Beidzot pienācis laiks pastāstīt arī par manu tagadējo VW BOLF jeb oģinālā 1999.gada WV Golf 4 ar 2.0 sirsniņu un 165tkm. Iegādāts tā sauktajos treknajos gados līzingā 5,8224 eur (cenā bija iekļauta gan treiļa atvešanas, gan reģistrācijas un TA cena). Viena nianse, es to pasūtīju no vācijas pa taisno, jo to uzgāju mobile.de zinu zinu, kaķis maisā sanāca, bet nu jāsaka, ar salīdzinoši maz kasjakiem un pilnīgi jaunām vasaras riepām. Žēl, bet vācijas nummurus nedabūju paturēt.. Tādu nu es viņu iegādājos 11.06.2008. Atnāca agrā trešdienas rītā - pašam neticējās kad stāvēju blakus
Te jau iekš LV ar pirmo tjūningu bezemblēmas reste, vēl nāca nokrāsoti ieliktņi, bet nu īsti jau nepatika, jo nebija smuki nostrādāts, tik vien kā no tāluma labi izskatījās.
Ķēros klāt un izveidoju no 2 golf restēm vienu bezemblēmas, kvalitātē daudz patīkamāku par ĶTR.
Tika iegādāti jauni aizmugurējie lukturi, red/clear/red.
Sākās pirmie pilnveidojumi, pakošana - vibroizolācija.
Stabilizatora stieņa atsaites aizvietotas ar Lemforder metāliskajām.
Nomainītas aizmugurējā tilta, stabilizatora stieņa un dogbone bukses uz Strongflex
Tika izgatavota kaste subim, aprēķināta, pildīta, ar audumu apvilkta utml. Uzstādīts subis, un strāvas vads smuki noslēpts motortelpā, salonā utt. Te vēl redzams skaistais "auduma" salons.
Tika uzstādīti spidometra riņķi hromētie.
Nāca laiks, radās velme pēc siltas pēcpuses. Tika pasūtīts apsildes komplekts. Smuki nostrādāts, savilkts vadu kušķis, uzstādīts.
Darbojos tā nepajokam... savilku kārtīgi vadus, štekerus, pieslēgumus.
Vēlāk uzradās iespēja tikt pie ādas beņķiem, drausmīgā kvalitātē, bet nu vismaz pa sakarīgu ciparu pa visu salonu. Kosmētisko piekopu vismaz mēnesi līdz tiku daudz maz galā ar vizuālo. ko tikai veļas ziepes neizdara...
Diodes salona apgaismojumam.
Logu pacēlāji nomainīti uz sakausējuma..
Tad par cik man viens otrs kadrs (vārdā neminēsim - Ugisons
)borēja smadzenes ka vaig citu stūri, no Smalldere iegādājos 3 spieķu stūri.
Tātad OLD off un jauno virsū.
Nu ko - pa lielam, ja neskaita ka vēl mainītas eļļas, filtri, vārstu blīvslēgi, lampiņas utml. laikam arī viss. Tagad sekos tā daļa uz kuru domājams lielākā daļa gaida..
Kā Golf tapa par Bolf. Kāpēc BOLF? Tāpēc ka LV tādu nav tik daudz, man labāk patīk haubes pacēlums nekā golfam kas ir uz leju, un galu galā droši vien tāpat kā daudziem - lai atšķirtos, būtu kas individuālāks.
Visu pirms tika meklētas daļas. Par cik LV vai vismaz manā pusē boras ir retums, tad daļu meklēšana izvērtās ilga. Galu galā ar šrota palīdzību, no lietuvas atnāca līdz manai sētai šāds te komplektiņš.
Bamperis nāca gan nedaudz vēlāk, jo joprojām maksāju līzingu
Tas arī no lietuvas, resp. UK
Tam visam protams bija nepieciešama krāsošana un kā vēlāk izrādījās arī vietām metināšana. Mans krāsotājs tepat no foruma Genzo!! Starp citu arī Ugisona passat ņēmis priekšā
Spārni pirms notīrīšanas, izskatījās tīri sakarīgi. Iespējams, ja man un krāsotājam, nebūtu mana pieeja - ja reiz dara tad kārtīgi, tad tik dikti neiespringtu. Man visam bija jābūt perfekti. Šitā šaize ir dēļ pūdētājšvammēm spārnos!!!Pie iespējas izravējam ārā un aizmirstam par arku pūdēšanu.
Spārnu iekšpuse notīrīta, apstrādāta un izpūsta ar grubuli. Ārpuse gruntēta, slīpēta.
Izveidoju pusmēnesi haubei. Te jāsaka čakars lielākais ar maliņas nolocīšanu un liekuma pielāgošanu. Atšķirībā no golfa nav nepieciešams aiztaisīt bamperī zīmes vietu, jo boras bamperim šī vieta jau taisna.
Bamperim salīdzinoši maz trūkumu bija, slīpēšana, grunts un krāsa.
Detaļas jau ar grunts krāsu!
Viens no dārgākajiem pirkumiem - priekšējie lukturi ar CCFL angel eyes un lēcām miglas lukturiem un tuvajiem.
Pirmā krāsa tika haubes iekšpusei. Kaut arī tā vēlāk būs paslēpta zem tepiķa.
Tad sekoja bamperis, spārni, haube. Šajā vietā atceramies kad pirms tam viss bija slapja asfalta un tumši zilā krāsā
Sākās purna noārdīšana, cik noskaidroju citos ārzemju forumos, brille nav jāmaina, tā arī bija. Lieki jau laikam piebilst, ka lai arī kā Tu gatavojies, plāno utt. vienalga kautkas paliek uz pēdējo brīdi
Pie reizes mana velme bija sakārtot sliekšņus, nu tā lai nav par vēlu. Izkasīju no paspārna 1kg zemes un tikai tad varējām ķerties klāt sagatavošanai.
Izžāvējām, iztīrijām, nopucējām, apstrādājām, nogruntējām, mastika, un grubulis. Ja kļūdīšos genzo man uzšaus
Mega prezervatīvs
Sirdsmieram piemērīju lampas.
Grunts. Sirsnīga deva mastika.
Kautkas verī zils gaida uzlikšanu
Grubuli in da house
Pie reizes ja jau tāda veida pārbūve un darbs, tad paņēmu sakopt arku iekšpusi, kur nedaudz kādi kasjaki parādījušies bija.
Un nu jau krāsa sliekšņiem. Jāsaka Genzo zina savu darbu
Day zero - liekam kopā.
Piemēram, siekalojamies
Un reste. Tas DAIM tapēc ka nebija nekas ēsts
Šajā vietā VISLIELĀKAIS paldies mani otrai pusītei par aprūpēšanu ar silto ēdienu un pacietību projekta laikā!!
Kad nu tas veiksmīgi bija izdarīts atklājās ka golfam haubes atvēršanas puļķis ir īsāks nekā borai, kā rezultātā nevarējām aizvērt haubi līdz aizslēgšanai. Izārdījām un iztīrījām mehānismu un ko vēl ne
Vēl joprojām izmantoju drāts tjūningu
Šajā vietā lūgums visiem kam gadījumā ir tā detaļa PM
Tā kā diena jau bija krietni uz vakara pusi un nākošā dienā Baltijas VW Festivāls 2012, kur jāstājas daudzu skatītāju, lietpratēju, ekspertu un parasto mirstīgo bargā vērtējuma priekšā, tad nebija laika pauzēm. Nolīmēšana, pulēšana, vaskošana un lietie diski.
Kad tas bija paveikts, notika svinīgā vārda maiņa. Vēl paspēju suportus nokrāsot auto krāsā.
Darbus piebeidzām ap vieniem.. bet nu laikam bija vērts.. Pirmais rīta vasks.
UN