Sāka reizēm parādīties ?zils?balts? dūms, nedaudz pieauga patēriņš un reizēm varēja just ka nedaudz švakāk ceļ. Nopirku 5 lietotas sprauslas un aizskrēju līdz dīzeļcentram pēc blīvēm - 6 sprauslām gredzeni galā, pa vidu un atplūdei kopā ap ~30€.
Vakar vēlu vakarā 3 samainīju
Bija
- Kods: Izvēlēties visus
1 -56 -16 -6
2 -30 0 0
3 -32 -2 0
4 -22 0 0
5 -30 -6 -4
6 -18 0 0
Pēc maiņas
- Kods: Izvēlēties visus
1 0 0 0
2 0 0 0
3 0 0 0
4 -22 0 0
5 -30 -6 -4
6 -18 0 0
Pēc noripotiem ~50km vienai no mainītajām sprauslām uz 1000 bar nomainījās no 0ms uz -4ms, nepiefiksēju kurai. Vēl divas jāsamaina, bet pirms tam jāizdomā ko darīt ar pēdējo - pārdevējam bija tikai 5 gab. Virsū stāvēja 059130277Q, samainīju pret 059130277S.
Toolis sprauslu izņemšanai - izveidots no Fronteras skrūvju čupas
Tooļi sēžas tīrīšanai
Pirms tīrīšanas
Pēc tīrīšanas
Braucot mājās, kad uzsila dzinējs, nedaudz pagāzēju un iebraucot Statoilā pēc kafijas nācās ilgi griezt līdz pieleca un sāka mirgot kvēlsveču indikators
VCDS pateica
- Kods: Izvēlēties visus
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 001 - Control Range Not Reached - MIL ON
Pavilku ciešāk augstspiediena degvielas trubas un pagaidām ir ok, vienu varbūt vajadzēs nomainīt... Redzēs vēl kas ar vāciņiem, tiem blīves tādas pacietas, varbūt sāks eļļu dzīt un dabūs mainīt arī tos.