Kādu laiku jau cītīgi sekoju līdzi forumā notiekošjam un uzzinu daudz ko jaunu par sev interesējošo tēmu-TDi un jaudas palielināšanu.
Lai gan kad reģistrējos šajā forumā mans brīvais laiks, entuzasms un liela daļa līdzekļu tika guldīta pavisam citā virzienā nevis TDI Pāris bildes
Auto pirms e30
Bet ikdienā un visnotaļ bez etuzasma pārvietojos ar šo mk3 1.9d
Forumā piereģistrējos,jo golfam uz TA vajadzēja pāris štruntus-priekšējo vienu lukturi un ne hidro stūres reiku un laikam vēl kaut ko. Un tā pat palasot,ko vīri runā mute palika vaļā...ka 1z uzliekot 0,216 smidzinātājus pienāk ap ~25zs klāt un + čips jauda jau ir ap 150zs Pie sevis šķita,kas par netaisnību +60zs un tik mazas izmaksas. Milzīgu sajūsmu izraisīja Jurģa_L mk2 TDI un Kikirixis seat toledo. Sapratu,ka mans nākamais ikdienas auto būs tdi,bet rudenim nākot tika nolemts,ka e30 jāliek v8,tad nu 2.8 komplekts tika pārdots un sāku meklēt v8 swap komplektu.Tobrīd visiem tos vajadzēja,jo Egle ,Lapāns un Cīrulis bija nobraukuši pirmās sezonas ar v8 un pasaule saprata,ka 200zs ir priekš ikdienas auto.
Bet kamēr meklēju v8 nāca negaidīta ziņa-būšu tētis! Nācās izvērtēt prioritātes un mk3 tika pārdots un arī e30,nu jau bez motora. Un tā vietā tika iegādāts šis auto mk3 1999. gada AFN
Kam esmu pāris lietas uzlabojis: EGR nogriests ar fleksi Izgriests katalizators Uzlikts jauns 228mm sajūgs ar vr6 kurvi un disku VNT15 nomainīta pret BV43
Vēl tika sarūpēti šie te draiskuļi HFLO-X 0,275
Vēl esmu ielicis platāku sadales vārpstu un nu pat nomainīju kompensātorus,jo vecie kompensātori ātri vien iemeta dvieli ringā pēc sadalenes nomaiņas. Iepirksts IC no laguna(Tāds kā Jurģim_L),kas tiks drīzumā uzlikts kopā ar pd 130zs ieplūdes koletoru. Un pats galvenais, čipojot tika uztaisīt,ka gāzi var spiest kopā ar bremzēm Pagaidām bildes ir salīdzinoši maz,jo sākotnēji nemaz nedomāju savu topiku taisīt.
Pēdējo reizi labojis black_smoke - 2014/Jūn/16, 11:21, labots 2 reizes.
Es te nedaudz aizdomājos,cik būtiski ir IC trubu diametri? Tas, ka manā gadījumā vajag aptuveni 60mm, ir skaidrs,bet tā kā esmu pagaidām ieplānojis vilkt no turbo uz ic ir mazliet problēmas ar vietu. Tāpēc gribēju noskaidrot,vai nevar līdz IC trubu likt tievāku, kādi 50mm, un no IC jau minētos 60mm?Un cik būtiski tas traucētu gaisa plūsmai pie manas tagadējās turbīnas pūšanas spējām?
IC ir no 1.9 dīzeļa,par gadiem nepateikšu,kaut kur ap 2000. uz augšu Šāds te,tikai es pārmetināšu ieejas/izejas galus, jo tiem ir 50mm
sākotnēji domāju,par saab ic,bet tam ir plastmasas gali,kas netur īpaši vairāk par 1,5bar,kas manā gadījumā ir par maz.Uzskatu,ka šis ir izcils variants gan izmēru ziņā gan cenas
Vēl Espace ir mazliet mazāks kā laguna,bet par cik vietas pietiek,tad izvēlējos šo,jo šrotā par abiem prasīja vienādi. Cik gribi par to saab ic un kādi trubu diametri? Es to cooleri nopirku jau kādu gadu atpakaļ,tikai nebija vajadzība likt virsū ātrāk.
Pēdējo reizi labojis black_smoke - 2013/Mai/18, 18:16, labots 1 reizi.