baigais klusuMs @vwm pēdējā laikā
atceros, kaD visi bija aktīvi, pie spices notika mīti utt.
anyway- tā kā sencis pārkāpa uz 07.gada sanfa fe, sharan sāka skumt pie sētas nelietots.
tā kā nesen uzsāku lietotu auto rez.daļu tirdzniecību (tautā saukts par šortu), šarix dabūja pasvīst. vedām ķieģeļu, cementus u.c. smagus, lielus mēslsus. tad sanāca atdzīt DIVUS 08. sharanus ar 1.9 TDI. un šis tas ticis arī sharanam.
kopš šarix mūsu īpašumā noripoti ~130 000 km, kas noticis pa šiem pieciem gadiem? [drīzāk, kas nav]
-ģenerators restaurēts
-n-tās stabilzatora atsaites un vid.bukses
-viens balsta šarnīrs L pusē
-abi P amīši (sex ir atlaist to augšējo uzgriezni);
-tievā spiediena kondiškas triba uz pakaļas pečku nomainīta;
-pakaļējie suporti. nereti pēc ziemas nākas pārjaukt, jo sākt ķīlēt;
-karājošais gultnis. [starp citu - jaunu var nopirkt tikai CHINA - bēdīgi]
-webasto (dārgs, prieks, bet arī tā sataisīta - jauns ECU, sūknis.. karoče webasto centrā atstāts ap 500EUR);
-divreiz aizmugurē lūzušas pa atsperēm. nogurumlūzumi abos gadījumos. krāsa noiet un sākas process
pats labākais, ka man patīk, joprojām sprauslām 013 grupā rādijumi līdz 0.5
galva sadilusi, sprauslas var izņemt ar rokām [piedarbinot izsit zilu dūmu mākoni]. NOBRAUKUMS AR ORIĢINĀLO KĀRBU, MOTORU kkās virs 650 000 km.
pagaidām sharix savests ideālā tehniskā kārtībā. vizuālais sāk pieklibot, bet arī tas nav nekas traks, jo sapuvis nav un izskatās, ka vēl netaisās
dūmo a**enna, bet uz priekšu arī iet labi. nesen uzlikām jaunu MAF, jo nebija apakšu, tagad viss ok.
PIEMINĒŠU, KA AUTO JOPROJĀM IR JONIX ČIPS (ap 150 z/s). UN TAS JOPROJĀM IET TĀ, KĀ TAM JĀIET!
te šodienas bildes ar nesen uzliktajiem 08.gada sharan diskiem un 215/60 gumiju