VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Foruma lietotāju auto

J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Jan/06, 15:51

Nu tad beidzot pēc 5 gadu nemitīgas vēlmes tikt pie VW Lupo GTI (pirmais 2000šais ražošanas gads)esmu šo lietu nokārtojis. Kā jau bildēs redzam, tad tas ir tas pats GTI, kas šķiet ir vienīgais Latvijā un jaut labu laiku pa Latviju ar braukā.

Manā īpašumā tas ir neaudz vairāk par nedēļu. Esmu nobraucis ~ 300km, kas man ļauj jau par šīs mašīnas plusiem un mīnusiem spriest plašākā mērogā.

Plusi:

Par mašīnu runājot, tas ir vienkārši sex! :love: Braukšana ar to ir vēl fantastiskāka nekā tās ārišķīgās atšķirības salīdzinot ar standarta izpildījumu! Šis auto vienkārši izaicina pārkāpt satiksmes noteikumus un katru līkumu izņemt ar lielāku ātrumu, nekā to darītu ar "parastu" auto un tas sniedz vienreizēju baudu! Ne par velti Top Gear to nodēvēja par sen nebijošo tīrasiņu hot hatch, kas pēc ļoti ilga pārtraukuma atkal uzradās VW saimē.

Top Gear tests:

http://www.youtube.com/watch?v=gitcGTESfUM

Mīnusi (konkrētā auto):

Jau tad, kad šo auto skatījos pirms pieciem gadiem tam bija šādi tādi kasjaki, kuru sarakstu ir papildinājuši vēl daži. Kā nekā auto pulkstenī ir 215K km. Tātad, kas tad pašlaik auto ir par vainām, kas varbūt pašu braukšanu ļoti neietekmē, bet tomēr gribētos novērst:

[*] pirmais "trakākais" - pie lieliem apgriezieniem motors dūmo. Izskatās, ka būs jājauc vaļā un jāmaina gredzeni. Bet tā kā pac ņemos arī pa servisu, tad šis aspekts mani pārāk neuztrauc
[*] Zondēm apsilde nestrādā
[*] ESP nestrādā. ESP vadības bloks ir izgājis no ierindas. Varbūt kāds no mūsu VWMotion elektriķiem zin un māk kā to sataisīt, lai nebūtu uzreiz jauns jāpērk?
[*] Xenona lukturu līmeņa regulētājs ne tikai nestrādā, bet ar nav vairs atrodams pie aizmugurējā tilta... Kā arī viena no xenon apmazgāšanas sprauslām nestrādā.
[*] Aizmugurējās arkas, kā arī abus sliekšņus vajadzētu pārkrāsot, tā kā daudzās vietās krāsa ir atsista un brūnais ir parādījies.
[*] Pasažiera puses logs nestrādā
[*] Vadītāja sēdekļa apsilde nestrādā
[*] Vadītāja spogulis neapsildās
[*] Aizmugurējais stikla tīrītājs nestrādā

Ir vēl šādas tādas lietas kā bremžu diski/uzlikas, bet tās vairāk attiecas uz regulāro apkopi.

Mīnusi (GTI):

Šķiet, ka vienīgais, kas ir pieminēšanas vērts, bet arī tas pats attiecas tikai kombinācijā ar mani ir tas, ka prasītos, ka ātrumpārslēgs garāks. Liekot 1/3/5 robā sanāk pieliekties uz priekšu. :mhihi:

Tā kā auto ir aprīkots ne tikai ar sportiskas izcelsmes motoru, bet arī kārba tam ir pielasīta attiecīga, kas ļauj šim auto sajust pietiekami labu griezes momentu jau pie ļoti maziem apgriezieniem, degvielas patēriņš ārpus pilsētas ir tāds pats, ja pat ne augstāks. Pie 100km/h ir 3000 rpm.

Pirms pirku šo auto doma bija sekojoša: pašreizējo motoru laukā un tā vietā jau standartā jaudīgu 1.9TDI (ARL). Tagad pabraukājot ar šo pašu 1.6 (motora kods AVY) man ir pamatotas aizdomas, ka šādas transplantācijas gadījumā viss GTI hot hatch prieks būs pazaudēts. To vēl vairāk apstiprināja vakardienas izbrauciens (pareizāk būtu pārsēšanās no GTI uz Toledo 2L TDI). Šķita, ka Toledo nav galīgi nekāda asuma. Turbo bedre nogalina visu prieku. :emo: Tā ka šķiet, ka būs jāpilnveido šis pats dzinējs + nebūtu par sliktu uzlikt 6 pakāpju kārbu, kas šiem Lupo nāca pēc 2002.gada.

Tagad kāda bilde, jo kā jau paši zināt, tad bez bildēm apraksti sūkā. :mrgreen:

Attēls

Attēls

Komplektācijā nekas lieks, kas varētu traucēt izbaudīt priekus. Nekādu kondicionieru.
Attēls

Nu tad lai labi uzvedas un ripo! :twisted:

P.S. Passāts nekur nav pazudis un arī tiek turpināti darbi pie savešanas labākā kārtībā. Bet par to citā sadaļā.
Pēdējo reizi labojis J.K.jr.bad. - 2012/Jan/08, 2:00, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt envy » 2012/Jan/06, 15:55

:love: :love: :love: :love: :love: citu neko nevaru pateikt :emo:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt kosmoss19 » 2012/Jan/06, 16:37

Lupo+GTI intersanta kombinācija.

Lai labi ripo. =D>

ps: Personīgi man Polo 6n2 GTI patīk labāk.
VW Golf II 1.8AT '89
VW Golf III 1.9D '94
ex VW Passat B3 1.8i '88
VW Caddy 1998 Kasten 1.4 AEX [Projekts][Iesaldēts]
Lietotāja avatars
kosmoss19
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1046
Pievienojies: 2009/Mai/20, 16:06
Atrašanās vieta: Pienava, Latvija
Braucu ar: VW Golf Mk2
Dzinējs: 1.8 mono + AT

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt xFRVx » 2012/Jan/07, 13:44

Baigi smuks! Apsveicu! :love: :love: :love:
Lietotāja avatars
xFRVx
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2011/Nov/17, 15:34
Braucu ar: VW Lupo
Dzinējs: 1,7 SDI

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt Brand » 2012/Jan/07, 14:54

tis nepareizā sadaļā iepostojis :shura:

izskatās skaisti! :)
SellParts - lietotas auto rezerves daļas
(+371)28710049
Lietotāja avatars
Brand
 
Atbildes: 931
Pievienojies: 2009/Mai/25, 11:45
Atrašanās vieta: Ogre
Braucu ar: dīzeli

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt salvis » 2012/Jan/08, 0:18

Apsveicu!Būs jāpiebrauc ciemos apskatīt. Gribu redzēt cik mazāks, salīdzinot ar Polo, ir salons. :)
Vispār +1 ac postam! :love:
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW Up!, Deep black
VW Golf Plus, Blaugraphite
Lietotāja avatars
salvis
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2006/Jūn/06, 23:27
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: VW Up!, Deep black
Dzinējs: ir

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Jan/08, 1:39

Lupo salons ir tieši tik pat plats, kā to gadu Polo. Pat panelis ir tieši tas pats. Tikai bagažnieks atšķiras savos izmēros. Tas ir tieši tik pat liels cik nepieciešams ikdienā, lai nevadātu apkārt pārāk daudz tukša gaisa. :aiwa:

Starp citu moderatori varētu pārvietot uz Foruma lietotāju auto sadalu arī manu iepriekšējo Lupo:

http://www.vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=20&t=2277

Tajā atjaunināju bildes, kā arī papildināju ar dažām bildēm un aprakstiem.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt m62 » 2012/Jan/08, 17:53

Nekad īsti nav simpatizējuši mazauto, bet šis izskatās, ka ir pirmais izņēmums. Pieļauju, ka, izbraucot un izbaudot manevrētspēju, tas kļūtu par vēl lielāku izņēmumu :))

Sveikts ar pirkumu =D>
Lietotāja avatars
m62
 
Atbildes: 181
Pievienojies: 2010/Mai/28, 0:22
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: mk3

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt EMSY » 2012/Jan/09, 4:29

Baigais sex uz riteņiem :love: :love: :emo:
Lietotāja avatars
EMSY
 
Atbildes: 436
Pievienojies: 2007/Mar/08, 20:26
Atrašanās vieta: Rīga, Jaunolaine
Braucu ar: E30 , E61 grey edition
Dzinējs: 2,5 petrol

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt Bulinsh » 2012/Jan/30, 0:08

Back to the ROOTS!! :D :) sveikts atkal Lupo saimē :D
Lietotāja avatars
Bulinsh
 
Atbildes: 3675
Pievienojies: 2004/Jan/20, 10:57
Atrašanās vieta: Aizkraukle
Braucu ar: VW Lupo ABT Sportsline
Dzinējs: 1,4 16v

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Jan/30, 14:52

Īstās saknes ir Passat B32. Lupo bija/ir VAG atvase :mrgreen:
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt GintsK » 2012/Jan/30, 19:46

No vienas puses es arī šitādu gribētu kā otro auto. Bet johaidī, tie vācieši grib tik pat cik par turboimprezu!

Cik šitais jauns maksāja dārgāk par parastajiem modeļiem? Izskatās, ka pamaz sacepti...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt mixx » 2012/Mar/25, 11:47

Lai labi ripo - šāda lupo modifikācija man arī patīk 8)
Vienu ziemīgu vakaru šis lupo man brauca pa priekšu, saprātīgās robežās pārsniedzot atļauto ātrumu tā arī nesanāca redzēt priekšpusi... :mrgreen:
Lietotāja avatars
mixx
 
Atbildes: 1793
Pievienojies: 2004/Jūl/19, 17:11
Atrašanās vieta: LV
Braucu ar: polo
Dzinējs: 16v

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2012/Apr/06, 22:31

Skatos, ka ir pagājuši tieši 2 mēneši kopš pirmā mana ieraksta par šo auto. Pa šo laiku šis tas ir noticis. Līdz ar pirmā sniega ierašanos janvāra padsmitajos datumos auto atgriezās no elektriķa, kas sastādīja garu sarakstu ar kurā bija minēts, kura detaļa vēl ir glābjama, bet kura ir metama. Tā kā no virsū esamajām ziemas riepām īpaši daudz nekas nebija palicis, lai ar tām pārvietoties pa sniegu, tad Lupo tika nolikts malā. Vēl pēc neilga laika tikti uzsākti remontdarbi. Tika noskrūvētas visas detaļas, kuras prasījās pēc nomaiņas vai remonta. Tai skaitā tika izcelts laukā motors ar kārbu, lai varētu to jaukt vaļā un meklēt kāpēc tas tā dūmo. Vienu jauku vakaru šis process tika arī izveikts. Un līdz pat šim brīdim auto izskatās kaut kā lūk tā:

Attēls

Tā kā sapratu, ka īsti man pašam nav vairs laika motoru defektēt un pēc tam skrūvēt kopā, šis darbs tika uzticēts kādam citam. Par šo kādu citu pastāstīšu, tad, kad šis auto ripos un būs attaisnojis remonta izmaksas. [-o<
Pēc defektācijas tika saprasts, ka vaina acīmredzot būs eļļas gredzenos, kurus tad ar mainīs. Pārējos gredzenus atstās vecos, jo tiem nebija nekādas vainas, turklāt nebūs "jāmokās" ar motora piebraukšanu pēc remonta.

Defektācijas laikā tika noskaidrotas dažas nepatīkamas lietas:
Kloķenē otrā klaņa kakliņā bija plaisa, kas noveda pie attiecīgās šāles bojājumiem. Pirmā cilindra šāle ar bija noķērusi kādu lielāku smilšu graudu. Šo faktu rezultātā tika sameklēta cita kloķene. Viegli gan tas nebija, jo šādas kloķenes nāk tikai 1.6L 16v motoriem. Tā kā variantu nebija daudz, tad kloķeni vajadzēja iegādāties komplektā ar visu bloku un tajā ietilpstošām detaļām. :? Salīdzinot kloķenes tās tomēr nedaudz atšķīrās, bet ne tajos parametros, lai jauno nevarētu uzlikt.

Pēc jaukšanas vēl tika konstatēts, ka kāds kaut ko jau ar to motoru bija darījis. Bija iesākti kaut kādi uzlabošanas darbi, bet laikam netika pabeigti līdz galam. Turklāt virzuļos tika atrastas dažu vārstu neveiksmīgas laulības saites ar vārstiem. :aiwa: Tā ka izskatās, ka šis motors ir šo un to paspējis piedzīvot savā neilgajā mūžā. :lol:

Pēdējā lieta, kas šķita nepārāk glaimojoša bija anormālais vecas vai nekvalitatīvas eļļas atstātās pēdas it visur. sākot no galvas, beidzot ar gandrīz aizdambētu eļļas uzsūcēja kanālu...

Nākošā nepatīkamā lieta bija esošo vadīklu sadilums. Nācās arī tās visas nomainīt. Gaidīt nevajadzēja, jo Apē bija Mahle ražojumi, bet tās izrādījās nedaudz par lielu... Bija jāņem lietā kaut kādi palīglīdzekļi, lai vārsti nesprūstu. :mrgreen:

Nākošā lieta bija, ka speciāli sūtītajiem Mahle gredzeniem (šeit atkal detaļas der tikai no 1.6L 16v motoriem, kurus Latvijā var sastapt salīdzinoši ar 1.4L 16v ļoti reti ) nepieciešamie eļļas gredzeni izrādījās pārāk lieli!!! Abi pārējie gredzeni bija pareizajā lielumā... Nācās tos saīsināt... :mhihi:

Visam pa virsu auto tiks pie jauna sajūga komplekta. Vecais bija tik tālu nobraukts, ka sajūga kniedes ir bez maz vai nodilušas līdz galam... :mhihi:

Pagāja zināms laiks līdz tika pasūtītas nepieciešamās detaļas. Pa sūtīšanas brīdi visas detaļas tika izpeldinātas ultraskaņas vannā. Ar šo procesu tika panākts, ka visas lietas tagad izskatās kā jaunas. Pie reizes stipri sarūsējušo bloku notīrīja un nokrāsoja pie reizes paķerot līdzi vēl dažas ārēji vizuālas detaļas. Nu tā, lai būtu kur aci piesiet.

Tad nu lūk šodien saņēmum motoru atpakaļ. :love:

Bez nepieciešamā remonta tika piestrādāti galvas kanāli, pareizākā leņķī iefrēzētas vārstu sēžas.

Attēls

Attēls

Bija jau nepacietīga doma, ka pa šīm garajām brīvdienām visu salikšu savās vietās un varēšu jau izbraukt, bet tika konstatēts, ka vajadzētu vēl dažas lietas, pārsvarā dažādi kronšteini, kas palika pie manis arī nopucēt un nokrāsot. Turklāt biju aizmirsis par dažā blīvēm, kas nepieciešamas, lai pabeigtu motora salikšanu līdz galam.

Tā ka visticamāk pirmais izbrauciens būs kaut kad aprīļa beigās.

Bet ar šo darbi vēl nebeigsies. Vēl ir nepieciešamas dažādas detaļas un remontdarbi, lai auto būtu normāli braucams... :hohol:

Attēls
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: J.K.jr.bad.: VW Lupo GTI

Atbildēt genzo » 2012/Apr/07, 10:04

Varen labi :ok:
Lietotāja avatars
genzo
 
Atbildes: 888
Pievienojies: 2012/Feb/13, 8:20
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: ko vizina!!!

Nākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi