Sveiciens visiem
Jau ilgāku laiku lasu VWmotion. Esmu arī reģistrējies vwgolfklubs.lv, bet izdomāju piereģistrēties arī šeit, jo šeit liekas ka ir daudzpusīgākas diskusijas ap man interesējošo tēmu- dīzeļi.
Tad nu tā, viss sakās ar stock mk2 86gada golfiņu, kuram iekšā bija 1.8 mehāniskā šprice. Bilde no demontāžas:
Uzsēdinu uz ratiņiem, lai var pārvietot. Biju pārsteigts par virsbūves stāvokli. Aizmetināju 3 mazus caurumiņus:
Notīrīju šaubīgās vietas, nogruntēju ar skābo grunti, šuvēm pāri mastiku, visu apakšu nogrubulēju:
Sapirku visu piekari(golfisti zin cik tas ir lēti)nopirku kkādus Koni amartiņus ar sēdinātājām atsperēm:
Pielaikoju nopirktos ATS CUP:
Vajadzēja ielikt kkādu dzinuli, lai pa garažu var pārvietoties
Atradu 1.6d donoru. Ieliku to. Sākotnēji bija pat doma kādu laiku braukt ar šo motoru, bet ... tas turpinājumam
:
Dodamies krāsoties(pirms tam nenojaušot cik tas ilgi ievilksies) :
Krāsošana ļoti, ļoti, ļoti ievilkās. Krāsoju pie drauga par minimālām izmaksām, tāpēc mans golfs atlikās un atlikās, bet ne kas... Vajadzēja domāt ar ko pārvietoties ikdienā. sakrita tā, ka iegādājos šo sarkano golfu. Motors laikam bija 1.8 mono. 88 gada. Nopirkšanas dienā jau pārmainīju motorus. Ielikto 1.6 d pārliku sarkanajā, jo- esmu taču dīzelists
Paralēli kamēr krāsojās melanis golfs, bija laiks iemetināt durvīs audi rokturus un aiztaisīt daļēji nummura zīmi bagāžnieka vākā.
Tad, tālā pavasarī manā garāžā ieripoja mk3 golfs ar 1.9td. Melnā golfa virsbūve jau bija nokrāsojusues un varēja notikt kārtējie motora transplantācijas darbi.
Mk3 golfā ieliku sarkanā mk2 1.6d motoru, uzfrišināju nedaudz un palaidu tirgū
Te golfs ar jauno dvēselīti 1.9td:
sarkanais mk2 golfs pēc apskates beigām nonāca tolmetā, jo virsbūve bija katastrofāla.
Ejam tālāk: Uztapa daži nieciņi un iepirkās daāzas lietiņas:
Te lēnām jau stellējos kopā:
Pa vidam ieķēru vēlvienu golfu, dēļ... Patika lietie RH 16 collu diski
Izgāju apskati, uztaisīju pārbūvi uz dīzeļdegvielu. Un ta jau pirmie izbraucieni:
Ar 1.9 td motoru biju ļoti apmierināts, tiesa, biju viņu nedaudz sagriezis- 0.8-0.9 bar boosts, opel frontera interkūlers, saregulēts sūknis. Standarta 1.9 tdi gāja garām uz urrā.
bet patēriņs 8 litri uz augšu nelika mieru....
Paspēju pat piedalīties mehu ātruma aplī:
Nāca virsū ziema- ziemā ar golfu nebraucu. Visu laiku domāju ap TDI.
Un tad, kas tad te? :
Jaucam golfu atkal ārā. No donora pasāta liekam pedāļgrupu, kulisi, provodku, kārbu, dažus sīkumus un protams 1z tdi motoru.Pirms tam apmainīju golfa provodku uz jaunāka tipa, lai vienkāršāk visu saspraust:
Meklējam visam vietu:
Un te jau mk2 ar TDI. Paspēju ielikt ieplūdes kolektoru no pd150, smidzinātājus nomainīju no volvo 0.216, turbīnu atstāju 1.9td.
Nu ko, vajag čipoties. Braucu pie Kaross. Kaross izlaboja vēl daudzus manus gļukus ar tdi instalu. Paldies viņam. Kā arī nočipoja, protams.
Biju sajūsmā. Un te sākās trakākā diena manā mūžā. 4h pēc čipošanas ap plkst 2 naktī, braucot no Rīgas uz Jelgavu, vienā no Jelgavas krustojumiem burtiski ignorēju/neredzēju/notizlojos un pārbraucu stop zīmi. Atdūros Hilux sānā....
Paldies dievam, visiem viss kārtībā, skrambas utt. Kāds stāvēja mums klāt...
Golfu pārvilku mājās un sāku ķidāt . Derīgs bija aizmugurējais vāks un babmpers. Vēlāk izrādījās ka arī motoram daudzmaz ok:
Nu neko, jadzīvo tālāk, jāmācās no kļūdām, jābūt piesardzīgam uz ielas...
Pārvietoties vajadzēja, tdi motors arī bija, vajadzēja labu virsbūvi. 3 ned. laikā vienu atradu:
1.8 mono automāts. Izrādījās tiešām labā stāvoklī. Manuprāt, grūti tādus lv atrast.
Pirmais- nosēdināt:
Un tad brīvākā brīdī pārliku motoru. protams, daudzko vajadzēja piepirkt klāt, jo vesels principā bija tikai bloks ar galvu un kārba.
Un uz šo brīdi izskatāmies aptuveni šādi:
Nu tā, palielam mans golfu stasts šo divu gadu laikā ir izstāstīts. Gaidam turpinājumu