kādu laiku braukts, un braukts,
izieta skate ar pirmo, uzliktas ziemas riepas,
BET
vasarā tika novērota tāda lieta, ka eļļas spiediens nebija tāds kā gribējās, bet nebija laika pieslēgties problēmai,
pagājušajā nogalē velkot uz laukiem, strauji atmetoties iedegās eļļas lampiņa, nometot mierā, visu nočekojot, iestartējot, atkal viss iet, nekādu lieku trokšņu,
tika secināts, ka eļļa pazūd tajā apgriezienu diapazonā, kad visvairāk motors darbojas- tb 1800-2200 rpm,kad ir karsta un strauji atmetas, tātad sadilis sūkņa spiediena regulators,
domāts darīts, nopikts jauns febi sūknis, samērīts ka vecajam spiediens galīgi slikts, un ieinstalēts jauns, ar jaunu eļļu un filtru,
un re, spiediens atgriezies, tāds pilnīgs un patīkams,
noripoti pirmie 600km ar jauno sūkni, ir labāk,
izārdot veco, atklājās, ka sūcsiets aizaudzis ar uzdedžu kristāliem, ka izskalojušies no motora, un spiediena regulators arī mazliet kustās korpusā, kas arī bija pie vainas, jo laida garām karsto eļļu,
tātad mācība zināma- veciem motoriem, vajag jaunus eļļas sūkņus
p.s. bilžu no procesa nav, jo bija jāsteidzās, bet nekas traks un sarežģīts nav