līdz darbam, sasmērēju mašīnu, dabūju kaut kādas mizas 4,5mm ziemas sezonai.
Uzmontēju arī virsū.. Ok, samaksāju čaļiem, lai uzmontē.
Tagad Passat būs eleganti ziemas diski - metālnieki, R16. Un uz katra diska elegants uzraksts ar marķieri: "Audi"

Attēls
Vēl bija izpūtējā caurums kaut kur iemeties. Ir agresīva skaņa un dūkoņa. Galīgi ne tāda, kā šim dzinējam vajadzētu būt.
Hvz.. vai nu izpūtējs, vai arī eļļa jānomaina :mrgreen:

Samainīju arī spuldzes priekšā lustrās.
Tuvie - Osram NB
Migla - Osram kaut kādas dzeltenās.
Tālie laikam vienā spuldzē ar miglām. Vēl līdz galam neesmu izpētijis.
Gaisma uzreiz ir daudz labāka. Nesalīdzināmi ar to, kā bija ar tām spuldzēm, kas viņā bija slaiktas pērkot mašīnu.
Arī vakar naktī braucot mājās tālie spīdēja gandrīz tik pat tālu, kā C4 ar jaunām lustrām.

Vēl pilnai laimei augstumi jāsaregulē (TA - 2nieks). Un pilnai pārlaimei jāmēģina sagrupēties un uzpulēt lustras.
Un vēl jāatceras aizbraukt iziet atkārtoto, kas varētu arī nesanākt, ja tiešām izpūtējā caurums :mrgreen:

Tā, neliels izklāsts par pagājušās piektdienas piedzīvojmiem.
24.10. beidzās atkārtotās paŗbaudes derīguma termiņš.
Plāns skaidrs - jāstutē uz Antenas ielu.
Pirms tam gan jāsaregulē lustras.
Tad nu pēc īsās aptaujas Spama topikā apzvanīju abus ieteiktos kantorus. Viens varēja tik pašā vakarā, kas man nebija aktuāli. Latakko, savukārt, bija gatavi mani pieņemt uzreiz. Tomēr sarunāju uz 16:00. Par cik brauciens no darba līdz Latakko ir precīzi 950m, tad sarēķinot ceļu, lampu regulēšanu (~15-20min), ceļu uz Antenas ielu, tad pie CSDD man vajadzēja būt vēlākais ~17:00.

Ok, tagad par TA iešanu
Ceļš no darba līdz Latakko - viss forši. Latakko ieteica blakuslodziņa spama topikā. Bija arī gana tuvu man darbam, nieka 950m
Lampu regulēšana - iedzinu mašīnu boksā un pats aiztinos jaunās riepas pētīt un tēlot nenormālu mega klientu. Pa ~30 min visiem riepu modeļiem biju jau specifikācijas un cenas no galvas iemācijies. Kaut kur ap 17tiem atnāca "meistars" un pateica "es tur ņihuja nevaru saregulēt, kaut kas salūzis".
Ok, varētu tā arī būt, par cik mašīna priekš manis nezināma un pie lustru regulēšanas neesmu līdis. "meistars" teica, ka esot izdarījis tik, cik varējis. Bet tā pat hujova esot. Kas man likās dīvaini - naudu par pakalpojumu neņēma, jo neesot tak saregulējis.
Nu ok, 5dienā 17tos vakarā neko tā pat uz vietas neizdomāsi.
Stutēju uz Antenas ielu. Stolbovs jau nepacietīgi trinās no darba mājās, pats arī neomā, jo būs vēl viena slimības lapa.

Tieku līdz Antenas ielai, samaksāju, iestājos rindā. Ievēroju vienu Porsche Cayenne, kam vienai riepai protektors atšķirās no pārējām. Iemetu e.csdd.lv un nobreīnijos, ka 3 gadus vecai mašīnai ar 30 k nobraukumu ir 2x2 - par nenoregulētu lampu un izplūdušu staru tai pat lampai. Bļin, kādus sūdus Porsche ražo.

Ok, atpakaļ pie tēmas.
Izstāvu rindu, iebraucu iekšā, izstāstu inspektoram kas pa sāpi un problēmu. A inspektors man saka, ka vairs vēl vienas 30 dienas nedodot. Fcyk, viss ir slikti, plāni jāatceļ, līdz pusnaktij kariete jādabū mājās, savādāk vēl pa ķirbi pārvērtīsies atpakaļ. Vai arī otrādi - no ķirbja par karieti.

Inspektors piedāvāja mašīnu aizdzīt tur pat uz servisu saregulēt gaismas, bet likās, ka nebūs jēga. Ja kau Latakko pa stundu netika galā..

Beigās vārds pa vārdam, pienāk vēl viens inspektors. Piedzen lustru regulējamo aparātu un saka man - regulē. Vismaz pamēģini.
Rezultāts - ~3 min. laikā lampa noregulēta un skate uz gadu.
Regulēšana bija čakarīga, ļoto, ļoti lēnu lampa regulējās uz augšu, bet regulējās!

Tiem, kam slinkums lasīt visu penteri, te būs īsais kopsavilkums:
1. Latakko nemāk regulēt gaismas.
2. TA inspektori ir nenormāli sakarīgi džeki. Ne tikai šajā reizē. Esmu kaut kādas padsmit reizes (zinu, maz) paviesojies dažādās TA pārbaudes vietās - nekad, tiešām NEKAD nav bijušas problēmas ar inspektora attieksmi. NEKAD neesmu nepatiesi apsūdzēts mašīnas nolaišanā un nojāšanā. Tā ka visi tie, kas 24/7 ķērc, ka tur strādā lohi un burta kalpi - ieveraties atvilknē un iekāpjat miskastē!


Un jā, pēc šī Latakko apmeklējuma ieslēdzu viņiem principu - never again, ja vien jaunas riepas pa sviestmaizi nemetīs pakaļ.

Un vēlreiz jā, aiz letes viņi ņirgājas pa saviem klientiem. Etot dļinnij tapor, etot cyka u.t.t.





Kas vēl sadarīts mašīnai.

Sačakarēta vadītāja durvju slēdzene.
Durvis man slēgājās tikai ar atslēgu, tālvadība nestrādāja.
Atslēga iesprūda, logi atvērās vaļā. Otra atslēga bija otrā pilsētas galā. Stāvēju kā pamuļķis pagalma vidū ar roku uz atslēgas, kas iesprūdusi durvīs. Un vaļā logiem. Un, protams, lija lietus :D

Kaut ko salauzu, bet atslēgu ārā dabūju. Izdzinu patēva Voyager ārā no garāžas, iedzinu tur Passātu. Lai vismaz lapsas nepiedirš salonu.

Samedīju atmetamo atslēgu swapa kompletu. Durvju slēdzenes, aizdedzes slēdzeni un grabažnieka slēdzeni. Sāpigākais, ka cimdu nodalījuma slēdzene donorauto nebija. Savukārt, mana strādā lieliski, kas ir retums šiem Passat.


Ok, poh yolo, tā pat cimdu nodalījumu neslēgšu ciet.
Samedīju Mdz, iedzinu Wth telpās un sākās slēdzeņu maiņa.
Protams, pie reizes tika sagādāti mikroslēdži slēdzenēm. Kā saka, visu vienā reizē. Un viena reize izvērtās par kādām 3 reizēm, ja pareizi atceros.
Lai vai kā, durvis nav vienkārša padarīšana. Uzbūve/izjaukšana/salikšana ir vienkārši anāla. Mdz sīkāk mācēs nokomentēt.

Finālā viss bija labi, līdz šai ziemai.
Mīnusos atslēdzu, paņēmu cimdus, aizvēru durvis. Bet, durvis nefiksējās. Leca atpakaļ. Ok, iesalušas.
Aizvēru ciet, lai izskatās aizslēgtas un aizbraucu uz darbu ar kolēģi.
Pa dienu sazvanīju patēvu, sarunāju, ka piebrauks un sapūtīs visādas ķīmijas iekšā. Tā, lai sieva vismaz kaut kur pa dienu var aizbraukt.

Sapūta, bet jēga nebija nekāda.
Izvēdināja ķīmiju, padzēra vēl tēju un izdomāja akurāti pasildīt ar lodlampu. Pa gabalu, protams.

Zvaigznes sastājās, lapsas mežā nopisās un slēdzene aizdegās.
Rezultātā tiku pie brutāli norauta durvju apšuvuma un pilnām durvīm ar ugunsdzēšamo pulveri.
Un, protams, sadegušas slēdzenes.
Apmēram šādas:
Attēls

Par cik zinu čaļus, kas durvis jau ir iemācījušies (Mdz, Wth), aizsēju durvis ar striķi (tagad zinu kā ir braukt ar kabri ziemā :mrgreen: ) un braucu uz KaU.

Kārtējie nakts darbi, daudz mātes valodas, bēdu un prieka asaras un drvis saliktas.
Tik tāds sīkums - no ārpuses atvērt nevar (trosīte no kloķa izkrita) un no iekšas nav apšuvuma (salauzts).

Vismaz bez striķa mājās varēju aizbraukt, kas jau bija ļoti labi.

Pateicoties Mdz ir atrastas durvis komplektā. Pat krāsas tonis sakrīt.
Kaut kad būs jāaizbrauc pakaļ tām un jāpārmet visas durvis. Tā laikam būs vienkāršāk, nekā kārtējo reizi viņas ķidāt ārā.

Vienīgā bilde, kas atradās no durvju jaukšanas (pirmā piegājiena)
Attēls


Braucam tālāk.
Izrādās, Passātiem ir vāja vieta - ABS bloki, kas mēdz beigties.
Protams, manam arī viņš bija beidzies. To gan jau sapratu pie iegādes.

Bet es nekad, NEKAD nespēju iedomāties, ka tik populāram auto viņu būs tik grūti atrast.
Visi ABS bloki beidzas ar kodu 111 un ar vai bez viena/divu burtu kombinācijām.
Un variācijas ir dahrena. Tā vien šķiet, ka VW/AUDI ārlietu ministri viņus ir pa labi un pa kreisi domājuši.

Un, protams, es kārtējo reizi biju vinnējis loterijā. Jo man vajadzīgie burti vai nu nekur nebija, vai bija tikko pārdoti, vai arī pa kosmosu (70 eur laikam bija lētākais, ko sanāca atrast, dārgākais 180 eur).

Teiksiet - viņus var salodēt? Jā zinu. Tas arī tika darīts. Laikam divas reizes. Pirmā reize deva rezultātu uz pārsimts metriem vai pāris km, neatceros. Otrā reize principā bija tikai noņemt/uzlikt atpakaļ. Pārāk smalki lodējumi, lai KaU telpās un atmosfērā viņu salodētu.

Pasīvi, bet aktīvi meklēju, līdz viens labs cilvēks no blakuslodziņa man pie tāda palīdzēja tikt. Un jā, pat ar vajadzīgo kodu un par pieņemamu cenu.
Pie sadegušo durvju operācijas uzlikām el. daļu no iegādātā bloka.
Kamēr mašīna bija KaU telpās pagirezu aizdedzi (neiedarbinot), likās, ka viss ir labi. Vismaz kaut kas labs tajā dienā būs noticis.
Bet kā jums šķiet, kas notika, kad mašīna izbrauca no KaU? Protams, panelī diskotēka un ABSa nav.

Vēl mēģinās skatīties kas ar kodējumu, vai tas nav nojucis. Ja ar kodējumu viss būs labi, tad ņemšu viņu nost 5. reizi un centīšos kādu pierunāt viņu salodēt.

Bet to pie durvju swapa


Daudzi forumā prasa, kas ir KaU.
Tie ir čaļi, kas neļaus bez durvīm braukt mājās.
Kopš pēdējās durvju epopejas (lasīt augstāk par sadegušo slēdzeni) braukāju ar šādām rat-look durvīm
Attēls
Atvērt var tikai no iekšpuses - droši :mrgreen:

Kas mani nesen patīkami pārsteidza Passat'am - mazais Odometrs, ko var manuāli nonullēt māk skaitīt arī vairāk par 999.9 km

Par cik es esmu cilvēks, kuram patīk Excel un kalkulators, katrai uzpildei rēķinu vidējo patēriņu, ko eleganti piefiksēju uz veciem čekiem. Savukārt čekus reizēm savadu Excelī un ieķeru pa pāris sirmiem matiem vairāk.
Bieži vien sanāk uzpildi veikt nedaudz pirms degvielas lampas iedegšanās, tāpēc summēju klāt nākamo čeku. Un te man ļoti labi noderēs tas, ka pedometrs māk skaitīt tālāk par mani.

Attēls

P.S. Jā, zinu, ka man bremžu lampas deg. Par AIR-BAG arī zinu.



215 000
Samainīta eļļa, eļļas filtrs (dooh), degvielas filtrs un salona gaisa filtrs

216 000
Varu ielikt nelielu atskaiti par to, kas Passātam atkal noticis.

Kaut kad tika mainīta pusass, jeb vienādu leņķisko ātrumu šarnīrs. Tajā reizē tika piefiksēts, ka divas sviras iet uz galu. Putekļugumijas beigtas, tātad, drīz būs beigušās.
Un jā, beidzās.
Vadītāja pusē abas augšējās (daudzsviru alumīnija piekare).
Iebraucu bodē, nodurtu seju prasīju "pašas lētākās". Par abām samaksāju 27 tugrikus.
Ja nopietni, tad jā, tiešām, pašas lētākās paņēmu.
Kāpēc? Tāpēc, ka kaut kad tuvākajā laikā mainīšu pilnīgi visu komplektu nost... uz vēl lētākām :D

Pie reizes iepirku dzinēja pārsega amīti. Jā, paspēju jau kādas 5x ar krītošu pārsegu pa jebašņiku atrauties.

Braucam tālāk. Nomaiņa paredzēta un sarunāta bija Salaspilī. Kā parasti, pa ceļam iebraucu Marsels Auto, ja nu ko foršu ieraugu.
Šoreiz fortūna nostājās manā pusē un tiku pie tumšā durvju apsūvuma, ko man pat piekrita pārdot bez visa pārējā salona.
Apšuvums tumšs, bet auduma, nevis ādas, kāds man vajadzīgs. Paskatoties pāris postus uz augšu, laikam labāk jebkāds apšuvums, nekā logu pogu bloks ar savilcējiem pievilkts.

Pie reizes sanāca izdīkt nesaplīsušu torpēdas restīti. Pa piečuku. Kas ir vienkārši limonāde. Limonāde tāpēc, ka visiem tās restītes ir šķības un salauztas.

Kaut kad ielikšu bildi ar durvju apšuvumu, dzinēja pārsegu, kas atvērts izstādes režīmā. Varbūt arī salona bildi uztaisīšu, to kaut kā vienmēr piemirstu.

Kā parasti, paldies visiem, kas piedalijās un palīdzēja.

Jā, šo mazo darbiņu noslēgumā aizbraucām pieliet sejas, piepirst KaU un salauzt Greenone mašīnu :D
Tas tev nav pimpīšus uz kvatras zīmēt. :D
Pēdējo reizi labojis aae - 2016/Jan/15, 15:51, labots 1 reizi.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Feb/27, 10:54

Pardon par garo pirmo postu. Kā jau sākumā rakstiju, mašīnu lietoju jau kādus 6 mēnešus.
Šis tas bija jau savācies un sarakstīts.

Protams, ir arī visādi sīkumi, kas nav piefiksēti.


Dotajā brīdī mašīnas rezerves rata vietā ir iemājojis ar gāzvielu pildīts balons, gāzes iekārta ir daļēji uzstādīta. Bet, pagaidām vēl darbinās tikai uz benzīnu. Šovakar pēdējie darbi un pret rīta miglu jau dzinējam vajadzētu darboties arī ar gāzi.

Pagājušajā nedēļā, pie iekārtas likšanas darbiem, tika konstatēts, ka ir beigta membrāna/blīvgredzens gaisa trubai, kas vienojas klāt droselei.
Šo bildi gan jau visi ir redzējuši :D
Attēls
Gumija pat bija vesala, bez caurumiem, bet Itālijas makaronēdāji viņu bija uzlikuši šķībi. Membrāna 100% laida garām gaisu. Pagaidām ļoti ceru, ka tas bija viens no iemesliem, kāpēc mašīna bija gana kūtra. Lai saskrietos līdz adekvātam ātrumam uz šosejas, bija nepieciešamas apmēram četras dienas.

Šovakar ceru sagātāt membrānu un nomainīt. Ja nebūs labāk, tad vismaz savādāk :D
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt mist » 2015/Feb/27, 13:45

Par to garo postu nekāda vaina, vismaz ir ko palasīt. Ar pagali durvīs es ar esmu braucis kad trosīte pārplīsa... :naac:
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Feb/27, 15:00

Pagale bija īzlaicīgs stikla fiksators, kamēr mikroslēdžus/slēdzeņu mehānismus pārlasijām.
Jā, ar tiem līdz galam vēl jo projām neesmu izcīnijies. :D
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt mellaish » 2015/Feb/27, 15:32

SPAM ON - O, dirsīgais Ivars arī šeit :D
SPAM OFF
Lietotāja avatars
mellaish
 
Atbildes: 61
Pievienojies: 2013/Jūl/01, 21:19
Atrašanās vieta: Valmiera
Braucu ar: Audi 100 C3 `88; Opel Zafira A `02
Dzinējs: 2.0 RT; 2.2 DTI

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt neticigaistoms » 2015/Feb/27, 16:13

Palasīt bija interesanti :D

Vislabāk patika tā daļa par tām iesalušajām durvīm! :lol: Sapūst degošu ķīmiju, pēc tam ar lodlampu... Jā, šķiet ne tā labākā doma!!! :lol:

Bet ja nopietni, tad b5 tā ir tipiska problēma ar tām durvīm... Labākais risinājums ir pirms ziemas izjaukt un ieeļļot, bet ja to darīt negribās, problēmu īslaicīgi var atrisināt ar fēnu, vai arī... Nopērc ķīmiju, kuru turi istabā, lai būtu silta, ja iesalušas pie maziem mīnusiem, tad tādu ar istabas t iepūt un būs ok, ja mīnusi lielāki, tad paņem kaut vai to baloniņu siltā (nedomā vārīt :lol: ) ūdenī ieliec, lai baloniņš vai kas tev tur ir, uzsilst un tad iepūt, durvis atkusīs...
Lietotāja avatars
neticigaistoms
 
Atbildes: 639
Pievienojies: 2007/Apr/13, 16:14

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Feb/27, 16:54

Tagad ar ķīmiju esmu nodrošinājies. Stāv virtuvē uz ledusskapja :D

Toreiz vispār interesants rezultāts bija.
Izjaucām, salikām vienu veselu mehānismu no daļām, salikām visu kopā un skuju, durvis tā pat leca atpakaļ.
Beigās, kā izrādijās, bija saliecies kronšteins, kurā atslēga turās.
Sanāk, ka tajā rītā durvis atslēdzu/atvēru, bet visticamāk, verot ciet, salocīju to kronšteinu ar sasalušu slēdzeni.

Vispār VAG inženieriem vajadzētu medaļu pasniegt par durvju mehānisma risinājumu.
Vakar pavisam nejauši uzzināju, ka čoms Seatam servisā kaut kādus 400 eur par līdzīgu pasākumu atstājis. Protams, skaidrs, ka čoms ir kārtīgi uz naudu apčakarēts.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt renatz » 2015/Feb/28, 13:00

Iedod izbraukt :emo:
renatz
 
Atbildes: 43
Pievienojies: 2013/Mai/03, 12:55
Atrašanās vieta: Tērvete/Jelgava
Braucu ar: AUDI
Dzinējs: TDI

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Feb/28, 21:57

.
Pēdējo reizi labojis aae - 2015/Apr/02, 13:46, labots 1 reizi.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Mar/02, 14:52

Gassen wagen - Check!
Attēls
Attēls

Motortelpa vēl tiks piekārtota un sakārtota.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Mar/10, 12:40

Tā, nedaudz atejot no gāzes lietiņām, pieslēgsimies pie audio lietiņām.
Pēdējā vizītē KaU piefiksējās, ka galīgi sagurusi gumija, kas nāk zem antenas bāzes uz jumta.
Pēc visiem katalogiem izskatijās, ka nopērkama tikai ar pašu antenas bāzi par kaut kādiem 80 eur. Nōōōōt. Pēc nedaudz dziļākas interneta izpētes atradās kods un pasūtijās.

Turpinam.
Passātam ir problēmas noķert rādio vilni ārpus Rīgas.
Pēc konsultācijām Jautājumu/Atbilžu topikā problēma ir skaidra. Par cik man nav vairs oriģinālā galva, tad aftermarketam (Pioneer) nav papildus barošana antenai. Līdz ar to, rādio īsti labi neķer.
Risinājums bildē no aux.lv

Tagad varēšu kādu pusgadu šīs lietiņas pavadāt mašīnā, kamēr atcerēšos par viņām un saņemšos ielikt.
Attēls
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Mar/16, 12:45

Beidzot atgādāti sen sarūpētie lietie diski
Attēls

Diskiem vajadzēs arī gumijas
Iegādājās Nankang ECO-2+
Laikam skaitās budžeta klases riepas, redzēs kā būs.
Pagaidām noliku garāžā pie diskiem. Virsū montēšu tik tad, kad atziema būs beigusies.

Attēls

Ieliktas citas lustras, jāsaregulē vēl un jācer, ka stars būs adekvāts. Stars pagaidām izskatijās aizdomīgs.

Salauzts pagrieziens priekšējais, jo itālis bija kaut ko ķīmiķojis, lai viņu nostiprinātu.

Aplasīts viens Passat, no kura noskrūvēti visādi sīkumi salonam, durvju slēdzējmehānismi.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Apr/02, 13:48

aae rakstīja:Passātam ir problēmas noķert rādio vilni ārpus Rīgas.
Pēc konsultācijām Jautājumu/Atbilžu topikā problēma ir skaidra. Par cik man nav vairs oriģinālā galva, tad aftermarketam (Pioneer) nav papildus barošana antenai. Līdz ar to, rādio īsti labi neķer.
Risinājums bildē no aux.lv

Tagad varēšu kādu pusgadu šīs lietiņas pavadāt mašīnā, kamēr atcerēšos par viņām un saņemšos ielikt.
Attēls

AUXā iegādātais brīnums ielodēts magnetolas vados.
Sākumā likās, ka būs baigi ok, bet nekā. Atkal tālāk no Rīgas neko neuztver.

Pašas antenas bieži atņirdas?
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt neticigaistoms » 2015/Apr/03, 0:01

vadi mēdz antenai nopūt...
Lietotāja avatars
neticigaistoms
 
Atbildes: 639
Pievienojies: 2007/Apr/13, 16:14

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Apr/03, 2:27

Pašā antenā vai kaut kur jumtā?
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Nākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi