VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Foruma lietotāju auto

Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt neticigaistoms » 2015/Apr/03, 10:48

Tur kur iet antena jumtā... Vismaz tā man viens auto elektriķis skaidroja par šiem b5...
Lietotāja avatars
neticigaistoms
 
Atbildes: 639
Pievienojies: 2007/Apr/13, 16:14

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt gedis82 » 2015/Apr/04, 0:17

Ir savienojums tai antenai virs aizmugurejā loga,pārbaudi to. Vai nu jā antenas pamatne jameklē jauna. AttēlsAttēls
Using yesterday's technology, to create tomorrow's problems, today.
Lietotāja avatars
gedis82
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 626
Pievienojies: 2011/Jan/20, 19:01
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Volvo XC 90
Dzinējs: 2,4 TDI AWD

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Apr/21, 11:10

Dīvainā kārtā, bet antena sāka strādāt. Iespējams veidojas nekontakts kaut kur aiz magnetolas. Vietas vadiem bija salīdzinoši maz.
Viduskonsole tā pat kaut kad būs jājauc nost un jāmaina, tad arī vadus sakārtos, lai viss tur smuki salien.


Brīvprātīgā piespiedu kārtā nedaudz brīvdienās padarbojāmies ap auto
223200
Šajā nedēļas nogalē atkal Passat atrāvās.
Izbeidzās ķēdes spriegotājs. Teorētiski vēl ar viņu varēja braukāt, bet man kaut kā patīk prātā uzburt interesantas ainiņas (pilnībā izbeidzas spriegotājs kaut kur Ludzas novadā, meža vidū u.t.t.), tāpēc 5dien pa galvu un pa kaklu meklējās informācija internetā un informācija par vajadzīgajām detaļām.
Noskaidroju, ka jauns OEM spriegotājs maksā 596 vai 606 eur. VW Moller pat nemācēja pateikt cik pie viņiem konkrēta detaļa maksā :D Pieņemu, ka vienkārši vienā cenā ir blīvīte arī klāt.
Jā, starp citu, tagad zinu, ka tam spriegotājam ir arī blīvīte.

OK, sākam stāstu.
5dien sagādāju kaudzi ar daļām - zobenes komplektu, aftermarket ķēdes spriegotāju, ķēdi, bukses, amīšu atsitējus. Skaidrs, ka nedēļas nogalē tiks darītas lietas ap auto, tad pēc fakta redzētu ko darīt - mainīt spriegotāju vai labot ritošo daļu.

5dien vakarā (naktī) nomērijām kompresiju. Skaidrs, nekāda baigā pasaka nav, bet galīgi kapi arī nav.
Attēls
Ko darīt?
Stutēt jaunas daļas uz šī paša motora
Stutēt jaunās daļas uz tāda paša, bet cita motora (kurš nebija pieejams tajā brīdī)
Jaunās daļas atdot atpakaļ veikalā un iepirkt 1.8t komplektu un pa dienu censties samest visu iekšā :D :D :D

6dien vakarā sākām jaukt. ~1800 bija zemais starts.
Attēls
Jāsaka, ka vecajam AELam galva izskatijās tīrāka

Purniņš nost
Attēls

Beidzot arī šis dzinējs tika pie koda
Attēls

6:00 no rīta bijām ieguvuši kastīti ar lietotām detaļām (var pieteikties).
Tur ietilpst.
Lieots, sūdīgs ķēdes spriegotājs
Lietota, sūdīga ķēde (pret jaunu ķēdi varētu būt ~6-10mm garāka)
Lietos zobsiksnas komplekts
Gan jau var atrast arī kokainus sadalenes blīvslēgus


Rezultāts, kas bija 6:00
Dzīvs ķēdes spriegotājs
Jauna ķēde
Jauns zobsiksnas komplekts
Slapjas bikses 3x
Uzlieta eļļa dzinējam


223366
Un pirmdienas vakarā arī šādus tādus sīkumus..

Eu! Saimniek! Kaut kas klauvē aizmugurē!

Attēls
Attēls
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2015/Okt/24, 13:37

Kā jau būsiet pamanījuši detaļu pirkšanas topikā, tad Passat bija nobeigusies augstspiediena šļauka, kas iet no stūres pastiprinātāja uz stūres reiku.
Šļauka suloja, ik pa brīdim līmenis nokritās. Kad līmenis bija pa zemu, uzreiz bija dzirdama hidraulikas skaņa. Momentā līmenis tika uzliets ar OEM šķidrumu.

Tagad šļauka ir nomainīta pret jaunu, līmenis pagaidām nekrīt (~140km nobraukti)
BET hidraulika ir sākusi dziedāt līdzi. Izteikti dzirdama pie zemiem apgriezieniem.
Kas varētu būt pie vainas? Pirmš šļaukas maiņas viņa nebija dzirdama, ja vien šķidrums bija līmenī.

Meistars ļoti akurāts un pedantisks, sistēma atgaisota. Jaunā šļauka pret veco 1:1.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2016/Jan/15, 9:11

Šorīt braucot uz darbu, parādijās jauna skaņa Passātam.
Pēc sajūtām un loģikas - stūres hidraulikas sistēma.
Dabā skaņa ir tik skaļa, ka pat ausīs griežas un cilvēki uz ielas uz tevi atskatās.
Jūtama arī neliela vibrācija uz stūri...
Likās, ka nedaudz pagrozot stūri, skaņa mainās/paliek nedaudz klusāka.
Hidraulikas šķidrums ir līmenī

Sūknis? Reika?
Braukt var?
Video ar skaņu šeit:
https://youtu.be/_NM6pguKg3Q
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt ajms » 2016/Jan/15, 11:49

aae rakstīja:Šorīt braucot uz darbu, parādijās jauna skaņa Passātam.
Pēc sajūtām un loģikas - stūres hidraulikas sistēma.
Dabā skaņa ir tik skaļa, ka pat ausīs griežas un cilvēki uz ielas uz tevi atskatās.
Jūtama arī neliela vibrācija uz stūri...
Likās, ka nedaudz pagrozot stūri, skaņa mainās/paliek nedaudz klusāka.
Hidraulikas šķidrums ir līmenī

Sūknis? Reika?
Braukt var?
Video ar skaņu šeit:
https://youtu.be/_NM6pguKg3Q


Izklausās pēc sūkņa.Bez eļļas brauci un sūknim daudz nevajag,lai tas nobeigtos.Varbūt sakritība,ka sūknis jau nobeidzās.Braukt nevar ,JO,sūknī var rasties vai ir jau radušās metāla skaidas.Un ja ir skaidas ,tad reāli mainīsi visu.No tam praktiski vaļā nevar tikt.Reikas remonts,jaunas trubas,pats par sevi jauns sūknis.

ps šō savu problēmu vajag rakstīt citā topic,tas nav saistīts ar Ivara passat ;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2016/Jan/15, 12:01

Nav braukts ar sūkni bez hidraulikas šķidruma eļļas.
Kad suloja hidraulikas šļauka (reika/sūknis), tiklīdz līmenis nokritās, tā tika uzliets ar OEM šķidrumu. Maksimāli zem līmeņa ir bijis uz iedarbināšanas brīdi.

Un kāpēc tas nav saistīts ar Ivara Passat, ja es esmu Ivars un tas ir mans Passat?

Jā, neliela piebilde. Tukšgaitā skaņa nav, vismaz cik paspēju saprast atbraucot no Vanšu tilta centra puses līdz Spicei.
Braucot skaņa arī nav visu laiku, bet periodiski parādās un pazūd.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2016/Jan/15, 14:45

Lai noņemtu/uzliktu sūkni - purns jābīda malā? Vai caur augšu/apakšu var viņu nomainīt?

Šovakar laikam likšu jaunu BOSCH sūkni..
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt raimiz » 2016/Jan/15, 15:45

Tik parliecinies ka sistema jau nav kadas skaidas ieksha, savadak jaunajam suknim muzs bus baigi iss.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Ivara VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt ajms » 2016/Jan/15, 15:48

ieraksti iekavās niku ,tad būs saprotams ;)
Var nomainīt neņemot bamperi nost.
Liesi eļļu nost ,lej kadā tīrā traukā,lai pēc tam var redzet nosēdumus ,ir/nav skaidas.
Skaidas var rasties ne tikkai ,ka pabrauc ar sausu,bet arī ,ja ir skaņa sūknim ir,tatad tam ir kāds bojājums.
Tie ,kuri brauc ar gaudojosiem sūkņiem ,50/50 ir iespāja dabūt skaidas.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2016/Jan/15, 15:57

Nosaukumu izlaboju. Kopēju info no cita foruma (speedgang.lv), tur esmu kā Ivars.
Šeit jau miljons gadus kā aae, veidojot topiku palaidu garām šo faktu.

Paldies par info!
Eļļu, protams, noliešu tīrā traukā. Pašam interesē.
Reikai arī jau gandrīz esmu sabriedis - 200 eur ar kapeikām.
Vēl jo projām nebiju ticis galā ar hidraulikas dziedāšanu, kas parādijās pēc augstspiediena šļaukas (sūknis/reika) maiņas.
Teica, ka pilnīgi visiem pēc aftermarket šļaukas (JP grupa) maiņas dziedot hidraulika. Es vēl cerības lieku, ka vainīga varētu būt skrūve, kas nāk bandžo (laikam tā viņu pareizi sauc) savienojumā. To uzsūtīju Moller jaunu, bet būs tik pirmdien uz vietas.

Pagaidām par sūkņiem ir divi varianti - Bosch (vecais sūknis jādod atpakaļ) un Elstock (veco sūkni varu izpreperēt un atpakaļ nav jādod).

Tīri intereses pēc, vairāk sliecos uz Elstock, lai varētu ielīst vecajam sūknim vēderā.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2016/Jan/25, 14:41

Tā, informācijas atjaunošana.
Stūres hidraulikā viss kārtībā. Izrādās, ka šo skaņu taisīja ķīlējošs priekšējais suports.
Finālā jauns suports (rūpnieciski atjaunots) ķīlējošā vietā, jaunas vadīklas abās pusēs + remokomplekti.
Pagaidām skaņa pazudusi, bet nobraukti tik pārsimts km kopš remontdarbiem.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Re: Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt mist » 2016/Jan/25, 15:59

aae rakstīja:Tā, informācijas atjaunošana.
Stūres hidraulikā viss kārtībā. Izrādās, ka šo skaņu taisīja ķīlējošs priekšējais suports.
Finālā jauns suports (rūpnieciski atjaunots) ķīlējošā vietā, jaunas vadīklas abās pusēs + remokomplekti.
Pagaidām skaņa pazudusi, bet nobraukti tik pārsimts km kopš remontdarbiem.

:naac: es tāpat savulaik nomainīju visas 4 augšējās ķegas... izrādījās kalotkas grab :esmu_lol: :krajejs_var: nomainīju tās atsperes un nu jau cik gadus braucu! :D
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Ivara (aae) VW Passat B5 1.8 20V ADR '98

Atbildēt aae » 2016/Mai/09, 13:41

Liekam jaunu bildi iekšā
Attēls
264669
Vecais dzinējs ārā, jaunais iekšā. Tagad ADR vietā tur mājo AEB ar gandrīz ticamu 227k km OEM nobraukumu.
Vecajam vārstu vāks nost, sadalenes ārā, jaunajam iekšā.
Īsumā tā - tagad ir 1.8T ar ADR sadalenēm un custom made izplūdes sākumu, ko būs jāpārtaisa.
Iesākām lietas darīt 06.05. ~18:00 laikam.
Pirmais starts bija 07.05.2016. plkst 5:18, mājās aizbraucu ~16:30. Kopā ~40 negulētas stundas.
Bildes un sīkāks apraksts būs vēlāk

Sen jau gribējās 1.8T, bet dzīve parādīja savu.
~mēnesi atpakaļ mainīju kārbu, liku no 1.8T, jo tā ir garāka (~2600 apgriezieni uz 100km/h iepriekšējo 3000 vietā)
Pie kārbas maiņas pamanīju, ka tosola tvertne ir ar biezpienu - galvas blīve.

Uzmetot ātro aptauju par dzinēju cenām, sapratu, ka vienkāršāk ir paņemt donoru pilnā komplektā. Gan dēļ cenas, gan dēļ tā, lai nebūtu jāskraida nakts vidū pēc visādiem trūkstošiem sīkumiem pakaļ.
speedgang.lv
Lietotāja avatars
aae
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2010/Apr/08, 16:43
Braucu ar: Passat
Dzinējs: AEB

Iepriekšējais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi