Tā kā senjau gribējās corrado, un pasāts bij mazliet apnicis ar savu dumpīgo raksturu, ka pēc katras gāzēšanas reizes kautkas salūzt, tāpēc skrūvējot pasātu, ar vienu aci meklēju corrado bundžu.
Tā vienu dienu uzgāju sludinājumu, kur pārdod pliku bundžu, nākamā dienā braucu apskatīt un sarunāju visu auto, bez motora un hadenes.
Piektdienā 13. datumā auto tika pārrakstīts uz mana vārda un svētdien vakarā attransportēts uz darbnīcām, pirmdien vēlreiz cītīgi viss izložņāts un izpētīts.
Darba diezgan daudz, jo gan vados ir gateris, gan salonā, gan vizuāli kādi defektiņi ir un krāsai arī daži kasjaki, bet tā kā bundža ir ļoti labā stāvoklī, tas ir stimuls nenolaizt to pa burbuli, bet lēnu garu, nesteidzoties sačubināt.
Kādreiz šis auto ir bijis labi uztaisīts, bet tad dzīvojoties pa rokām tika nolaizts līdz pēdējam. Kādreiz ir bijis G60 ar turbīnu, bet tagad pustukšīts.
Daži plusi, mīnusi un kas jādara
+laba bundža
+taisna, nemetināta grīda
+ 2 durvis un 4 sēdvietas
+el. logi, un el, spoguļi
+strādā spoilerīts
+audī durvju ručkas
Mīnusi kas jāsalabo:
-nav motors,kārba, hadene
-vados gateris
-salons vai nu jāsadedzina vai jaizmazgā
-priekšā ir mk3 golfa sēdekļi kas ir pa augstu
-lūka mazliet čakarē prātu
-stiklšķiedras priekšas bamperis
-vizuāli defekti, gan skrāpītes, gan maza buktītes
-slikts krāsojums, motortelpa nav nokrāsota
-plaisa priekšējā stiklā
Darba daudz, bet man laiks pa vakariem arī ir.
Te jau noņēmu sliekšņus, lai apskatītu kas ar grīdu, biju patīkami pārsteigts, kas viss ir daudzmaz ok,
pēctam svinīgi nomazgāju.
Links uz iepriekšējā saimnieka foto:
http://foto3.inbox.lv/andrisstabins/17-11-2013/DSCF0030-1.jpgP.S. šīs nebūs zibenīgais projekts, bet te tiks darīts tad kad būs laiks un iedvesma