Auto jau kādu nedēļu brauc, bet par visu pēc kārtas.
Pēc motora saņemšanas tas lēnā garā apdomājot katru soli uz priekšu, lai nebūtu kaut kādas detaļas jāņem nost, jo nevar kādu citu pieskrūvēt, viss tika skrūvēts kopā.
Ieskatam kāda bilde no iepulētiem kanāliem
Viens no uzdevumiem šķita diezgan viekāršs. Saskrūvēt iekšā saskrūvēt izplūdes kolektoram ne pēc manas gribas izskrūvējušās tapskrūves. Un viss šis process pārvērtās galvas sāpēs ar nosaukumu "Nolādētā Polija!". Kāpēc Polija, redzēsiet bildēs.
Aizbāžam mutes, lai svešķermeņi nesakrīt rīklēs
Pie reizes iestādam cilvēkam ērtu leņķi. Kā nekā man jau kādu laiku nav 20mit
Un pie otrās tapskrūves iestājās Krakowa!
Teiksiet, ka man līkas rokas utt. Nenoliegšu to, bet kā pierādījumu, tam ka, varbūt, tomēr nav tik līkas ir tas, ka visas pārējās, kurām nebija pierakstīts klāt Poland ieskrūvējās bez problēmām un nekas tāds nenotika!
Nu nekas. Tika atmests pasākumam ar roku, respektīvi šitam procesam savu roku vairs nepielikšu un tika izsaukts meistars, kas bija gatavs uzņemties atbildību.
Izurba laukā pārpalikumus, kurus, protams, neizdevās izurbt man, kā arī uztaisīja tapskrūvi ar speciālu pāreju uz lielāku vītni, jo pēc manas urbšanas neka vairs nebūs kā agrāk.
Nu ko, kamēr tika paveikts iepriekšējais darbiņš, tikmēr tika sakrāsotas arī pārējās lietas, kuras nebija vēl sakrāsotas:
[*] Ģenerators, kas tika izjaukts, lai nenokrāsotu, kaut ko to ko nevajag, pie reizes tika nomainīti gultņi
[*] Ģeneratora kronšteins
[*] Drosele
[*] Degvielas sliede
Skrūvējam jauno sajūga komplektu, jo vecais gandrīz bija jau kniedes nograuzis sajūga diskam. Pēc tam atkal skrūvējam nost, jo, protams, ka neuzliku virsū aizsargstarpsienu starp motoru un kārbu.
Vakarā iedzinu iekšā auto atpakaļ gaitā. Ļoti liels pluss šiem mazajiem auto. Pats vari auto kur vajag iestumt, uzstumt un nevajag neviena cita palīdzību.
Sešos no rīta sāku instalācijas darbus un drīz vien viss bija savās vietās
Tā kā ir arī darbs, tad auto tika izstumts laukā, lai varētu vakarā atkal turpināt.
Kad veiksmīgi viss bija salikts kopā auto ar nedaudz lielu satraukumu tika darbināts. Iesākumā auto nedaudz pakūpēja, un tad tā ar turpināja kūpēt diezgan nelāgi.
Kā saka DLM. Tā vien izskatījās, ka būs atkal jārauj vaļā motors. Tika viss auto atdots atpakaļ cilvēkam, kas taisīja motoru un pēc nedēļas auto bija kārtībā. Kā izrādījās, ka gredzeni, kas šim auto paredzēti pēc kataloga ir galīgi nepareizi. Vēl liekot kopā meistars teica, ka kaut kas īsti nav ar šiem manis atvestajiem gredzeniem, bet ja jau ražotājs tādus ir paredzējis, tad lika vien iekšā. Kā izrādījās, salīdzinot ar vecajiem gredzeniem, manā motorā paredzēti gredzeni no 1.4L 16v motora..
Nezinu kur radies šāda problēma... Bet lai vai kā pašlaik ar auto viss ir kārtībā, nekas nedūmo un ar auto tiek veikts piebraukšanas etaps, jo drošības pēc tika nomainīti arī pārējie gredzeni. Tā ka pašlaik kādus 1000km mēģināsim pabraukt saudzīgajā 3K rpm režīmā. Bet nu
funa tāpat pietiek arī līdz šim apgriezienu diapazonam!