Tā, no garažas esmu izlīdis, 1:00 jau :/
Ko sadarīju:
- Iekabināju un pieskrūvēju BV43
- Biju noņemis izplūdes kolektoru, lai salabotu šaizi ar nolausto skrūvi
- Noņemu ieplūdes kolektoru, pateicoties EGR nāksies mazgāt bet nav traki, biju gaidījis ko vairāk.
un atsitos pret to, ka neder trubas IC vairs, kko vajadzēs modificēt, labi, ka mētājas 1z dzinējs ar trubām, kko sadarīšu kā pagaidu varaintu līdz brīdim kad būs liekāka nauda.
Rīt testēsim ko tas turbo var, protams, ka bez čipošanas un 3bar map sensora neko daudz.
Daži foto:
Skats ieplūdē un ieplūdes kolentorā:
Tā. Jautājums tāds: Vai egr ar floksi var griest nost?
Nafigman viņu vajag, gribu tā lai tur smuki truba iet nevis vel EGR pa starpu.
ķip šajā attēlā, tieši aiz EGR nost..?!
Tā, vācot garažu, atradu OEM zaglušku, nu super
Ar autogēnu sakarsējām, aplēju nedaudz ar ūdeni paslāniju ar āmuru, atkal mazliet ūdeni un izskrūvēju noslausto špiļku.
BV43 jaunajās mājās
šāds paskats atstāts un devos iekšā - nav man vel siltā garaža, nagi nosala
rīt tiks baudīta priekša, t.i. pirksti, plauktu bukses utt.