VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - DPalace Passats B3

Foruma lietotāju auto

DPalace Passats B3

Vieta, kur ievietot savu auto, pastāstīt citiem par tā tapšanas, uzlabošanas, gaitu
Moderatori: Marisio, Xplod, jurgis_L, edzz85
Reklāma
 

DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Mar/26, 16:29

Skatos visi tik taisa tos aprastus taisa, tad nu jāucep man ar :D

Pirms pusgada dabūtas tiesības, protams vajg pirmo auto, 2 varianti, ņemt lietotu kautkādu golpu audi or somethen, vai izraut senča veco passat no nodošanās lūžnos varas..., tākā passatam bija gāzes iekārta, ar visiem papīriem n stuff, un rūsa minimāli tik, tad nu her snim, doma jau bija paņemt passat + kapitālā apkope+TA un maukt, kas arī piepildijās dīvainā kārtā :D. Vopšem šim te eksemplāram bija beigts stūres pastūža PĀRSPIEDIENA vārsts, un tādēļ tika nokauts sūknis, bet braukt uz rīgu bez pastiprinātāja negribējās, tad nu piegāzām pilnu bačoku ar eļļu, pēc 20 km zarobotalo, stūri var grozīt ar zobubakstāmo, pa ceļam līdz rīgai 2 avārijas gandrīz uztaisīju dēļ mīkstās stūres (bik bik pa strauju parāvu uz vienu otru pusi) :D, bet nu neko atdzinām uz rīgu, un mēnešus 2 nostāvēja servisā kapitālais
Darbi :
Ručnika trose
Stūres reika/Pastūzis
Piļņiku kaudze, bremžu trubiņas
Bremžu kluči,
amortiņi priekšā
Lampas priekšā, visi filtri, bendzīn sūknis un vēl daf kas...
Kopā itovo detaļas 300Ls darbs 150Ls, un efekts, - TA tikai par nenozīmīgu rūsu 1 :D.

Braucot uz tehnisko pečkas propellers atsprāga, un ziema sāka logi svīst un viss ar to saistošais- matj pere matj TA izieta :D.
Gāzes sistēmas pilna apkope 45Ls (jauns reduktors un vēl šis tas)

Pēc spidometra itkā 303 tūkstoši, bet spidometrs mainīts tākā rādījums ir neprecīzs,
"Bonuss" bija gandrīz jaunas Vasaras(stfu tb MS) marshall itenza riepas, kuru dēļ ziemā pirmajos lielajos sniegos tika paņemta kupena un pa šo ziemu vismaz 10 krustiem pašļūkts garām (daudz braucu), pa 4 mēnešiem nobraukti 8000+ (kopš salabotā spidometra jau 4000) un tas bija janvārī. Nomainītas sveces kurām ļoti ļoti nepatīk mīnus temperatūras tuvākajā laikā jāmaina, bundulis atvaļilsa pakaļā, nu i fig snim braucu bez tā tik jāpievelk tagad priekšā flancis lai nevibrē tik smagi, būs siltāks nomainīšu visu.
Braucot kārtējo 500kmnieku, sāka gaudot gūltnis, man teica brauc brauc dēliņ gaudos ilgi, nākamajā dienā viņš tur visu samala iekšā, daripoju da servim fuu nekas nav sačakarēts un ass vesela. Gultņa komplekts jau stāvēja bagāžniekā un bij paredzēts mainīt :D, tagad vēl atradu kautkādu atsperi nez no kurienes, arī jauna iepakojumā :D. Tākā kautkas vēl drīz salūzīs :D. Stūres kolonkai KAPUT, jāmaina stāv lietota bet perfekto kondīcijā bagažniekā gaidu zvanu no meistara kad varēs maukt mainīt.

Bremzes pakaļā ir nožēlojamas, un jēga nekāda, tiko no GOLP 2 iepirkti supporti ar bremžu diskeim (vajadzētu derēt), līdz siltam laikam jāuztaisa restaurācija, un jāmet virsū.

Bonuss ir 3D braukšana, jeb ķeblim vienā pusē sliedē tas rimbulis vai kas viņu tur tur ir sajāts, un pavarotā ķeblis atraujās uz vienu vai otru pusi par 15% kas dod papildus asas izjūtas :D(nāve liekās tuvāk nekā patiesībā).

Paremetri
Kāds pasakiet nāca CL komplektācijā tādas lietas
1.8 PF motors (kautkāds hibrīds) neto mono neto vēl kautkas 107Zs, Stūres pastūža sūknis no 1.6D un vēl puse no golfa, miksējums starp golfu un passat.
Disku bremzes pakaļā

Bildes pievienošu šodien bik bik vēlāk.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Apr/12, 0:43

Update- lietas virzās uz priekšu, šodien salikta kolonka atpakaļ nomainot tikai pusi no vēlamajām detaļām (tā arī nedabūju atdalīt aizdedzi no korpusa un nedabūju novilcēju lai vilktu nost augšējo stūŗes pāreju, būs vasarā vēlreiz jājauc, zato tagad viss smuki uz jaunām skrūvēm, gumijām pa smuko sataisīts.

Tad nu bildes no šodienas operācijas:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls Sākumā skatoties uz salonu liekas, ka biš pāŗcentos jaucot :D, bet nekā saliku, ka nemetās tikai rokas var izlauzt vienojot visu atpakaļ.
Attēls
Attēls
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Apr/27, 20:58

Vēlaizvien tiek pucēti supporti lai pēc mēneša/mēneša laikā varētu uzlikt visu komplektu, interesē vai jūs restaurējot vadīklas un supportus, ar ko pārklājat vadīklas, lai nerūsē pat pa ilgiem laikiem (cerība, ka nenāksies jaukt tuvākos pāris gadus)

Ja esat restaurējuši labprāt dzirdētu, ar ko apstrādājat supportus n stuff pret laikapstākļu ietekmi.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt salvis » 2011/Apr/27, 22:18

Baigi tālu nebija jāmeklē :arrow:
viewtopic.php?f=57&t=18396

Papēti forumu, te daudz noderīgas info var atrast, nebūs katru reizi jāprasa, lai kāds pasaka priekšā. :wink:
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW Up!, Deep black
VW Golf Plus, Blaugraphite
Lietotāja avatars
salvis
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2006/Jūn/06, 23:27
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: VW Up!, Deep black
Dzinējs: ir

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Apr/27, 22:55

Šo jau skatījos ir ok, bet interesē tieši vadīklu stienis kur iet, ko iekšā smērēt- solidolu, vai ir kas biezs speciāls..
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Mai/20, 17:15

Liels paldies lietotājam "Ozons" par palīdzību visās sāpēs ko jautāju, paldies, ka nepadevies :D

Šodien akal ieplūdes gofru u.t.t nojaucu secināju akal 3 pilieni eļļas iekšā peld :X, jāmaina tas pretvārsts, vai jātaisa oil catch can..

Visu laiku kautkas vibrēja pie 2000~Rpm, nevarēju saprast, kas pie velna, neto salonā neto motorā, izrādās pa vidu, izplūdes siltā gaisa "kastrolis vibrē pret kautkurieni.

2. Lieta tāda, ka ielikts manuālais miera abarotu regulators(krāns), un vismaz pāris reizes nedēļā jāpieregulē abaroti, un lec kā vienmēr uz pusgriezienu, bet ja neuzķer ar pedāli, nedalec, un sāk griezt un tad tik ar gāzes pedāli..

Rakos rakos rakos tiko atvilkos, beidzot daleca abu problēmu cēlonis un jautājums par risinājumiem

* Kā regulējas LIELĀ drosele?, jo miera apgriezienos viņa nav pilnībā ciet!- tb ar roku var paspiest bik un 1 vai 2 grādi vaļā, paspied un apgriezieni nokrīt, un mašīna lec uz pus grieziena nepārlec viss darbojas čotka, bet tas būs tik ilgi kamēr akal nepavēršu lielo droseli, un šī akal paliks vaļā :evil: :evil:
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Jūn/28, 18:47

Šodien 7 stundas norāvos darbā tikai un vienīgi ar auto radiācija mani neskar tikuntā sprāgsim visi :D :mrgreen: .
Supportu stiprinājumi nokrāsoti pa perfekto(3kārtas grunts 2 kārtas krāsas, pirmstam ar antikoroziju noiets. tākā pakaļa varēs priecāties par sudraba krāsas supportiem :D.

Priekšā ķērās kluči īpaši slīdēt negribēja un bremzējās n shit- nojaukts ar 3 smilšpapīriem nodrāzts da spīdumam, vot tik nesapratu kur kluči staigā tās ausis, tur tāds "graves'" ir tām jābūt??, vai jāslīpē ārā bija?.
Bagažnieka atvēršanas un siģenes mehānisms pārjaukts jo tur arī sarūsējis n stuff
Bagažnieka vākam uztaisītas pa perimetru ka stiprināsies uz M10 vītņskrūvēm :D naf tās plastmasas, vēl papakots šis tas, izmēģināts cenukluba paneļa "pulieris"- h***ņa ne pulieris tā ir gandrīz kā krāsa uzpūtu ar papīra salveti noej, jā ir smuks melns, bet nu tā ir vairāk krāsa nekā pulieris :D.

Pekstiņš pēc supportu slīpēšanas nolaižu auto domāju nostumt ēnā stumju stumju čota nestumjās- nu neko iekāpju auto pabraucu atpakaļ izrādās krāsas bundžas biju ēnā zem auto nolicis un pārbraucu pāri labi ka neeksplodēja, nācās bampera balku ar kniedi iespiest un pūst krāsas slānis jau nu pamatīgs un tieši vietā kur visvairāk ruslans bija nepietika :D :D

Štrunts tas atlikts uz nākamo reizi, secināts ka viena priekšējā bukse vai gumija aiz reikas kautkas līdzīgs rollbāram tur gumija pārplīsusi- viss pārējais vesels vrode, secināts, ka nākamreiz jāķeras pakaļējam bamperim klāt tur uzsitu izkrita akmeņi un smiltis un tieši man cirvim uz galvas :D.

Motortelpā jaunumu nav aptrūkās idejas kā vēl tur varētu uzlabot kautko :X. Ā un ģenerators ir praktiski beigts lādē mazāk nekā patērē :D, 3 dienas un pilnībā uzlādēts aķis šodien jau atturīgi grieza tikai, značit 2 dienas un būs kaputtten., bet nu garš brauciens paredzēts tā laikā cerība ka uzlādēsies kautcik.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt Face » 2011/Jūn/28, 22:24

Tur tām bedrītēm uz skavām nav jābūt.
Face
 
Atbildes: 454
Pievienojies: 2006/Nov/10, 20:04
Braucu ar: Passat B5, MB VITO 111 CDI
Dzinējs: 1.9 TDI, 2.2 CDI

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Jūn/29, 13:36

Nu nekas značit būs iemesls vēlreiz jaukt lai nopucētu pefektāk- bet nu jau noslīpēju tā ka gropes praktiski nemaisa(ļoti seklas), un bremzes uzlabojās reizes 3 vismaz, vakar pa nakti izgāzu pa rīgu, bremzes ASAS ātras kluči ātri atlaižas, fiziksi bremžui darbība uzlabojas varbūt knapi 2 reizes, bet sajūta un pašpārliecība 5 reizes :D.

Vakar no šejienes lietotāja edgars80 kas tirgo passatu detaļās dabūju ģeneratoru stiklu un ejot prom vēl ieraudzīju, ka amerikānim stūre ar iznesumu un stūres lifts(nedaudz sajāts), bet to visu 11 vakarā ar fleksi tika nogriezts, atvedu mājās srazu dušā stūre, atradu cleaneri kas perfekti noēd visu smilšu kārtiņu, stūre tagad svežaks pilnīgs, parīt jaukšu visu kolonku un likšu šo virsū. Uznāca perversības lēkme, un izdomāju ka ģeneratoram jābūt koši zaļam, stiprinājumiem un rotoram oranžam (kā es to dabūšu gatavu vēl nestādos priekšā, bet tas ka tas aizņems daudz laika es nešaubos), pusnakti ar smilšpapīru drāzu, šorīt vēl visas spuras n stuff nopucēju, palicis otrs gals, un būs pa pirmo.

Bildīte no smukuma Attēls
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt OZons » 2011/Jūn/29, 14:22

nja, man arī tāda ir, patīkamāk nekā ar parasto.
bet bez lifta tas viss pasākums :roll:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Jūn/29, 18:25

Es kad ieraudzīju, ka džekam tāda ekstra srazu nekur nedevos, tur atbraucu ap 22:00 aizbraucu 23:30 :D, tur pat uz vietas r fleksi brutāli atzāģēts izņemts, es kautkā biju iepriekš nepievērsu uzmanību pat neskatijos :D.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Jūl/03, 4:49

Tā- im back no 2 dienu jaukšanas , no kurām miegā aizvadītas 3 stundas, "garāžā"- senča ražotne 50km no Rīgas kur brīvdienās un šo piektdien nebija darbinieku, varēja jaukties un krauties.
Biju pirms nedēļas ar misiju "nomainīt termostatu", tiku līdz vāciņam muciņas 10 nebija uz vietas, ar samodelkām netiku cauri, un paldies dievam, jo tikai tad sāku meklēt kur tad ir īstais termostats, atklājās ka līdzi neesmu paņēmis, tad gan bija doma par kāršanos :D

Tad nu pa šo laiku pie lietotaja edgars80 tika iepirkts "maiņai ģenerators", kurš izrādās nederēja, bet vismaz oglītes derēja, jo manam bija palicis vienai 2mm otrai 3mm, un +, ka oglītes manam bija 14 volti un nāca ārā blāvi 13 (12.8>13.6), a šim 14.5 un ārā nāk zvērīgi 14.40 :twisted:

Sākās viss pasākums ar termostatu lēnā garā nojaucu stūres pastiprinātāju, nopirku speciāli muciņu, 1 grieziens un skrūves ārā, vecais termostats jau tecēja miera stāvoklī diezgan smagi :D.- ielikts jaunais piemests pastūzis tik tā bik suloja, pievilku flanci un pusstundu nogriezās nekādu problēmu job done.

Bagažniekam nopirku depo 6xM10X20 skrūves, priekš bagažnieka vāka (iegriezu vītni, mazāku nevarēja)- noslīpēju ar fleksi galvas pieskrūvēju- namertvo vāks turās :)
Process aizņēma ~pussutku ar visam laistišanām tecināšanām testēšanām n stuff, bez steigas.

Tad ķēros ģeneratoram- tiesa nekur tālu netiku, paņēmu atslēgu pieskāros regulācijas skrūvei pagriezu viegli un skrūves gals palika rokā otrs gals ģeneratorā, a ģenerators namertva savā vietā ir tur regulators vai nav :D, dauziju ar amuru un visiem područniem sposobiem namertvo zajela :D, vēlaizvien nesaprotu kā dabūt viņu ārā :D. Oglītes ieliku volti nāk un es ir laimīgs.

Tālāk sākās sekss ar amerikāņu stūres liftu- bitīt matos būtu zinājis, ka tāds gemorojs, šlicē skrūvi un stiprinājumos skrūves trāpīt + vēl tā mauc [-X sver 3reiz vairāk kā parasta kolonka, biju piemirsis no iepriekšējās reizes- akal nācās likt manu stieni ar sap [-X gultni, jo jaunajai atslēgas defekts, ļurka ļurka un nolūza nu i na*, jau divas mājās stāv :D. Nācās pielabot pašu mehānismu vēl, jo iepriekšējais īpašnieks, neatlaižot sviru ar spēku bija "uzslidinājis uz augšu", ar fleksi jaunas rievas jaunas "bremzes" un viss čotka strādā.

Tas viss beidzās ar 2 tukšiem akumulatoriem un pusdzīvu aķu lādētāju 6 amp- kas beidzās ar to, ka jau biju pārmīzis jēgu, ka psihodams ar stūres liftu esmu kautkur vadu kādu pārrāvis, jo sajūta, ka dzirksteles nebūtu- aķis lēni bet stabili griež, a kā nelec tā nelec.- uzliku uz pāris stundām lādēties, atnācu ar pirmo šķīlienu un here we are.

Pa brīvajiem brīžīem pauzi ņemot tika krāsotas detaļas (ģeneratora stiprinājuma planka, priekšējā bampera balka , stūres pastiprinātāja bleķis lielais, un vēl šādi tādi nieki.

Izmaksās vien negulēta nakts un daudz kafijas :D, un protams mežonīgs prieks par padarīto.

+- No paveiktā.
Termostata maiņa:
+ Ar gāzi
*pilsētā motors praktiski vairs neraustās, ja brauc 5 robā 1500>1700Rpm
*atsaucīgās kļuvis uz gāzes pedāli, kā pilsētā tā ārpus tās
*vajadžetu būt ekonomijai, jo gāze vairs netiek padota NoS izskatā :D
Pārējo īpaši nemanīju, secinājums, ka motors DAUDZ MAIGĀK iet- un pārslēdzot robus, dabūt maigu perfektu shiftu ir daudz vieglāk. Manliekas dēļ tiem 80 grādiem ar ko es nobraucu visu ziemu un līdz šim bridim man tie kompensatori klab un klab, eļļa nepilda savas funkcijas pilnīgi- redzēs kā tagad būs moš mazināsies.

Stūres lifts:
Izmaiņas godīgi sakot ir drastiskas- tāpat kā ar beņķiem ar liftu, man patīk tuvu un salīdzinoši augstu braukt, tad orģināli, kāpjot iekšā/ārā- ceļi dauzijās pret stūri , jo stūre namertvo pa vidu- tagad var braukt kaut amerikānis :D :D :D :D, un izkāpjot neatsitīs ceļus- piebrauc pie mājās nolaid sviru un stūre paceļās, komforts none the less(+ vēl vērtība mašīnai ceļas).

Izmēģināju TURTLE WAX Black plastic - moldingien super- melnāki uz aci palika, bamperim gan diezgan minimāli (taivānas plastiks "remontu ņepodļežit :mrgreen: )

Viss vēl netika izdarīts, pirmdien braukšu atkal, šofera durvju logs jāmaina(saksrāpēts), un vēl protams jāpako jāpako un vēl drusciņ jāpako :D

Bildes būs rīt- tb šodien, no procesa gan nav, bet puspabeigts rezultāts gan ir. (stūrei vajg apkārt plastiku amerikāņu special, tāpēc nevarēja trimu salikt).
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Aug/01, 7:27

Tad nu sen nekas nebij rakstīts jāuztaisa update kas izdarīts...

Dabūti no hvz kādas mašīnas smukas lielas gumijas dubļu vannītes 4ras.
Vēl 1000km noripināti...
Nav laika jaukt jāpārjauc akal bremzes tā arī nepārjaucu vēl...
Un nu beidzot vakar pēc 5 stundu darba uztaisīju LED aizmugurapgaismojumu spidometram ar 2 led stripiem..

Mācība pārējiem- uzmanīgi viņas lokiet- nav nemaz tik izturīgas kā saka, 1 stirpu saplēsu nācās sagraizīt un izmantot no otra gala, un beigās aizliecu pirmo stripu arī 2 ledi apdzisa, pirmstam bija ar 1 stripu un bija tāda lieta kā gaismas sadale, spīdēja tikai vidus daļa un neapspīdēja sāni, tika "izgriezts" platāks caurums gaismai, uzlikta 2 virtene zem cita lenķa, un apspīd visu spidometru tagad.
P.S Jaunajiem B4 tipa spidometriem ir daudz daudz daudz vieglāk viss, jo viss pievads apgaismojumam ir uz štekera, paņem pielodē vadus pie štekera un done, a šajā gadijumā nācās lampiņu korpusus izmantot un uz orģinālās "čerez žo*u" sistēmas būvēt visu, pārtaisīju entās reizes jo kotnakta nebija stripam, kamēr līdz ar nakts iestāšanos tomēr saliku ka viss smuki stingri turās.

Bilde:
Attēls

Pirmstam bija ar 1 led virteni- braucu 3 naktī nevarēja vispār uz max uzgriezt acis žilba :D..., bildē arī ir uz max, un ar fočiku nevarēju dabūt balto balansu, reāli ir bik zilāks un vienmērīgāks, bildē izgaismots tāpēc tahometram liekas, ka tik tumšš, reāli ir vienmērīgāks, bet ar fočiku bildi normālu dabūt nevarēju :D
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt DPalace » 2011/Sep/22, 0:35

Tad nu pēc ilgiem laikiem kārtējais update:

Braukts ir daudz un ilgi, sabruka sailentbloki aizmugurē mēģināju ajms dabūt rokā te nav laika te nav man laika :D, beidzot vakar, tiku pie ajms jei bogu, 5 stundas :D, forši, lai tiktu pie amjiem manas sūri grūti liktās plastmasas visas jāņem nost.. rezultātā aizmurstas 1 skrūves 1 plastmasa nolauzta skrūvei [-X , 5 stundas jaukšanas, bet bij tā vēŗts paldies darba dievam [-o< , ka iespēja nopelnīt un var atļauties aplolot passātu. Rezultāta no atsperēm un sailentblokiem vēl amjus nācas mainīt..

Tad nu tagad uz mašīnas ir Boge Turbo gāzes amortizatori, Kilen oem pastiprinātās atsperes un lemforder bukses =D> . Vakar pa nakts tumsu izgāzts pa latgales ceļiem un noripināti 500Km un sajūtas vienkārši neaprakstāmas, varbūt pat pārāk labas, jo pārāk liela pārliecība rodas sevī, a tagad svaigi greiderēts bik nolijis tāda gluda bet diezgan slidena virsma, un lidojot 80/90km/h, 1mm aizmugures riepas diezgan forši izslīd, bet nu kaifs vienalga stabilitāte rock solid =D> Liels paldies Ajms par apņemšanos, kā nāks ziema būs akal ciemā jābrauc TA ;) Tik tiko saliku aizmugures otru sānu plastmasas viss perfekti pieguļ , tagad taisīšu zem paklāja no kartona slāni.
Detaļas kas nomainītas uzliktas
Deta Senator 3 100Ah aķis (Tnx to "ķengurs")
Lemforder bukses aizm. tiltam (Tnx to "Ajms")
Boge turbo gāzes amortizatori (Tnx to "Ajms")
Kilen Oem H/D atsperes (Tnx to "Ajms")
M+S riepas priekšā no pagājušās sezonas priekšas lai rudenī nav problēmu.
Klemmas jaunas un vēl šādas tādas provodkas modifikācijas.
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: DPalace Passats B3

Atbildēt tosols » 2011/Sep/22, 23:05

100 Ah :shock:, nav bish pa traku
tosols
 
Atbildes: 84
Pievienojies: 2009/Okt/23, 22:43

Nākošais

Atgriezties uz Foruma lietotāju auto

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi