VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Foruma lietotāju auto

Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt OZons » 2013/Jūl/23, 0:10

Šī būs kā maza dienasgrāmata,atskaite pašam priekš sevis par paveikto un vēl darāmo.

Sakarā ar to, ka manam konstruktoram sāka savākties diezgan daudz dažādu sīkumu un knifu, ko vajadzētu labot,pielabot vai uzlabot, bet nevar to paveikt,jo vajag braukt ikdienā uz darbu, kā arī vnk gribējās svaigāku dibenvizināmo,kuru nevajadzētu skrūvēt katru dienu, vai arī braucot domāt, par to, kas atkal var notikt vecam auto, tāpēc palēnām radās doma, veco atstāt paskrūvēšanai un gāzšanai, bet ikdienā pārvietoties ar kko labāku. Palēnām apskatot vietējo piedāvājumu, ierobežotā budžeta dēļ, kautkā nejauši nonācu pie domas par b5 pasātu, laikam, jo jau 3 b3 ir bijuši, viens b5 anglis donors, tāpēc izlēmu ka varētu pamēģināt pavizināties ar tādu. Skatījos dažādus variantus, bet tomēr bija arī savi kritēriji -pieņemama cena, var būt ar defektu;sedans,;1.8t vai kāds no lielajiem motoriem,max pilna komplektācija.
Tā vienu dienu uzdūros ss.lv sludinājumam par šo skaistuli,kurš bija ar labu gadu, sedans,sudrabs, labu komplektāciju, nereāli mazu nobraukumu un normālu cenu motora defekta dēļ.
BET automāts, bet parunājot ar kolēģiem, kā arī ikdienā bakstoties pa sastrēgumiem,izdomāju ka varētu pamēģināt pabraukt ar automātu, jo ir apnikusi štepselēšanās.
Aizbraucu,apskatīju,iepatikās, nakamjā dienā braucu pārrakstīt un savākt.
Te nu viņs ir!
Vācu amerikānis, tagad nujau ar angļa sirdi! :D

Attēls
Attēls
Attēls

Tātad: 2000g, sedans, sudrabs,1.8 20vt Tiptronic automāts, velūrs,kondicionieris,lūka,elektriskie logi, bākas un bagāžnieka atvēršana jau durvīs,tā kā kā b5.5, borta kompis, un nestrādājoš motors :mhihi:

Pirku no sievietes, kurai dēls šo māšinu 2006gadā iestiepa no štatiem, mazliet dauzītu, visu saveda kārtība un atdeva mātei braukāt, kura gadā,pa rīgas centru nenobrauca vairāk par 10t km, tāpēc uz paneļa ir 162t km un daudz sīku skrāpējumu pa bamperiem :shura:
Tante auto vēsturi neslēpa,visu izstātīja, parādīja visādus čekus utt, ka pat noticēju,
vēlāk caur moller auto sanāca pārbaudīt nobraukumu štatos,līdz auto sasišanai- viss sakrita.
Izložņāju no visiem galiem, protams, labi meklējot var atrast kur un kas bijis,ja zin vēsturi, bet tā viss sataisīts godam, un turās, pa šiem gadiem nekaādi defekti nav izlīduši.

Cena bija lejā,jo bij noklapējis motors, tante bij braukusi, viņai laiku pa laikam te iedegusies,te pazudusi ēlļas lampiņa, izbraukāja visādus servisus un diagnostikas, bet tur tik mainija spiediena devēju un laida tālāk braukt, līdz vienā reizē motors noslāpa, un nevarēja pielaist. tā nu galīgi izmisusi izlēma pārdot.
Kād skatījos, tad redzēju, ka motors ir vecā tipa un tādu nebūs grūti atrast, tāpēc izlēmu ka jāmēģina! Domāts darīts, nākamā vakarā auto jau darbnīcās.
Protams miera nav, un gribās zināt cik lielu kaķi maisā esmu nopircis, tāpēc darba dienas beigās, auto iekšā un sākas preparēšanas process.

Attēls

sākumā neiet tik raiti,jo vēl nebij nācies tādu jaukt, bet vēlāk jau fiksi viss notiek.
Kāds mirklis un motors laukā!

Attēls

Un protams seko pirmais stienis!
Pārbaudot turbīnas auksto galu, ievēroju ka ir lufte, bet cerēju ka varēs vēl kādu laiku braukt, bet kad noņēmu turbīnu, smagi aplauzos, tāpat kā to bija izdarījusi turbīnas ass!

Attēls

Tad arī tapa skaidrs, kāpēc noklapēja motors,un kāpēc nebij eļļas spiediena, jo viss viņs palika kūlerī un trubās,no kurām lija eļļa vnk nejēgā!

Ok, turbīnu metam stūrī kā eksponātu, jaucu motoru vaļā, noķidāju visu lieko, griežu uz glavas un dzirdu kkas iekā noklaudz, atjaucu karteri, protams, stienis, bet tād sko jau gaidīju - aprauta,uzcepta, brutāli iznīcināta šāle un bloks!

Attēls

Neko darīt, biju rēķinājies tikai uz bloku, vai motoru, be tnu tagad būs gan bloks, gan turbo, bēdīgs visu novācu un dodos mājās, lai paķertu stieni numur 3 un 4! :mhihi:
Jo automātam ir savādāks kloķvārpstas gals, līdz ar to manuāla kloķvārpsta-motors neder, un automātu ir ļoti maz, un visi pēc ziemas ir izpirkti! #-o

Tādejādi, pagāja kāds laiciņs, kamēr izzvanīju visus Latvijas šrotus un beigās atradu automāta motoru no a6, angļa, ar atkal neticami mazu nobraukumu :roll:

Pārdevu diskus, un kaudzi ar visādiem citiem loriņiem kas bija paredzēti b3, un devos šoppingā uz Siguldas pusi, no sākuma ieķēru motoru, kuru speciāl izcēla no nesen ievesta a6, un nobraukums tiešām reāls, balstoties uz visa auto stāvokli, plus vēl daudz jaunu lietu virsū- ūdenssūknis, zobsiksna,spriegotājs un Turbo :twisted:
No sākuma atvedu motoru mājās, izjaucu pa reizinātājiem un biju laimīgāks, jo dilums ļooooti minimāls, un tādas šāles pat kauns būtu aiztikt, bet ja jau izjaukts, tad vairs neko, tik mieru nedeva pilnīgi jauna Turbo, pa 110ls. :twisted:
Pēc pāris dienām saņēmu avansu, un devos pakāl tai, līdzi ieķerto N75 un vēl dažus loriņus.
Tā arī mēneša vidū pirkumi beidzās, sākās ilgs tīrīšanas un pucēšanas proces.
Tika samazgāts, satirīts bloks, galva, saslīpēti vārsti, samainītas gumijiņas.

Attēls

Pēctam blokam tika iegādātas šāles, satīrīti virzuļi un salikta apakša:
Attēls

Un tad arī panesās- jaunas blīves, blīvslēgi,siksna, rullīši un citas izvirtības.
Kad viss sapirkts, sākās nervus kutinošais kopā likšanas process, jo vienreiz bija nelaba pieredze ar nolūzušu galavas skrūvi kolēģa auto, tāpēc šim sapirku visu jaunu!
Bet liekot kopā, velkot 4galavs skrūvi ar pirmajiem 90 grādiem, KNIKŠ un mugura slapja, izrādās,salūza spectūls-atslēga galvas skrūvju vilkšanai, pusstunda, atlikusī daļa no skrūves izurķēta, bet tā kā ir 7ienas vakars, viss process ir beidzies! Nestrādājiet Svētdienās!
Kad dabūta jauna atslēga, ar vēlslapjāku muguru savilktas skrūves, un tādjau pārējais ir sīkumi!

Attēls
Attēls

Tā kā viss tika darīts pa zolīdo un gribās, lai ir uz ilgu laiku, tātad tiek mainīts viss,ko vajag un nevajag mainīt, un tā arī izdomāju ka jānomaina kārbas blīvslēgs, uz ieejošo asi kārbā, no hidroakumulatora.
Izrāvu ārā un stienis Nr 5! Izrādās ka tas ir specifisks blīvslēgs, dabūjams kā oriģināldetaļa tikai, BAP piedāvā pēc 2nedēļām, bet man vajag pēc 2 dienām, jo ir 3iena un nogale ir ieplānota Motora iecelšanai! Kā arī vecajam auto jau ir beigusies skate, tā ka spiediens ir no visām pusēm! :mrgreen:

Caur Moller tiek dabūts īstais kods un uzsūtīts, drebošu sirdi sagaidīts zvans 5ienas pēcpusdienā, ka blīvslēgs ir ieradies! =D> Paldies par operatīvo darbību!
Aizcilpoju pakaļ un ātri atpakaļ, jo tā ir vienīgā lieta,kas bremzē visu pasākumu!

Un 5ienas vakars var sākties!
Ievedu pasātu darbnīcās, jo iestumt vairāk nevarēja, bremžu diski nejēgā aprūsējuši!
Sakārtoju visu, iesitu blīvslēgu un sāku motora ievadīšanas procesu!

Attēls

Dabūju vietā, sazīmēju skrūvēs, un pieķēru, jo daudz laika prasa atcerēties un atrast īstās lietas, ja tas viss tika darīts pirms 3 mēnešiem :mrgreen:
Kamēr ar visiem sīkumiem, pusnakts jau klāt, turpināju nākamjā dienā.
Viss samazgāts, satīrīts un pielikts rūpīgi atpakaļ!

Attēls

Uzkrāmēts radiators un Pirmais rūciens! Rūc!

Attēls

Uzsita zilu dūmu, patarkšķēja,paklabēja, bet uzsila un apklusa visi liekie trokšņi!
Uzreiz tika izlaista eļļa un noskrūvēts filtrs, saliets viss svaigs!

Uzliekot kondicioniera sūknim siksnu, sapratu,ka jāmaina spiregotājgultnis, jo tas ir skaļāks par visu, be tnu auto sāka atdzīvoties,daudz sīkumu savests kārtībā- visādi turētāji vadiem, saskrūvēts saplēstais bamperis utt utt,
Salieti visi šķidrumi, samainīta eļļa kārbā, un pirmais testdraivs ap darbnīcām! Mute melna un smaida! :wink:

Attēls

Protams bremzes vēl piestrādājās, pats vēl mācos braukt, tāpēc 1ienos nakti dodos uz tuvējo benzīntanku uztankoties, bet jau patīk! :twisted:
Kamēr visu novācu, sakārtoju, 2nakti, dodos uz statoilu, jo vajag numura palikni, lai var pieskrūvēt numuru, un tad pa taisno uz Rīgu, mazo piebraukšanas apli, un tā 5os no rīta ar smaidu uz lūpām varēju mierīgi aizmigt pēc 3mēnešiem! :mrgreen:

Protams ir daudz visādu sīku knifu un mazu defektu kas laika gaitā jaizķersta un jāsakārto, bet to laika gaitā, nevar visu vienā diena!

Kopumā, epopeja gara, bet daudzkas jauns uzzināts par 20vt motoriem, un gala rezultātā tikts pie pagaidām sakarīga auto, ar kuru patīk pārvietoties!

Tuvākā laika vai gada plānā:
-savest kārtībā bremzes un ritošo
-lielumu elektrības pigoru sakārtot
-sēdinājums un diski
-reste bez zīmes
-sakārtot vizuālo
-maģis kurš ķer visas frekvences :naac:
-varbūt čipošana vai kkadas citas izvirtības :mrgreen:

Attēls
Attēls

P.S.- visi procesi tika iemūžināti ar vecu solenoīdu, labas bildes būs vēlāk!
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt DPalace » 2013/Jūl/23, 0:28

Kā velk?, salīdzinot ar b3 (tīri uz masas viedokļa), jo b5 pohodu pēc papīriem pat sedans ir smagāks par b3 universāli.

Protams komforts lielāks (sencim alternatīva b5- audi a4). Labu veiksmi izturīgus ričagus un svētā dieva vārdā lūdzu nepaliec par automātistu-aunu, par kādu kļuva sencis, pa 3 gadiem jau 5 vai 6 miroņgalvas nomainītas- gāzes strādā kā tumblers On/Off, nav svarīgi vai stūre taisni vai sagriezta līdz galam un mironenes lido viena aiz otras, un pārmācīt vairs nevar :esmu_lol: :esmu_lol: :esmu_lol: , BET vismaz ja parēkt gribas iesēdini manuālajā sadzeries sirdsdropes un mauc ceļā 1. robā 5Krpm "kāpēc ātrumi nepārslēdzas?? " :emo: :emo:


P.S ja tirgosi savu motoru piesakos rindā jau laicīgi :D (no b3).
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt OZons » 2013/Jūl/23, 0:32

Nezinu, pagaidām notiek piebraukšanas process saudzīgā režīmā,
bet sajūtas ir labas, velk labi, griezi jūt, bet to manīs ar laiku.

šim auto primārais mērķis ir ērti pārvietoties no punkta A uz punktu B! tāpēc viss tika atstāts oriģināls, pat katalizators, izpūtējs utt,

jo man pietiek ar vienu cietu un skaļu auto, ar kuru pārbraukt pāri pus Latvijai ir normāls pasākums :mrgreen:

Tu jau esi kāds 3. rindā :mrgreen:
Bet pagaidām nav plānos jaukt laukā to auto! :wink:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt kosmoss19 » 2013/Jūl/23, 6:13

Nesprotu šito pigorus nopek jaunu motoru un jauc vaļā. Priekškam, jau jau strādā? Savu 1.8 ar izņemu bet jauktāra nedomaju, likšu pa tiešo iekša, jo pec 7 gadiem piešķīlās pa pirmo un kaut cik rūca :D
VW Golf II 1.8AT '89
VW Golf III 1.9D '94
ex VW Passat B3 1.8i '88
VW Caddy 1998 Kasten 1.4 AEX [Projekts][Iesaldēts]
Lietotāja avatars
kosmoss19
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1046
Pievienojies: 2009/Mai/20, 16:06
Atrašanās vieta: Pienava, Latvija
Braucu ar: VW Golf Mk2
Dzinējs: 1.8 mono + AT

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt androns » 2013/Jūl/23, 7:19

kosmoss19 rakstīja:Nesprotu šito pigorus nopek jaunu motoru un jauc vaļā. Priekškam, jau jau strādā? Savu 1.8 ar izņemu bet jauktāra nedomaju, likšu pa tiešo iekša, jo pec 7 gadiem piešķīlās pa pirmo un kaut cik rūca :D


Jaunu motoru viņš toč nenopirka. Un ja būtu nopircis jaunu, tad arī vaļā nejauktu.

Nākamreiz DOMĀ pirms spied pogu "Apstiprināt" rakstot atbildi kaut kam.
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt OZons » 2013/Jūl/23, 8:08

1.- jauns motors-Longbloks(bloks+galva) maksā pāri 1500 LS
2.- Nesaprotu tos, kas nopērk un uzreiz ieliek, un tikai pēctam mainika blīvslēgus un siksnas, jo uz galda/stendā to visu vieglāk izdarīt,jo tu nevari zināt kas viņam iekšā,varbūt aizrūsējis viss, es reizi uz tāda grābekļa uzkāpu- nopirku,ieliku, brucu un nobruka, tad dabūju tāvaitā visu jaukt ārā, un papildus celt turp šurp- kam vajag dubulto darbu!
3.- sapucēts un satīrīts motors strādā daudz smukāk un vienmērīgāk! jo pa gadiem blīvslēgi sakalst, veidojas uzdedži un gredzeni iesēžas, ja jau ir iespēja, tad visu izpucē un miers,
4.- tas nav mans pirmais motors, tā ka es zinu ko daru un ko nē! jo arī ikdienā strādāju ar dzelžiem, tā kā...
5.- man jau 2 zobsiksnas stāv rezervē, lai varētu ieslānīt Kosam :naac:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt Face » 2013/Jūl/23, 8:14

Apsveicu!
Bremzēm visdrīzāk vadīklas vajas iztīrīt saeļļot, tad vajadzētu visam būt labi.
Face
 
Atbildes: 454
Pievienojies: 2006/Nov/10, 20:04
Braucu ar: Passat B5, MB VITO 111 CDI
Dzinējs: 1.9 TDI, 2.2 CDI

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt OZons » 2013/Jūl/23, 8:15

Face rakstīja:Apsveicu!
Bremzēm visdrīzāk vadīklas vajas iztīrīt saeļļot, tad vajadzētu visam būt labi.

Līdz tam vēl tikšu, bet diski un kluči stabīli tiks mainīti, tad arī visu to pie pie vienas reizes
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt LaXay » 2013/Jūl/23, 15:13

Malacis.. Tad beidzot tas dzelzis ir izbraucis apli! :) =D>
4dien, ja sanāks, tad būšu.. gribu apskatīt! :)
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt kosmoss19 » 2013/Jūl/23, 21:25

OZons rakstīja:1.- jauns motors-Longbloks(bloks+galva) maksā pāri 1500 LS
2.- Nesaprotu tos, kas nopērk un uzreiz ieliek, un tikai pēctam mainika blīvslēgus un siksnas, jo uz galda/stendā to visu vieglāk izdarīt,jo tu nevari zināt kas viņam iekšā,varbūt aizrūsējis viss, es reizi uz tāda grābekļa uzkāpu- nopirku,ieliku, brucu un nobruka, tad dabūju tāvaitā visu jaukt ārā, un papildus celt turp šurp- kam vajag dubulto darbu!
3.- sapucēts un satīrīts motors strādā daudz smukāk un vienmērīgāk! jo pa gadiem blīvslēgi sakalst, veidojas uzdedži un gredzeni iesēžas, ja jau ir iespēja, tad visu izpucē un miers,
4.- tas nav mans pirmais motors, tā ka es zinu ko daru un ko nē! jo arī ikdienā strādāju ar dzelžiem, tā kā...
5.- man jau 2 zobsiksnas stāv rezervē, lai varētu ieslānīt Kosam :naac:

1.Nebiju jau domājis burtiski "jauns"
2.Nekad neko no šī nebija vajadzība mainīt, jo tāpat gāja. Savam pirmajam mk2 ar saliku 1.3 motoru no gabaliem, nenopērkot nevienu jaunu blīvīti vai siksnu. Nogaja pāri 15k pa gadu, talāk nezinu varbūt gāja vēl :naac:
3. Mutere sam eskortam servisā "izpucēja", nepamanīju atšķirību pirms un pēc. Rezultāts nauda vējā #-o

Ko vēl piebildīšu man nopirkt jaunu motoru lētāk nekā kaut ko mainīt esošajā, kad noklapēs iemetīšu nākošo :wink:
VW Golf II 1.8AT '89
VW Golf III 1.9D '94
ex VW Passat B3 1.8i '88
VW Caddy 1998 Kasten 1.4 AEX [Projekts][Iesaldēts]
Lietotāja avatars
kosmoss19
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1046
Pievienojies: 2009/Mai/20, 16:06
Atrašanās vieta: Pienava, Latvija
Braucu ar: VW Golf Mk2
Dzinējs: 1.8 mono + AT

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt LaXay » 2013/Jūl/23, 22:18

Aii kosmoss..
Nejauc lietas..
Ja taisi priekš sevis ar prātu, tad darīsi visu uz 100%. Takā tu - ķap ļap saliec un arī kādu brīdi parūc, tad tev tas skaitās, ka esi sasniedzis to ko vēlējies. :emo: OZons šito pacēla, lai ilgtemiņā aizmirstu par kaudzi problēmām un nebēs liekas galvas sāpes.

Servisā es TEV arī noplēstu kaudzi naudas un tu smaidīdams aizbrauktu :esmu_lol:
Ne vienmēr jutīsi baigo atšķirību, bet toties motors ilgāk kalpos! :)
Bet nu tas ir jāsaprot! #-o
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt mixx » 2013/Jūl/23, 22:58

Labs darbiņš paveikts!
Lai labi ripo 8)

p.s. par tēmu vajag visu sadarīt vai nevajag kamēr motors ir ārā - viennozīmīgi vajag, bet to saprot tikai tie kas plāno ilgi ar auto braukt...
Lietotāja avatars
mixx
 
Atbildes: 1793
Pievienojies: 2004/Jūl/19, 17:11
Atrašanās vieta: LV
Braucu ar: polo
Dzinējs: 16v

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt OZons » 2013/Jūl/24, 0:20

nočekoju kļūdas- 2 gab- abs devējs; atgāzu recirkulācija (laikam tāpēc ka daļa noglušīta);
vairāk nekā īpaša.

pajaucu labās puses durvis- ar centrālo neslēdzas ne ciet ne vaļā, laikam nomirusi slēdzene, bet vizuāli nekur defektus neredzēja,
aizmugurē tumbiņa pirms kāda laika skanēja, šodien atkal neskan, būs vēlāk jāpatestē kas tur ir.

patīrīju salonu- aizmirsies ka tīrīt velūru, kurā pieķērušās visādas pūkas no apģērba,
bet nu laiciņu pacīnoties ar putekļusūcēju un patīrot paneli, paverās patīkamāks skats :)
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt Face » 2013/Jūl/24, 9:30

OZons rakstīja:nočekoju kļūdas- 2 gab- abs devējs; atgāzu recirkulācija (laikam tāpēc ka daļa noglušīta);
vairāk nekā īpaša.

pajaucu labās puses durvis- ar centrālo neslēdzas ne ciet ne vaļā, laikam nomirusi slēdzene, bet vizuāli nekur defektus neredzēja,
aizmugurē tumbiņa pirms kāda laika skanēja, šodien atkal neskan, būs vēlāk jāpatestē kas tur ir.


patīrīju salonu- aizmirsies ka tīrīt velūru, kurā pieķērušās visādas pūkas no apģērba,
bet nu laiciņu pacīnoties ar putekļusūcēju un patīrot paneli, paverās patīkamāks skats :)

Kad izjauksi pilnībā slēdzeni, pasties zem lupas lodējumus uz plates. Es tā vienreiz 2x dabūju jaukt. Izjaucu, salaboju mikroslēdzi, bet tos lodējumus tik ar aci apskatīju. Saliku kopā, bet nestrādā centrālā atkal. Jaucu ārā atkal, tā kā to darīju otreiz pie lielākiem mīnusiem (-8 ārā bija), ienesot iekšā un izjaucot ārā slēdzeni, pamanīju, ka tomēr tie lodējumi ir atplīsuši, plaisas starp kontaktu un alvu.
A tumba var neskanēt, jo durvīs gumijā, tur kur locījuma vieta, var būt pārlūzis kāds vads.
Face
 
Atbildes: 454
Pievienojies: 2006/Nov/10, 20:04
Braucu ar: Passat B5, MB VITO 111 CDI
Dzinējs: 1.9 TDI, 2.2 CDI

Re: Passat B5 1.8 20VT Dailywagens

Atbildēt tower9 » 2013/Jūl/24, 9:54

Apsveicu! Labs darbiņš padarīts, lai labi kalpo!
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Nākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi