LaXay rakstīja:Šeit pagaidām ziemas miegā viss.
Pa to laiku vizinos ar e36 2.5TDS
Palēnām sāk vākta informācija, kontakti par dzinēja pārbūvi.
Plānā ir portēt galvu, bosio race vai hflox 0.275 smidzinātāji, sajūga pārbūve uz VMS, LDS bloķis ( tas pats pēdējais, jo nav primārais), turbīna paliek lielā jautājumā, ir trīs variati GTB2260VK, GTB2056VK and GTB1756VK jeb būvēt 1749 hibrīdu? japakonsultējas..
jāsamaina visas granātas, jāpapēta vai tur nevar ko darīt lietas labā un sameklēt ko stingrāku,, dzirdēts par kkādiem t4 kārbas flačiem un tad var pieskrūvēt lielākas iekšējās granātas??! a ārējās?
Ja plāni ir tik nopietni,tad es vispār būvētu citu dzinēju,JO stok AFN ilgtermiņā neturēs 500Nm,es būvētu 130zs PD apakša+ALH/AHF galva(portēta),bloku pārurbtu uz 12mm melnajām skrūvēm,tas palīdzētu ietaupīt naudu un nevajadzētu likt tuninga špiļkas
500Nm būs grūti sasniedzama ar vnt1752,kā minimums tur vajag gtb1756 vai pat gtb2056.
UN pie tādas griezes un vienas ass piedziņas vajadzētu pat apsvērt atrumkārbas pārbūvi,lai 1.iet kādi 60km /h 2. 110km/h 3. 160km/h,lai nav jābrīnās,kāpēc hondas ar pat mazākiem zs un 2X mazāku griezi ir daudz ātrākas,jo nav noslēpums,ka dīzelis ar vienu ass piedziņu vairāk der lauksaimniecībai nevis 200m
Vispār ir pieejams mk4 AHF dzinējs jau apkarināts ar visu nepieciešmo un burvīgu gala rezultāu ~230zs 500+Nm