Danke shcōn !
Aprāts tiešām labs, skatīsies vai būs tas sniegs brīvdienās un varēs patestēt 4x4, uz grantenes vai asfalta ratus plēst nu galīgi negribas
Šim passat modelim kā saprotu ir adaptīvais 4x4 režīms t.i aizmugure pieslēdzas tikai tad ja priekša zaudē saķeri (?), žēl protams, bet nu iespējams tad degvielas patēriņš būtu vēl lielāks
tagadējais atbilst rūpnīcas datiem, cik pabūros pa lietotāja rokasgrāmatu (fraču val.
)
Pilsēta ~ 10, L, šoseja ~ 7, L
Kāja nav īpaši smaga, be tā kā auto nupat iegādāts, gribas jau tāpat smagāk uzlikt pēdu
Kā faktori šā auto iegādei tika vērtēti ietilpība, vizuālais un tehniskais stāvoklis, kā arī obligāti ādas salons un klimata kontrole, jo esmu vairākus gadus braucis ar drēbes salonu - nu negribu - bieži gadās nosmērēties (putekļi utt.) un kad vajag kaut kur fiksi aizlaist, slinkums pārģērbties
Iepriekšējais auto vispār bija ļerkata VW MK2 1,8 benzīns
bet nu arī mīļš auto bija, neesmu gan vēl pārdevis / atdevis bet nu sagura pēdējā gada laikā dikti un tika nolemts, ka jāiet uz pilnu banku pēc komforta un ietilpības