VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Tower's TDI

Foruma lietotāju auto

Tower's TDI

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2014/Jūn/28, 23:09

Kaut kas jauns :)

Kods: Izvēlēties visus
00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)
            012 - Electrical Fault in Circuit

Panelis pāris reizes iespīdināja acī ABS un ESP lampiņas braucot Ogrē pa ļoti "labu" ceļa posmu. Uz Daugavpils šosejas pazuda.
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2014/Jūn/28, 23:13

Attēls
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt LaXay » 2014/Jūn/28, 23:25

Putns sānu apdirsis :emo:
Maita tāds :evil:
'96 Passat B4 AFN + AEL + VNT20 + 12mm + PD130 intake + EVO FMIC = Passarati
You can't treat your VW like you treat your wife
It needs Love
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2014/Jūn/28, 23:33

Es ar joprojām nevaru pārdzīvot :emo:
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2014/Jūl/19, 23:07

Samainīju augšējās sviras, īstenībā tās bukses tikai izskatījās sūdīgas, kādu gabalu varēja vēl nobraukt.

Attēls

Diezgan liels gemorojs ar garo skrūvi, beigās ņēmām perforātoru. Nez varbūt tā skrūve tur jau kopš dzimšanas, katrā gadījumā tik grūti pirmo reizi nāca ārā. Cik atceros Turbo pat viņa vesela palika, māsas Audi arī normāli izdevās dabūt ārā. Manējā beigās šāda :)

Attēls

Beidzot pārgāju uz 17niekiem vasarai ar platākām riepām.

Attēls

Diski no A6, nācās likt starplikas. Bez starplikām pārāk tuvu uz iekšu.
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2014/Sep/08, 12:16

Sagribējās uztaisīt mazu testu lai ieraudzītu sprauslu degvielas atplūdes daudzumu. Nopirku caurspīdīgu trubu, piespraudu pie sprauslu atplūdes, otrs gals traukā. Atplūdes trubām piespraudu vecās sprauslas. Izmērīju cik ~cm ar degvielu ~1min laikā parādās iekš trubas. Aizmirsu izmērīt šļaukas iekšējo diametru, vēlāk izmērīšu un sarēķināšu cik daudz aizgāja uz atplūdi.

AttēlsAttēlsAttēls

According to https://personel.omu.edu.tr/docs/ders_dokumanlari/894_52413_1913.pdf (59 lpp), pieņemams atplūdes daudzums 2min laikā (tukšgaitā) ir ap 20ml, BET "Always refer to manufacturer data for exact specifications". Varbūt kāds zin vai zin kur atrast cik daudz skaitās normāli Piezo sprauslām priekš 3.0TDI BKN?
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt martins23 » 2014/Sep/09, 6:33

Tā trauka vietā var likt lielās šprices

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2015/Jan/15, 14:58

Stāvu rindā uz skati, šie tagad mērot atgāzes ODB sākuši spraust klāt - skatās apgriezienus un temperatūru. Fast Pass m-1 max.nom.vērt.=1.5 Fakt.vērt.=0.98.
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2015/Jan/15, 16:42

Attēls Laiks mainīt miglas. Par cik gandrīz netiek lietotas tad pat neievēroju.
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2015/Feb/14, 5:57

Saliktas jaunas VALEO miglas.
AttēlsAttēls
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2015/Feb/21, 21:23

Attēls
Iztīrīti dubļi no bākas sūkņa sietiņa. OOOO īsti nav paredzējis šādas darbības veikt, izskatās ka paredzēts tikai mainīt pret jaunu. Jauns ap 270€.
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2015/Apr/27, 12:34

Pa brīvdienām atkal nedaudz pajaukts. Plānā:
  • Eļļas atdalītājs
  • Atplūdes trubas no sprauslām (salauzu iepriekš vienu mazu plastmasas gabalu pie vienas sprauslas, it kā garām nelaiž, bet nolēmu tāpat nomainīt)
  • Iztīrīt ieplūdi
  • Blīves pa ceļam
  • Sprauslas
  • Degvielas spiediena regulators reikā

Kartera ventilācijas cyclonic eļļas atdalītājs atrodas tieši zem EGR dzesētāja un lai viņu nomainītu jāņem nost ieplūde, EGR, EGR dzesētājs. Visjautrākā daļa ir pats EGR dzesētājs, tāda sajūta ka viņš ir uzlikts uz dzinēja pirms tika skrūvētas klāt galvas. Nenoņemot galvas viņu dabūt ārā neko nesalaužot ir pagrūti. Veltot kaudzi krievu mātes vārdus VAG inženieru virzienā, eļļas atdalītājs ir nomainīts, tagad jāliek viss atpakaļ un varēs ķerties pie sprauslām.

Varētu jau it kā likt atpakaļ, bet EGR dzesētaju ielikt atpakaļ ir vēl grūtāk nekā izņemt. Līdz ar to tiek apsvērta doma viņu nemaz atpakaļ nelikt. Par cik vienīgais viņa bonuss kuru zinu ir ātrāka dzinēja uzsildīšana un es lietoju autonomo apsildi, tad laikam atliek tikai EGR mīnusi un varētu viņu nolikt plauktā lai noput.

Uz doto brīdi atstāts šādā stāvoklī:

Attēls
Attēls

Šoreiz ieplūde krietni tīrāka, bet nu tāpat ir ko pakasīt. Plastmasas klapes ieplūdes kolektorā joprojām izskatās labā stāvoklī un brīvkustība gandrīz nav (vienai pusei vispār nav, otrai pavisam neliela parādijusies). Tīrīšana vēl nav pabeigta, līdz šim apmēŗam tik daudz dabūts ārā:
Attēls

Jāpameklē EGR zagluškas, ja neatradīs tad uzmeistaros kaut ko pats un jāpiemeklē troiņiks lai var dzesēšanas šķidrumu savienot pa taisno bez EGR dzesētāja. Tad arī varētu turpināt.
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2015/Apr/28, 14:21

Pēc darba vakar vakarā aizbraucu vēl nedaudz paskrūvēt. Noņemta vēl viena EGR truba (posms starp izpūtēju un EGR klapi). Noņemta vēl viena maza trubiņa kas bija pievienota pie dzesētāja apakšas.

Nedaudz padarbojoties ar fleksi, urbi un vīlīti - centrā cauruma diametrs 22, stap skrūvēm 42, 038131925A neder :( tas ir domāts kur centrā 32, starp skrūvēm 60 pats viņš 45x75, šķiet ka 1.9 tāds derēja
Attēls

Jaunas blīves, skrūves tās pašas
Attēls

Un pieskrūvēts
AttēlsAttēls

Vēl kāds 1/2 kg izkasīts no ieplūdes
Attēls

Trojņiks pagaidām vēl procesā, ja kādam tāds tieši ir un nav vajadzīgs vai zin no kādas citas mašīnas tādu var dabūt tādu būtu ļoti pateicīgs par info. Vajadzētu apmēram tādu kur vienā pusē 2 gab 16mm un otrā pusē 1 gab 8mm. Domāts ka trubas uzsprauž uz viņa, tie ir trubu iekšējie diametri, pievilkšu ar savilcējiem, pašam savienotājam var būt arī par kādu 1mm lielāks izmērs katram galam. Bildē var redzēt ideju kā vajadzētu savienot, augšējai 16mm trubai nāk īss gumijas gabals kas būs savienotājs starp metālisko daļu un trojņiku. Otrā pusē var redzēt 8mm trubu kas no ruļļa jau viens gals piesprausts vietā, dabūšu trojņiku nogriezīšu pareiza izmēra.
Ja nebūs citu variantu tad laikam būs jāizmanto kāda būvmateriālu veikala santehnikas nodaļas palīdzība.
Attēls
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2015/Mai/11, 10:42

Aizpagājušajā nedēļā sencīts uzmetināja trojņiku, dzesēšanas trubas savienotas. Tā truba kas tur iepriekš bija pievienota no ruļļa paredzēta degvielai nevis dzesēšanas šķidrumam, piemeklēta cita no lietotu dzesēšanas trubu čupas. Vakuuma trubas aiztaisītas ciet.

AttēlsAttēls

Sprauslas samainītas, pats par sevi blīves jaunas + saliku jaunus vāciņus, vecajiem gumija pavisam cieta - baidijos ka gar to cieto gumiju var sākt laist garām eļļu, samainīju pie reizes, lai mazāka iespēja kas varētu rasties nepieciešamība atkal ņemt sprauslas ārā.

AttēlsAttēlsAttēlsAttēls

Ar VCDS savadītas jaunās IMA/ISA (Injector Quantity Adjustment/Injector Voltage Adjustment) vērtības. Auto rūc. Patēriņš nedaudz nokritās un auto šķiet tik pat atsaucīgs kā kad nopirku. Par cik EGR amputēts, tad pagaidām ir pastāvīgas 2x kļūdas.

Kods: Izvēlēties visus
009253 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control
               P2425 - 001 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Torque: 97.5 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 15.9 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00101000

001025 - EGR System
               P0401 - 002 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 10
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Torque: 163.8 Nm
                    Speed: 80.6 km/h
                    Duty Cycle: 65.7 %
                    Duty Cycle: 20.9 %
                    Mass Air / Rev.: 564.0 mg/str
                    Duty Cycle: 43.0 %


Vakar samainīts konektors aizmugurējam lukturim (iepriekšējais saimnieks nolauzis fiksatoru un nostiprinājis ar skrūvi). Vienam vadam gals nepatika, pielodēts jauns.

AttēlsAttēlsAttēlsAttēls
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Tower's TDI

Atbildēt tower9 » 2015/Mai/11, 11:01

Samainīts arī degvielas spiediena regulācijas vārsts reikā un jaunas degvielas atplūdes trubas (no sprauslām) ar pretvārstu.
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi