Tad nu mīnusi sit smagi pa kuli, un darīt nav ko jo viss, kas var būt sasalis, IR SASALIS. Laiks brīvs, var ņemties ap passātu.
Pagaidu variantā no Golfkluba lietotāja tika iepirkts g60 dzinējs bez kompresora, uz pusgadu pabraukāt, pēctam ja nu kas var kko pūšamu būvēt.
Anyway, izjaucu pasātu paskatijos vecu vecās bildes, sapratu, ka 2 gadu laikā nobraukti 65000Km ~(tad tika mainīts motors pirmoreiz). Un principā viss, kas nebija mainīts tagad bija na podhode.
Ūdenssūknim gultņi čīkst, kā kamaza bremzes
Motora priekšējais spilvens iznāca 1.5 daļās ārā
Protams reika nopludojusi pa visiem galiem ar piļņikiem..
abi pirksti galos reikai hana, ieskaitot to ko pagājšgad mainīju uz skati ( nu labi pusdzīvs tomēr bija.
1 vakars, 1 diena un vakars, un vecais motors uz grīdas aplasīts sakrāmēts, un jaunais iekšā. Komplektā tika nomainīta kārba, sparats un kurvis no tdi un sajūga disks no mana motora, rezultātā, tīri sakarīgs komplekts salikās (no diluma viedokļa).
Vēlāk ielikšu bildi no g60 spararata, kas tiešām par 1kg vieglāks nekā TDI spararats + 228 sajūgs 215mm vietā. Bet nu tas nākamajam 16V motoram paliks eksperimentam, jo zobi vienā vietā puse aprauti, neriskējām mest iekšā, jo itkā kurvis un sajūgs bija O.K
Tad nu bildes.
Vecais motors nopuņķojies jau uz grīdas
Jau jaunais motors iekšā.
Jaunā smukā reika
Vecā kārba, moš kādam vajag detaļām, vai zobratiem- satelīti krakšķ jau, nav remontēta ne reizi- pusmiljoņņiks
Vecais kurvis ar smuko diluma sieniņu.
Nu un protams uz spararata arī smuki ceļi
Tagad aizdedze salikt purkšķ visi 4 stobri, atliek izplūdes kolektoru uzlikt ieplūdnieku, savienot gāzes padevi pāris vadus lampas un var doties ceļā.
Ja nu te kāds eksperts ir varētu paskaidrot atšķirību starp stock 2e piemēram priekšējo Hadeni un VR6?
Jo tika iepirkts no lietotāja komplekts vr6 hadenes- plaukti, stupicas, stabilizatora stienis- un tad atbraucu mājās noliku plauktu uz plaukta- 1 pret 1, nomēriju stabilizatora stieni- 24 mm tāds pats kā man jau stāv.- ko tikai stupicas atšķiras??(5x100/bremzes neskaitot)
Offtopik- lauriko varētu pateikt ar kādu ķīmiju berza motortelpu- siekala tecēja ilgi, vasarā kad būs silts un metīšu nākamo motoru iekšā, vajadzēs izberzt smuki, tagad galvenais ir pēc pierūcināšanas srazu uz TA, lai pēctam var būvēt/skrūvēt nākamo motoru